Marzochi 66 sl 2006r

dawidszyszka
Posty: 14
Rejestracja: 13.11.2006 20:04:01
Kontakt:

Marzochi 66 sl 2006r

Post autor: dawidszyszka »

Witam piście wszystko co wiecie co a nim są dzicie i przede wszystkim jek ktoś wiek jak go odpowiednio ustawiś tak zeby było ok
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

wg. mnie swietny amor. najwazniejsze regulacje sa, ewentualnie masz zmiane skoku. tlumienie RC2 mowi wszystko za siebie. wytrzymywalosc 66, ale niestety drogi i malo popularny.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
dawidszyszka
Posty: 14
Rejestracja: 13.11.2006 20:04:01
Kontakt:

Post autor: dawidszyszka »

dzięki tez tak sadze tylko mam go 2 dni i nie moge a raczej nie umiem go ustawić nie wiem co i jak j. Jak coś wiesz w sprawie regulacji prosze o podpowiedz
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

dawidszyszka => a instrukcje obslugi czytales? :>
1nVALID
Posty: 329
Rejestracja: 10.04.2006 12:17:39
Lokalizacja: Overseas
Kontakt:

Post autor: 1nVALID »

Na stronie www.marzocchi.com ->suspension znajdziesz instrukcję obsługi po polsku. Są tam opisane metody ustawiania go pod wagę, i ogólne zasady postępowania.

Nie napisałeś czy masz pompkę, której nie dostajesz w zestawie. Mam nadzieję że ją masz, bez niej nic nie zrobisz (oprocz rc2 ale nieustawione powietrze psuje wszystko).

Trudno to ustawić żeby było cacy, ale jak już to zrobisz będziesz zadowolony.

(Mogłeś brać wersje 07, pakowanie sie w powietrze za 20mm regulacji skoku to pomyłka, ale oczywiście 06 tańszy więc szanuję).

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Kupie: DHX 5.0 222
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

dawidszyszka tak na chlopski rozum po prostemu. na dole masz regulacje odbicia, na gorze tlumienie kompresji, pokrec sprawdz jak pracuje i wyreguluj jak ci sie podoba. z pompka bedziesz musial sie troche pobawic bo jesli nei czytales manuala to bedziesz celowal w cisnienie w komorze, ale i to tego mozna spokojnie dojsc. jesli nie masz pompki to z tego co wiem tam jest zawor shrader(samochodowy) wiec na stacje i proboj.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

ThoRx => o ku**a, "na stacje i probuj" - miales kiedys do czynienia z amortyzatorem powietrznym??? Wlasciwie to pytanie retoryczne, bo gdybys mial, to nie proponowalbys mu rozpieprzenia amortyzatora za pare tysiecy (ze o poprawnym ustawieniu - a o tym mowa - nie wspomne)...:/ Wiec chyba lepiej by bylo, gdybys nie dawal rad w temacie, w ktorym moga tylko zaszkodzic
Cudi<StR33T>
Posty: 166
Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Cudi<StR33T> »

Wooyek[/b kto tu mial powietrzny amortyzator.. ja mam exr supra i wale na stacji jak leci... raz nacisniejsz przycisk i sie faje utwardza, tyle ze nie na wszystkich stacjach maja takei koncowki zeby pasowaly w ten otowor.. rozjebie uszczelki ale jesli przesadzi i to groobo a tak nie ma jak...
ACid in the sky :() Zły plan nie jest dobry :)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Dzialanie kompresorow na stacjach jest takie, ze przesadzic nie jest tak trudno - pare sekund i po ptokach. Ksztalt i szczelnosc koncowki to kolejna sprawa. A najwazniejsza - dokladnosc. Ktory kompresor na stacji umozliwi Ci pompowanie z dokladnoscia do powiedzmy 5 psi?


EDIT: Tak, jezdzilem troche czasu na powietrznym amortyzatorze.
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

Wooyek nie chce klotni i prosze bez obrazania. jezdzilem dobry miesiac na powietrznym drop offie. 2 razy pompowalem go na stacji. ze sklepem ktory pozycza pompke mam na pienku wiec potrzeba matka wynalazkow i udalo mi sie go wyregulowac pod siebie na BP.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
dawidszyszka
Posty: 14
Rejestracja: 13.11.2006 20:04:01
Kontakt:

Post autor: dawidszyszka »

instrókcje czytałem mam pomkte tez mam wszystko mam chodzi o to by ktoś znający sie na tych sprawach podpowiedział jak najlepiej go pompować
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Przykrecasz koncowke pompki do wentyla a nastepnie wykonujesz tlokiem pompki ruchy posuwiste az do osiagniecia zamierzonego wskazania na manometrze ;)



PS. Jakos kijowo ta instrukcje czytales, jak tego nie wyczytales... HINT: pojecia takie jak SAG, czy ugiecie/naprezenie wstepne sa tu dla Ciebie kluczowe.
bielek
Posty: 333
Rejestracja: 15.11.2006 18:13:49
Lokalizacja: sadlinkicity i 3city
Kontakt:

Post autor: bielek »

w instrukcjii są wartości ciśnien dla wagi ridera wiec poczytaj i powiem ci że jest to dobrze dobrane ale jeszcze zależy jak jeździsz bo na dropy lepiej dać nieco więcej a na jakąś przejażdzkę po lesie mniej napompować zeby sie miło jeździło na miekkim amorku, i SAG jest bardzo ważny w widelcach do freeridu to jak dobrze kminie to było 20%skoku ale jaqk ustawisz tak na 2 cm to będzie w sam raz niezależnie od skoku amora pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

Wooyek "posuwiste" - ciekawe tlumaczenie.
wiem ze w rs w manualach jest napisane ze po zajeciu miejsca na rowerze gorne golenie powinny wejsc w dolne na 25%. w przypadku boxxera 203mm 5cm.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Mozna przyjac za zasade, ze do XC ustawia sie SAG 10-15%, a do FR, DH 25-30%.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość