>>> Suntour Duro - tuning <<<

wiercik
Posty: 4
Rejestracja: 05.01.2007 11:41:38
Kontakt:

Post autor: wiercik »

mam pytanie
czy olej 0W do amortyzatorow motocyklowych nadaje sie do duro i czy nie bedzie za rzadki?
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

wydaje mi sie ze bedzie za zadki :/ chyba minimum to 2.5W Motorex ja taki posiadam ... i jest dobry
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

wiercik mysle ze sie nada. ja jakis czas mialem wlany rzepakowy (spozywczy) i amorek dzialal bardzo fajnie. a jest raczej kolo 0w
AdeK___
Posty: 122
Rejestracja: 25.06.2006 13:29:54
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: AdeK___ »

http://www.kfr.pl/ <- KFR [ już działa! ]

http://www.pinkbike.com/photo/1333549/
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Ja mam na kompie :) moge wyslac. I tak skromnie powiem ze zainteresowanie moga spojrzec ciut nizej na podpis :D
Slopstyler
Posty: 1273
Rejestracja: 28.12.2006 12:56:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Slopstyler »

Mam pytanko. :) Mam zamiar kupic duracza pewnie go ztuninguje. A pytanko brzmi Bo ta farba z goleni zchodzi. Mam pomysl by ja zetrzec, zeby golenie byly srebrne. Robil ktos kiedys takie cos?? To tylko po to, zeby wyglad poprawic. Jak cos to czym to zetrzec?? Gabkom??
DiJo
Posty: 16
Rejestracja: 01.05.2006 15:25:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: DiJo »

heh niezbyt dobty pomysł :] "Gabkom" raczej nie da rady a papierem ściernym jak zaczniesz, to duro raczej przestanie działać :] i pewnie złapie szybko luzy ;) Pozatym tego tak bardzo nie widać jak na fotkach
Slopstyler
Posty: 1273
Rejestracja: 28.12.2006 12:56:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Slopstyler »

Papier scierny odpada. Masz racje. No to jak tego tak nie widac to ok. Dziex. :D
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10861186
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

Slopstyler widzialem juz takie zabiegi, papier scierny 2000 i jazda, co prawda to ejst twardosc mniej wiecej kartki papieru, ale ma symbol :D. szczerze mowiac odradzam takie cos, to ze bedzie gorzej wygladal, no trudno, to duro ;]
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

ja sie tam nieprzejmuje czy mi anoda zchodzi czy nie :/ wy macie problem ... po co scierac ją papierem sciernym ... przeciez jak zetrzecie iles tam warstwy to powstaną lekkie wgłębienia w ladze wiec niewiem .. ja odradzam tego typu zabiegów ...
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
JumpintheFiRe
Posty: 1011
Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
Kontakt:

Post autor: JumpintheFiRe »

Slopstyler amortyzator ma pracowac a nie wygladac a poza tym na kolorze sie nie jezdzi
g3riders.com
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
AdeK___
Posty: 122
Rejestracja: 25.06.2006 13:29:54
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: AdeK___ »

Slopstyler lol jak chcesz miec srebrne to sobie kup ze srebrnymi a nie scieraj<lol> po dluzszej jezdzie bedziesz mial juz starte (mi sie po 2tyg starla anoda)...

pzdr
http://www.kfr.pl/ <- KFR [ już działa! ]

http://www.pinkbike.com/photo/1333549/
DeathJumper
Posty: 104
Rejestracja: 30.11.2005 20:34:39
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: DeathJumper »

nie popieram tego typu dzialan, ale jak juz to mozna probowac scierna pastą polerską (do lakierów samochodowych...) troche trzeba bedzie sie namachac szmata ale chyba zejdzie [ale to tylko taki pomysl dla nieznajacych funkcji amortyzatora- praca nie wyglad:]]
ak47

Post autor: ak47 »

UWAGA : POWSTAŁ DZISIAJ OFICJALNY PORADNIK TUNINGOWY, OBEJMUJĄCY WSZYSTKO, CZYLI KĄPIEL OLEJOWĄ, USZCZELKI, REGULACJĘ TŁUMIENIA I TWARDOŚCI.
Zapraszam na stronę:
http://www.forumrowerowe.org/index.php? ... ntry319197
Wciąż nie ma zdjęć, ale opis wg mnie jest bardzo dokładny.Ktoś w tym temacie pisał, że zrobił zdjęcia,ale jakoś się ich nie doczekałem:/
Proszę o oceny poradnika:)
DeathJumper
Posty: 104
Rejestracja: 30.11.2005 20:34:39
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: DeathJumper »

ak47 pochwale twoj trud, bo rozwiazanie jest dosyc ciekawe (inne). w szczegolnosci jesli chodzi o calkowite wypróznienie lewej lagi i wsadzenie samego "kikuta" i sprezyny i zlaniu tego olejem. wtedy za "tłumienie powrotu"( procz tłumika) bedzie odpowiadac tylko jedna sprezynka w tłumiku a nie dwie (chodzi o te negatywe male), i niewiem czy czasem nietrzeba jakis uszczelek na dól lagi. na wiosne wyprobuje ale mam malutkie watpliwosci. pozatym jak to ma sie do otwartej kompieli olejowej skoro nadal jest ten duro'wski tłumik. jak tłumik bedzie zamulal to kapiel w drugiej goleni nic nie da. tak mi sie przynajmniej wydaje. pzdr.
Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kamoo »

ja zdjołem tylko tę opaske , poprostu efekt porażający;] do "tłumika" wlałem olej do dwusuwa i zarąbiście chodzi aha no i przyciąłem elastomer ogólnie jest super on normalnie pływa .................;p
Sprzedam koło na Dm 24 i piaście Joy Tech
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

praktycznie nic nietrzeba z duro robic tylko sciągnąc opaske i wlac oleju 2.5 W Motorex ( zalac 85% tłumika ) działa płynnie podobnie jak Junior T
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

tuning opisany na tamtym forum przede wszystkim gwarantuje świetne smarowanie amorka noi co najwazniejsze gwarantuje ze amorek nie utwardzi sie na mrozie.

michal15 jakbys pojezdzil w gorach na tak stuningowanym duro zmienilbys zdanie i wymagalbys czegos wiecej. Mysle ze warto sie pokusic o tuning opisany pod tym linkiem. Sam kombinowalem z olejem do dolnych goleni i mysle ze to dobra opcja.
tinkki
Posty: 263
Rejestracja: 21.10.2005 21:27:11
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: tinkki »

ma ktoś jakis patent na zwiekszenie sztywności duracza?? i ile mozna wyciągnąc maks skoku z duracza ?? aktualnie ok 140-145 właściwego skoku posiadam <skrócona spręzyna z negatywnego i przerobione plastiki "dobijacze"- amor głębiej wchodzi>
ak47 - Ty sie bawisz w te klocki, odpowiedzi na moje pyt nie znalazłem w poradniku, może sie orintujesz co trzeba zrobic ... :)
pozdro
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość