AC 06' czy FR2 07'
GiantAc ale pierdoly panie piszesz. A w giancie niby dobry damper jest? Jak mi powiesz, ze alivio czy tam deore jest lepsze niz x-7? AC mialem i uwazam, ze jest to fajna rama do enduro i lekkiego freeridu. Ma bardzo duzo bledow kontrukcyjnych i mase wad. Miedzy innymi bardzo liniowa charakterystyke pracy. I ogolnie nie jest wcale taka swietna jak piszesz. A sign fr 2 07 miazdzy cenowo i sprzetowo kazdy rower. I btw wracajc do kol uwazasz ze alex rims dp20 jest lepsze od dm 24? Obie sa srednie, ale zgadnij ktore bym wybral.
Ssij pento
fr2 cięższe. wytrzymalsze (niech ktoś da fotę połamanej:) )
ac lżejsze ale łatwiej pęka (fotek połamańców nawet tylko z polski sporo sie znajdzie)
damper ks504 - włożyć bardziej miekką sprezynę, nie dotykac sie do regulacji kompresji i zniesie bardzo dużo. A pracuje (nawet) dobrze. Ja używam jedynie regulacji powrotu i jeżdze ze spręzyna 600 i powolutku zbieram na lepszy damper.
Się bałem,ze na nim zbyt długo nie pojeżdze, a tu dupa, "spece" co piszą ,ze jest tak słaby jednak nie mają do racji:) Wytrzymuje 2 metry na płaskie lądowanie bez żadnych oporów.
A do tego zawsze jest gwarancja na wady materiałowe 24 miesiące:)
Więc go specjalnie nie oszczędzam i używam zgodne z przeznaczeniem, jak strzeli na gwincie (w co woątpie przy minimalnej kompresji) to pójdzie na gwarancje.
BTW. sam kindshock na stronce informuje aby nie jeździć w terenie z ustawiona kompresją :)
CZy HV Shock jest lepszy?? wątpie
wytrzymałościowo to samo (albo gorzej )co ks z kompresją ustawioną na minimum, tylko nie ma regulacji powrotu ;]
seryjny amor w ac??:
http://www.pinkbike.com/photo/586866/
jeden z wielu
cena:
skoro teraz mozna kupic nówke fr2 2006 za 2350zł to czy 2007 bedzie kosztować 4000zł i nie bedzie sie dało kupić taniej??:)
nie sądze
patrząc na ceny 2006 wydaje mi sie, że 3500 bedzie jak najbardziej możliwe, a np 3350 (podobnie jak teraz fr2) tez sie znajdzie na allegro.
ac lżejsze ale łatwiej pęka (fotek połamańców nawet tylko z polski sporo sie znajdzie)
damper ks504 - włożyć bardziej miekką sprezynę, nie dotykac sie do regulacji kompresji i zniesie bardzo dużo. A pracuje (nawet) dobrze. Ja używam jedynie regulacji powrotu i jeżdze ze spręzyna 600 i powolutku zbieram na lepszy damper.
Się bałem,ze na nim zbyt długo nie pojeżdze, a tu dupa, "spece" co piszą ,ze jest tak słaby jednak nie mają do racji:) Wytrzymuje 2 metry na płaskie lądowanie bez żadnych oporów.
A do tego zawsze jest gwarancja na wady materiałowe 24 miesiące:)
Więc go specjalnie nie oszczędzam i używam zgodne z przeznaczeniem, jak strzeli na gwincie (w co woątpie przy minimalnej kompresji) to pójdzie na gwarancje.
BTW. sam kindshock na stronce informuje aby nie jeździć w terenie z ustawiona kompresją :)
CZy HV Shock jest lepszy?? wątpie
wytrzymałościowo to samo (albo gorzej )co ks z kompresją ustawioną na minimum, tylko nie ma regulacji powrotu ;]
seryjny amor w ac??:
http://www.pinkbike.com/photo/586866/
jeden z wielu
cena:
skoro teraz mozna kupic nówke fr2 2006 za 2350zł to czy 2007 bedzie kosztować 4000zł i nie bedzie sie dało kupić taniej??:)
nie sądze
patrząc na ceny 2006 wydaje mi sie, że 3500 bedzie jak najbardziej możliwe, a np 3350 (podobnie jak teraz fr2) tez sie znajdzie na allegro.
a czy ktos pisal ze w ac jest dobry amor?? niebardzo, ac wcale nie jest slaba ramka powiedzialbym ze mocniejsza od sign i napewno przezyje 2,5 m na plaskie, wiem skakalem (bylem ****** katowalem sprzet) na seryjnym damperze tez da sie jezdzic tylko trzeba wymienic sprezyne na twardsza ja waze 75kg i bede wkladal 700lbs ja bym bral bez wahania ac ma znacznie ladniejsza prace od sign'a
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 05.07.2006 00:24:43
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
ten kto mowi ze seryjne koła z ac sa lepsze od dm24 to jakas padaka.przeciez dm24 jest duzo lepsze,sztywniejsze mocniejsze,wszystko sie da rozwalic,kross wydaje mi sie rowerem bardziej do fr a nie jakis ac który konstrukcyjnie jest do enduro i jakiegos lightowego fr a nie na 2-5-3metrowe dropy.osprzet w giancie to kompletny syf w porównaniu do krossa.chociazby amortyzator.jakis splice na oske zwykłą i domain z goleniami 35mm i qr.ziemia a niebo.damper w obu ramach wydaje mi sie do wymiany ale na tym seryjnym w krossie (2006)tez wydaje mi sie ze da sie pojezdzic.o ac nie wiem.ac jest to rower do kompletnych przeróbek,miał go kumpel i zmienił w nim prawie wszystko a teraz sprzedał rame.jego kupno wydaje mi sie bezsensowne w porównaniu od tego.oczywiscie jezeli ma on byc do fr
http://mmorswin.pinkbike.com/
slawkow68 ac jest do enduro;] hard xc
fr2 jest do fr
proste
widziałeś ac z jakimś wyższym amorem??
porażka hehe
kąt główki ma tylko i wyłącznie pod coś niskiego. Wrzucić coś dużego i zaraz pęka pod główką.
I niby czemu ac ma lepiej pracować? w końcu to tez prawie 1-zawias, jak kona.
Jedynie co przy hamowaniu nie usztywni tyłu jak kross. Ale co z tego jak mając z przodu wiekszy amor ma się kruchego choppera;]
A że signy jeżdzą i z 66 i monsterami, juniorami, super t, boxxerami i nie słyszałem aby jakiś pekł;) dlatego śmiem twierdzić,ze jest mocniejszy.
Cieższy, ale mocniejszy;)tak prawda:)
fr2 jest do fr
proste
widziałeś ac z jakimś wyższym amorem??
porażka hehe
kąt główki ma tylko i wyłącznie pod coś niskiego. Wrzucić coś dużego i zaraz pęka pod główką.
I niby czemu ac ma lepiej pracować? w końcu to tez prawie 1-zawias, jak kona.
Jedynie co przy hamowaniu nie usztywni tyłu jak kross. Ale co z tego jak mając z przodu wiekszy amor ma się kruchego choppera;]
A że signy jeżdzą i z 66 i monsterami, juniorami, super t, boxxerami i nie słyszałem aby jakiś pekł;) dlatego śmiem twierdzić,ze jest mocniejszy.
Cieższy, ale mocniejszy;)tak prawda:)
SeraaX => Bzdury panie pociskasz ;)
AC zawsze byl rowerem FR, w dodatku z wyraznym odchylem w strone zjazdow. Poczytaj chociazby jakies testy, bo po tym, co wypisujesz, widac, ze posiadaczem AC nie jestes i nigdy nie byles.
Do enduro nadaje sie czesc osprzetu, jaki obecnie sie do AC montuje - amor, korba, obrecze. Rama zawsze byla i bedzie do FR, bo to przede wszystkim sprawa geometrii (i skoku). Tekstem "hard xc" to dojebales jak lysy warkoczem o kant kuli... Osmieszasz sie tym tylko ;)
Co do amorow, to znow wykazujesz sie brakiem wiedzy. Geometria AC jest przystosowana do amorow 150 mm - ale oczywiscie Twoim zdaniem takie amory nadaja sie co najwyzej do rekreacyjnego XC po lesie - prawda? Obecnie w moim AC siedzi Super T (170 mm) i geometria nadal jest swietna - rower jest zwrotny, wywazony, stabilny. Piszesz tez o pekaniu glowki, co jest juz totalna bzdura, bo zaloze sie, ze nie widziales AC peknietego przy glowce (jak widziales - pokaz). Jesli juz, to zdarzaly sie pekniecia na rurze podsiodlowej.
A jak juz sie rozwodze na temat Twojej wypowiedzi totalnie niepopartej jakakolwiek wiedzia, to dodam, ze punkty posredniczace w zawieszeniu jednozawiasowym nie likwiduja problemu usztywniania sie zawieszenia przy hamowaniu.
