Pancerna obręcz na tył.
Jozan...hehehe heheh FR wywodzi się z XC !! WIelu kolesi trenujących XC dysponuje wspaniałą techniką jazdy i wiedzą jak z niej korzystać :)) nie mają 200m pod dupcią a pociskają po konkretnych traskach bez ochronek na cienkich twardych oponkach !!! Szcuneczek dla nich :))) Ale jak lubisz mieć zero władzy nad maszyną bo ma 25kg to Twoja sprawa :))
A to że cenisz Josha to super !! Ja tez jestem pełen podziwu dla jego skoków !!! Kolo ma mega psychę i stalowe jaja ale dziś odchodzi się od rowerów w stylu 25kg,opon 3calowych i takich tam podwójnych damperów.Obecna wiedza materiałowa pozwala budować bardzo mocne elementy i niekoniecznie o masie 100kg :))
POzdro
A to że cenisz Josha to super !! Ja tez jestem pełen podziwu dla jego skoków !!! Kolo ma mega psychę i stalowe jaja ale dziś odchodzi się od rowerów w stylu 25kg,opon 3calowych i takich tam podwójnych damperów.Obecna wiedza materiałowa pozwala budować bardzo mocne elementy i niekoniecznie o masie 100kg :))
POzdro
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Schodek weź opanuj się i pomyśl co piszesz czy mieszam ich z błotem ? NIE ! Ja mówię ironicznie, że jak chce lekkie kółka to niech se złoży na ją na Mavicu 717 i nie pieprzy, bo trzeba się liczyć,że im bardziej rower służy do HC tym będzie cięższy i to zawsze będzie zauważalne, i co jak rower ma 25kg to nie można nad nim zapanować ? Normalnie lol trzeba ćwiczyć ćwiczyć i ćwiczyć i do wszystkeigo można dojść.
BTW nie wszystko co nowe jest lepsze...
BTW nie wszystko co nowe jest lepsze...
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 524
- Rejestracja: 23.01.2006 00:52:56
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
michal.z jesli ci sie wszystko zawsze udaje tak jakbys chcial to serdecznie gratuluje i bezwzglednie podziwiam. ja chcac isc do przodu z umiejetnosciami musze prubowac nowych rzeczy i nie zawsze racjonalnie oceniam swoje mozliwosci, czasem jest nadmierny entuzjazm i sie pchasz z motyka na slonce. czasem cos co robiles 1000 razy moze ci nie wyjsc za 1001. jak wpadasz w rutyne zaczynasz wszystko bagatelizowac i nie jestes czujny, stope stawisz troche inaczej, reka sie poslizgnie na gripie i lecisz przez kiere.
bmx sa ciezkie cegly a mocniejsze o wiele i pomimo takich przeszkod kolesie czynia cuda na nich.
bmx sa ciezkie cegly a mocniejsze o wiele i pomimo takich przeszkod kolesie czynia cuda na nich.
FAJA jakie cegły ??? BMX dobrze poskładany mniej waży niż średni sztywniak, a przez to że ma zwartą dudowę i niski środek łatwo się nim kręci :))
...co do treningu to prawda :))
Jozan zrelaksuj się :)) jakie błoto ?? jakie mieszanie...a co do kontroli lotu na klocku to nie ma co porównywac maszyny 25kg do 17.5....i zastanów się czemy obecnie jest tendencja do zbijania wagi :))
A wracając do tematu :)) wszystko można rozwalić i nic wieczne nie jest :))
Supra MT :)
...co do treningu to prawda :))
Jozan zrelaksuj się :)) jakie błoto ?? jakie mieszanie...a co do kontroli lotu na klocku to nie ma co porównywac maszyny 25kg do 17.5....i zastanów się czemy obecnie jest tendencja do zbijania wagi :))
A wracając do tematu :)) wszystko można rozwalić i nic wieczne nie jest :))
Supra MT :)
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
FAJATak, dlatego bym sie nie zdziwił gdyby ktoś raz na jakiś czas zakatował obojętnie jaką obręcz. Ale jak ktoś pisze, że miał wiele obręczy w tym te pancerne też i wszystkie zniszczył, to jak dla mnie brakuje mu techniki. Ludzie jeżdżą na lekkich obręczach typu single track, xm321 itp, robią na nich najróżniejsze rzeczy i jakoś im wytrzymują.
FAJA pieprzyszz głupoty tak samo jak w temcie z ramą AGENT...
Zazwyczaj ciężkie materiały są tańsze
natomiast lżejsze komponenty są lepsze i droższe dlatego dobrej klasy częsci są lżejsze i droższe w porównaiu do czesci z niskiej półki.
Dla Ciebie wyznacznikiem wytrzymałości jest waga i im więcej KG tym bardziej pancerne otóż jesteś kolego w błędzie.
Nie potrafie bardziej łopatologicznie trafić do Ciebie, człowieku.
Zazwyczaj ciężkie materiały są tańsze
natomiast lżejsze komponenty są lepsze i droższe dlatego dobrej klasy częsci są lżejsze i droższe w porównaiu do czesci z niskiej półki.
Dla Ciebie wyznacznikiem wytrzymałości jest waga i im więcej KG tym bardziej pancerne otóż jesteś kolego w błędzie.
Nie potrafie bardziej łopatologicznie trafić do Ciebie, człowieku.
[s]
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale
Jak dla mnie żeby poskładać mocny rower wcale nie musi być on ciężki. Ale taki rower jest składany na zasadzie kompromisów (to co najbardziej narażone na uszkodzenia ciężkie a to co mniej to lżejsze) A jak dla mnie obręcze do ostrego katowania powinny mieć swoją wagę chociaż nie zawsze cięższe znaczy lepsze (jednak z reguły tak bywa) a poza tym koła powinny też być dobrze zaplecione i szprychy odpowiednio ponaciągane bo jak to jest źle zrobione to nawet najmocniejsza obręcz nie przetrwa zbyt długo.
Ja śmigam na Suprach MT od półtorej roku i nadal są idealnie proste a były centrowane raz tak profilaktycznie tylko:P
Ja śmigam na Suprach MT od półtorej roku i nadal są idealnie proste a były centrowane raz tak profilaktycznie tylko:P
Bender nie Bender, co za głupie przekonanie, neich sie Bender o nich wypowie. Dw to chyba ostatnia obręcz jaką bym wziął, większość osób które miały z nią styczność nie zachwala bo i masa i podatność na wgniecenia wogóle ogólna plastikowość. To jaka jest wychodiz dopiero jak sie coś z nią stanie, ci któym sie jeszcze nic nie stało będą ją sugerować. Mnie wystarczy to co widzieałem co sie działo z dt takim jednym u nas ehhhh... O moich też myślałem że są niezniszczalne...dw- nie, dt- może, at- raczy tak...
FAJAhyhhhhh, zapamiętaj to co mówi Yogi bo też kiedyś tak myślałem...
FAJAhyhhhhh, zapamiętaj to co mówi Yogi bo też kiedyś tak myślałem...
http://dhcyc.pinkbike.com
Yogi "Zazwyczaj ciężkie materiały są tańsze
natomiast lżejsze komponenty są lepsze i droższe dlatego dobrej klasy częsci są lżejsze i droższe w porównaiu do czesci z niskiej półki."
Chyba mówimy tu o poszczególnych częściach typu jak w temacie obręcze.... bo to się nie tyczy wszystkiego, idąc twoją ideologią v10 [4.5kg]czy
Cane Corso [4kg], i myślisz o v10 dużo waży pewnie z dupy zrobiona i nie działa biorę CC bo pewnie działa i lepiej zrobiona bo mniej waży no bez przesady :) Rozróżniajmy, że chodzi o dane podzespoły a nie o wszystko bo na to wychodzi, że Golf jest lepszy od Aston Martina bo lżejszy.....
natomiast lżejsze komponenty są lepsze i droższe dlatego dobrej klasy częsci są lżejsze i droższe w porównaiu do czesci z niskiej półki."
Chyba mówimy tu o poszczególnych częściach typu jak w temacie obręcze.... bo to się nie tyczy wszystkiego, idąc twoją ideologią v10 [4.5kg]czy
Cane Corso [4kg], i myślisz o v10 dużo waży pewnie z dupy zrobiona i nie działa biorę CC bo pewnie działa i lepiej zrobiona bo mniej waży no bez przesady :) Rozróżniajmy, że chodzi o dane podzespoły a nie o wszystko bo na to wychodzi, że Golf jest lepszy od Aston Martina bo lżejszy.....
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
Słuchajcie jedna sprawa, dla mnie wydaje sie bardzo ważna. Mocne koło zaleze od obreczy ale rowniez od szprych!!
Przeca mozna miec DW i szprychy po 40 gr, i obrecz bedzie łapac centry bo bedzie słabo zaplecona!
Sam wiem jak miałem z moja DM24 (aktuanie mam ja na przodzie, ale kiedys smigałem w tyle), obrecz niby mocna ale na szprychach za 40gr musiałem nonstop centrowac koło.
A co do tematu, to lepiej nie mysl o wadze (moje zdanie), bo ja mozna zaoszczezić w inny sposób. Wiec wydaje mi sie ze klocki pokroju DW czy DX32 bedą w sam raz.
Przeca mozna miec DW i szprychy po 40 gr, i obrecz bedzie łapac centry bo bedzie słabo zaplecona!
Sam wiem jak miałem z moja DM24 (aktuanie mam ja na przodzie, ale kiedys smigałem w tyle), obrecz niby mocna ale na szprychach za 40gr musiałem nonstop centrowac koło.
A co do tematu, to lepiej nie mysl o wadze (moje zdanie), bo ja mozna zaoszczezić w inny sposób. Wiec wydaje mi sie ze klocki pokroju DW czy DX32 bedą w sam raz.
Pozytyw. :. zią .:.
http://tnij.org/torro
http://tnij.org/torro
DM 24 to nie jest mocna obrecz. Teraz tez skladam wszystko jak najlzejsze i jezdzi mi sie znacznie lepiej.
michal.z masz racje tak bylo, ale wyobrazicie sobie, ze jak wsiadlem na fulla to nauczylem sie wlasnie wtedy ladowac gladko. Ktos tu moiwl ze sztywniak wyrabia technike? I teraz spowrotem masz sztywniaka. Jezdze na sigle tracku i w sumie nawet go nie musze centrowac. Ciezkie orwery wcale nie sa elo. Szukanie kompromisow jest jeszcze gorsze. A najsmienszniejsze w tym jest to, ze wlasnie najwiecej daja lekkie kola. I zeby bylo jeszcze smieszniej to wlasnie obrecze. I wolalbym rower kg ciezszy z lekkimi kolami niz na odwrot ;]
michal.z masz racje tak bylo, ale wyobrazicie sobie, ze jak wsiadlem na fulla to nauczylem sie wlasnie wtedy ladowac gladko. Ktos tu moiwl ze sztywniak wyrabia technike? I teraz spowrotem masz sztywniaka. Jezdze na sigle tracku i w sumie nawet go nie musze centrowac. Ciezkie orwery wcale nie sa elo. Szukanie kompromisow jest jeszcze gorsze. A najsmienszniejsze w tym jest to, ze wlasnie najwiecej daja lekkie kola. I zeby bylo jeszcze smieszniej to wlasnie obrecze. I wolalbym rower kg ciezszy z lekkimi kolami niz na odwrot ;]
Ssij pento
http://www.youtube.com/watch?v=ODxtkz1O ... ed&search=
jak mowa o Benderze to sobie obejrzyjcie ten filmik, aż się łza w oku kręci, podziwiam zapał, no i zakończenie jest cudowne, pokazuje jak on bradzo kocha ten sport
jak mowa o Benderze to sobie obejrzyjcie ten filmik, aż się łza w oku kręci, podziwiam zapał, no i zakończenie jest cudowne, pokazuje jak on bradzo kocha ten sport
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość