Mam pytanko. :) Mam zamiar kupic duracza pewnie go ztuninguje. A pytanko brzmi Bo ta farba z goleni zchodzi. Mam pomysl by ja zetrzec, zeby golenie byly srebrne. Robil ktos kiedys takie cos?? To tylko po to, zeby wyglad poprawic. Jak cos to czym to zetrzec?? Gabkom??
heh niezbyt dobty pomysł :] "Gabkom" raczej nie da rady a papierem ściernym jak zaczniesz, to duro raczej przestanie działać :] i pewnie złapie szybko luzy ;) Pozatym tego tak bardzo nie widać jak na fotkach
Slopstyler widzialem juz takie zabiegi, papier scierny 2000 i jazda, co prawda to ejst twardosc mniej wiecej kartki papieru, ale ma symbol :D. szczerze mowiac odradzam takie cos, to ze bedzie gorzej wygladal, no trudno, to duro ;]
ja sie tam nieprzejmuje czy mi anoda zchodzi czy nie :/ wy macie problem ... po co scierac ją papierem sciernym ... przeciez jak zetrzecie iles tam warstwy to powstaną lekkie wgłębienia w ladze wiec niewiem .. ja odradzam tego typu zabiegów ...
Slopstyler lol jak chcesz miec srebrne to sobie kup ze srebrnymi a nie scieraj<lol> po dluzszej jezdzie bedziesz mial juz starte (mi sie po 2tyg starla anoda)...
nie popieram tego typu dzialan, ale jak juz to mozna probowac scierna pastą polerską (do lakierów samochodowych...) troche trzeba bedzie sie namachac szmata ale chyba zejdzie [ale to tylko taki pomysl dla nieznajacych funkcji amortyzatora- praca nie wyglad:]]
UWAGA : POWSTAŁ DZISIAJ OFICJALNY PORADNIK TUNINGOWY, OBEJMUJĄCY WSZYSTKO, CZYLI KĄPIEL OLEJOWĄ, USZCZELKI, REGULACJĘ TŁUMIENIA I TWARDOŚCI.
Zapraszam na stronę: http://www.forumrowerowe.org/index.php? ... ntry319197
Wciąż nie ma zdjęć, ale opis wg mnie jest bardzo dokładny.Ktoś w tym temacie pisał, że zrobił zdjęcia,ale jakoś się ich nie doczekałem:/
Proszę o oceny poradnika:)
ak47 pochwale twoj trud, bo rozwiazanie jest dosyc ciekawe (inne). w szczegolnosci jesli chodzi o calkowite wypróznienie lewej lagi i wsadzenie samego "kikuta" i sprezyny i zlaniu tego olejem. wtedy za "tłumienie powrotu"( procz tłumika) bedzie odpowiadac tylko jedna sprezynka w tłumiku a nie dwie (chodzi o te negatywe male), i niewiem czy czasem nietrzeba jakis uszczelek na dól lagi. na wiosne wyprobuje ale mam malutkie watpliwosci. pozatym jak to ma sie do otwartej kompieli olejowej skoro nadal jest ten duro'wski tłumik. jak tłumik bedzie zamulal to kapiel w drugiej goleni nic nie da. tak mi sie przynajmniej wydaje. pzdr.
ja zdjołem tylko tę opaske , poprostu efekt porażający;] do "tłumika" wlałem olej do dwusuwa i zarąbiście chodzi aha no i przyciąłem elastomer ogólnie jest super on normalnie pływa .................;p
tuning opisany na tamtym forum przede wszystkim gwarantuje świetne smarowanie amorka noi co najwazniejsze gwarantuje ze amorek nie utwardzi sie na mrozie.
michal15 jakbys pojezdzil w gorach na tak stuningowanym duro zmienilbys zdanie i wymagalbys czegos wiecej. Mysle ze warto sie pokusic o tuning opisany pod tym linkiem. Sam kombinowalem z olejem do dolnych goleni i mysle ze to dobra opcja.
ma ktoś jakis patent na zwiekszenie sztywności duracza?? i ile mozna wyciągnąc maks skoku z duracza ?? aktualnie ok 140-145 właściwego skoku posiadam <skrócona spręzyna z negatywnego i przerobione plastiki "dobijacze"- amor głębiej wchodzi>
ak47 - Ty sie bawisz w te klocki, odpowiedzi na moje pyt nie znalazłem w poradniku, może sie orintujesz co trzeba zrobic ... :)
pozdro