Ale o tym juz oczywiscie nie wiedziales, bo Twoje wypociny to standardowy zestaw frazesow, ktore bezmyslnie powtarza sie na temat AC, totalnie przy tym nie myslac...
AC zawsze byl rowerem FR, w dodatku z wyraznym odchylem w strone zjazdow. Poczytaj chociazby jakies testy, bo po tym, co wypisujesz, widac, ze posiadaczem AC nie jestes i nigdy nie byles.
Do enduro nadaje sie czesc osprzetu, jaki obecnie sie do AC montuje - amor, korba, obrecze. Rama zawsze byla i bedzie do FR, bo to przede wszystkim sprawa geometrii (i skoku). Tekstem "hard xc" to dojebales jak lysy warkoczem o kant kuli... Osmieszasz sie tym tylko ;)
Co do amorow, to znow wykazujesz sie brakiem wiedzy. Geometria AC jest przystosowana do amorow 150 mm - ale oczywiscie Twoim zdaniem takie amory nadaja sie co najwyzej do rekreacyjnego XC po lesie - prawda? Obecnie w moim AC siedzi Super T (170 mm) i geometria nadal jest swietna - rower jest zwrotny, wywazony, stabilny. Piszesz tez o pekaniu glowki, co jest juz totalna bzdura, bo zaloze sie, ze nie widziales AC peknietego przy glowce (jak widziales - pokaz). Jesli juz, to zdarzaly sie pekniecia na rurze podsiodlowej.
A jak juz sie rozwodze na temat Twojej wypowiedzi totalnie niepopartej jakakolwiek wiedzia, to dodam, ze punkty posredniczace w zawieszeniu jednozawiasowym nie likwiduja problemu usztywniania sie zawieszenia przy hamowaniu.
Ale o tym juz oczywiscie nie wiedziales, bo Twoje wypociny to standardowy zestaw frazesow, ktore bezmyslnie powtarza sie na temat AC, totalnie przy tym nie myslac...
Kur.wa. Ale wybór - pomiędzy polonezem lub średniej klasy samochodem z Zachodu. Ktoś tu jeździł w ogóle na tym badziewiu z Przasnysza?!? Przecież to się gnie i buja jak je.bana zabawka dla dzieci!!! Giant zawsze był innowatorem w kwestii bujanych rowerów a projektanci signa to przedszkole. Nic więcej w tym temacie!
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
Wooyek na allegro jakieś 2 miechy temu było śliczne ac pękniete pod główką po załozeniu juniora:) w dziale ramy ,pewnie kilka osób to widziało. Pekają pękają:) pod rurą podsiodłową moze też:)
nawet na forum kilk osób sie wypowidało ze w ten sposób ich ramki zakończyły żywot.
A fr2? nie słyszalem
I widze jak to wygląda z wyższym amorem- chooper:) a ramka na ktrej mozna złożyc rower 14 kilo i mniej nada sie do cięższego xc;) i ednuro. O to mi chodzi:)
I nie mówie ,ze likwiduje dzwignia w ac brake jacka, ale zapewne usztywnii sie troche mniej;)
nawet na forum kilk osób sie wypowidało ze w ten sposób ich ramki zakończyły żywot.
A fr2? nie słyszalem
I widze jak to wygląda z wyższym amorem- chooper:) a ramka na ktrej mozna złożyc rower 14 kilo i mniej nada sie do cięższego xc;) i ednuro. O to mi chodzi:)
I nie mówie ,ze likwiduje dzwignia w ac brake jacka, ale zapewne usztywnii sie troche mniej;)
Jak ktos napierdala to peknie.... uwielbiam takie teksty ze to i tak peka , ostatnio ktos pierdolna ze demo peka bo 2 takie foty na pinku byly , faktycznie rewelacja i to znaczy ze rama peka...
fr2 nie jest zabawka dla dziecie , bodzio miales takiego ? za taka kase jak mozna nabyc to jest bdb full i jak ktos mysli ze kupi w ogole za taka kase nowgo fulla do napierdalania niech zacznie znaczki zbierac
fr2 nie jest zabawka dla dziecie , bodzio miales takiego ? za taka kase jak mozna nabyc to jest bdb full i jak ktos mysli ze kupi w ogole za taka kase nowgo fulla do napierdalania niech zacznie znaczki zbierac
www.mm-foto.pl
SeraaX => Co do pekniec, to prosze o linki, bo jakos nie moge znalezc.
Co do choppera - rowniez nie wiem, o co Ci chodzi. Geometria z Super T (polki ustawione najnizej - bo nie da sie inaczej w roczniku 2003) jest swietna. Jak ktos wyciaga amora na polkach, to juz jego sprawa - moze lubi miec choppera (wiekszosc Juniorow itp. jest wyciagnieta, jak sie patrzy na fotki...). Natomiast pakowanie wiekszych amorow jest troche bez sensu - rama ma niecale 170 mm skoku, wiec po co z przodu np. 888?
Zreszta sam ocen:
http://www.wooyek.ovh.org/a/ac2.jpg
Nie wyglada mi to na choppera.
A jeszcze co do tych mas. Stara zjazdowka S. Peata wazyla gotowa do startu ok. 13-14 kg. Czyli ze ten Orange z Boxxerem nadaje sie do XC i enduro, tak? I rozumiem, ze gdyby powstala rama wazaca 6 kg, o geometrii rasowej scigalki XC, to powiedzialbys, ze to niezly wybor do katowania na dropach? Bo rower na pewno bylby pancerny...
Do czego zmierzam: o przeznaczeniu roweru decyduje GEOMETRIA i ew. (w mniejszym stopniu) skok zawieszenia. Niska masa moze byc co najwyzej dodatkowa zaleta, jaka AC wlasnie posiada.
Powyzsze wypowiedzi odnosza sie do AC ogolnie, zeby skorygowac wypociny SeraaXa. Co do wyboru FR2/AC sie wypowiedzialem wczesniej - FR2.
Co do choppera - rowniez nie wiem, o co Ci chodzi. Geometria z Super T (polki ustawione najnizej - bo nie da sie inaczej w roczniku 2003) jest swietna. Jak ktos wyciaga amora na polkach, to juz jego sprawa - moze lubi miec choppera (wiekszosc Juniorow itp. jest wyciagnieta, jak sie patrzy na fotki...). Natomiast pakowanie wiekszych amorow jest troche bez sensu - rama ma niecale 170 mm skoku, wiec po co z przodu np. 888?
Zreszta sam ocen:
http://www.wooyek.ovh.org/a/ac2.jpg
Nie wyglada mi to na choppera.
A jeszcze co do tych mas. Stara zjazdowka S. Peata wazyla gotowa do startu ok. 13-14 kg. Czyli ze ten Orange z Boxxerem nadaje sie do XC i enduro, tak? I rozumiem, ze gdyby powstala rama wazaca 6 kg, o geometrii rasowej scigalki XC, to powiedzialbys, ze to niezly wybor do katowania na dropach? Bo rower na pewno bylby pancerny...
Do czego zmierzam: o przeznaczeniu roweru decyduje GEOMETRIA i ew. (w mniejszym stopniu) skok zawieszenia. Niska masa moze byc co najwyzej dodatkowa zaleta, jaka AC wlasnie posiada.
Powyzsze wypowiedzi odnosza sie do AC ogolnie, zeby skorygowac wypociny SeraaXa. Co do wyboru FR2/AC sie wypowiedzialem wczesniej - FR2.
wookie85:
W rzeczy samej osprzęt piękny i tani ale rama to dno! Pod kobietą się gnie!!! A jak się _stoi_ na pedałach to ma się uczucie... K.urwa, trudno to wyrazić!!! Pokaż mi dobry polski rower full suspension. Owszem są takie - karpiel i zumbi. Tyle, że Loko nad deską kreślarską spędził rok!!! I nie sprzedaje tego jako masówka po 2 tyśki. Od dwóch tyg. testuję Gianta... NRS jako zjazdówkę!!! Idę o zakład, że po roku nie pęknie - bo umiem jeździć, nie założę tam dwupółki a i 10 metrowych dropów nie będę na nim latał!!! A geometria... Ech, no cóż... :-D
W rzeczy samej osprzęt piękny i tani ale rama to dno! Pod kobietą się gnie!!! A jak się _stoi_ na pedałach to ma się uczucie... K.urwa, trudno to wyrazić!!! Pokaż mi dobry polski rower full suspension. Owszem są takie - karpiel i zumbi. Tyle, że Loko nad deską kreślarską spędził rok!!! I nie sprzedaje tego jako masówka po 2 tyśki. Od dwóch tyg. testuję Gianta... NRS jako zjazdówkę!!! Idę o zakład, że po roku nie pęknie - bo umiem jeździć, nie założę tam dwupółki a i 10 metrowych dropów nie będę na nim latał!!! A geometria... Ech, no cóż... :-D
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
Co ci sie gnie ? :> napisz dokladnie bo mnie zdziwko wzielo
dokladnie mialem okazje sobie obejrzec rame i za 650-700 zl ktore daje sie za ta rama jest smieszne i rama jest warta tej kasy !!!!!! damper kupa ale coz trudno jesli spodziewalem sie czegos lepszego za ta CENE ) to jest wazny argument ! ) to chyba ci sie cos pomylilo. Albo masz juz tak duze wymagania no to coz to co innego ;]
dokladnie mialem okazje sobie obejrzec rame i za 650-700 zl ktore daje sie za ta rama jest smieszne i rama jest warta tej kasy !!!!!! damper kupa ale coz trudno jesli spodziewalem sie czegos lepszego za ta CENE ) to jest wazny argument ! ) to chyba ci sie cos pomylilo. Albo masz juz tak duze wymagania no to coz to co innego ;]
www.mm-foto.pl
Gnie się na boki oraz wyraźnie czuje się wpływ bujania na pedałowanie - to miałem na myśli. Szybko też się wyrabia ten zawias i luzy na boki coraz bardzie są wyczuwalne. To są opinie ludzi, którzy jeździli na nich dłuższy czas (np. deebee). Po krótkich jazdach testowych pomysł z zakupem tego szajsu i mi odszedł. Ale oczywiście dla początkującego zjazdowca to pyszna okazja.
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
bodzio ważwy tysiąć pińcet kilo i gnie szyny;] hehe
stary albo trafiłeś na jakiś trefny egzemparz (w 2005 jedna seria była zjebana ) albo( no najpewniej) bajki opowiadasz.
Łożyska siądą jeśli jakiś kołek jeździł na źle skręconych;] Ja swoje dokręcałem bo fabrycznie był luz. I nic sie nie dzieje z zawieszeniem. Proste toto i nieskomplikowane, nie ma co sie psuć:)
Za 600zł nie ma lepszej ramki:)
a ze czuć wpływ pedałowania... a na jakim damperze sprawdzałeś?? KS??:) ma jakiś system anty bujania?? NIE myślisz ze bullit by sie inaczej zachowywał z kindshockiem? :)
wookie85
zepsute ac:
http://www.pinkbike.com/photo/237269/
http://www.pinkbike.com/photo/237268/
http://www.pinkbike.com/photo/382258/
http://www.pinkbike.com/photo/382255/
http://www.pinkbike.com/photo/363184/
akurat na szybko nie znalazłem fotki z urwaną/pękniętą główka ale i takie widziałem
atu widać jaki kąt ma ac z dośc niskim amorkiem:) widziałem tą pękniętą z allegro z juniorem i był to chopper:)
BTW koleś wtedy pisał,ze z djIII jezdził 2 sezony, włożył juniora i rama pękła w miesiąc pod główką:)
a to przykładowy kąt signa z czymś dużym
http://img297.imageshack.us/my.php?imag ... cr5sb4.jpg
bardzo dobry
stary albo trafiłeś na jakiś trefny egzemparz (w 2005 jedna seria była zjebana ) albo( no najpewniej) bajki opowiadasz.
Łożyska siądą jeśli jakiś kołek jeździł na źle skręconych;] Ja swoje dokręcałem bo fabrycznie był luz. I nic sie nie dzieje z zawieszeniem. Proste toto i nieskomplikowane, nie ma co sie psuć:)
Za 600zł nie ma lepszej ramki:)
a ze czuć wpływ pedałowania... a na jakim damperze sprawdzałeś?? KS??:) ma jakiś system anty bujania?? NIE myślisz ze bullit by sie inaczej zachowywał z kindshockiem? :)
wookie85
zepsute ac:
http://www.pinkbike.com/photo/237269/
http://www.pinkbike.com/photo/237268/
http://www.pinkbike.com/photo/382258/
http://www.pinkbike.com/photo/382255/
http://www.pinkbike.com/photo/363184/
akurat na szybko nie znalazłem fotki z urwaną/pękniętą główka ale i takie widziałem
atu widać jaki kąt ma ac z dośc niskim amorkiem:) widziałem tą pękniętą z allegro z juniorem i był to chopper:)
BTW koleś wtedy pisał,ze z djIII jezdził 2 sezony, włożył juniora i rama pękła w miesiąc pod główką:)
a to przykładowy kąt signa z czymś dużym
http://img297.imageshack.us/my.php?imag ... cr5sb4.jpg
bardzo dobry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości