Serwis Kind Shock 501

Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Serwis Kind Shock 501

Post autor: Kamoo »

Ceść w njbliższym czasie mam zamiar przeserwisować damper i niewiem jak się do tego zabrać a kasy na serwis mam mało i jeśli ma ktoś może jakiś pomysł to prosze o rade i niechce żeby kotś pisał np "to kup se inny damper" bo to jest bezsensu, prosze o pomoc .........
Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kamoo »

nikt niema żadnego pomysłu......??
Sprzedam koło na Dm 24 i piaście Joy Tech
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

"to kup se inny damper" - a po co masz kindshocka serwisowac, ladniej nie bedzie pracowal, dlugo i tak nie pociagnie.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kamoo »

Stary bardzo mi pomogłeś dzięki ...... chciałem sie tylko zapytać jak sie do tego zabrać i tak dalej i głuwnie mnie interesuje wyciągnięcie głuwnego tłoka........
Sprzedam koło na Dm 24 i piaście Joy Tech
ata_jg
Posty: 438
Rejestracja: 07.12.2005 19:14:54
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Post autor: ata_jg »

Nie żebym sie czepiał ale bez przesady. Jak kogoś interesuje głuwnie głuwny tłok to niech głuwnie zagląda czasem do słownika ortograficznego.
Sprzedam sprężyę 850 lbs dł 115 mm,mostek Hussefelt 40mm
Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kamoo »

Nie no ja chciałem żeby tylko ktoś mi pomugł ale widze że wszyscy sie czepiają tylko.....
Sprzedam koło na Dm 24 i piaście Joy Tech
bielek
Posty: 333
Rejestracja: 15.11.2006 18:13:49
Lokalizacja: sadlinkicity i 3city
Kontakt:

Post autor: bielek »

serwis dampera to dość skomplikowana sprawa i precyzyjna przedewszystkim nigdzie nie dostaniesz oleju. ja już serwisowałem powietrznego DNM (był zapadnięty) i powiem tyle że to masakra jest lepiej zostaw go jak jest bo potem możesz go nie złożyć tak jak był uwierz mi na słowo. Damper to całkiem inna bajka niż przedni fork na damper działaja większe siły wydziela się ciepło w czasie pracy i dość dużo. naprawde nie polecam serwisu dampera jak dobrze działa to nie dotykaj bo może przestać dobrze działać pozdrawiam i nie obrażaj sie bo ludzie dobrze ci radzą ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
zuku
Posty: 672
Rejestracja: 04.11.2005 09:25:19
Kontakt:

Post autor: zuku »

bielek pisze:masakra jest lepiej zostaw go jak jest bo potem możesz go nie złożyć tak jak był
hmm o czym to świadczy.... :P
bielek pisze:serwis dampera to dość skomplikowana sprawa i precyzyjna
zależy jakiego dampera.
z tego co pamietam to ten kind shock nie posiadał regulacji kompresji, wiec jest juz troche mniej skomplikowany.
bazując na tym, co widziałem w moim krótkim życiu, to dampery pokroju vanilla r vanilla rc nie są tak skomplikowane jak niektórzy mówią.

głównie przy rozbieraniu dampera, trzeba używac mózgu, wyobraźni i starac sie przewidzieć co sie moze stac, jeśli np. za słabo, lub za mocno dokręcimy coś. rzeczą wartą wspomnienia jest również możliwość napełnienia dampera powietrzem, w celu jego prawidłowej pracy. jeżeli jest standardowy wentyl np. taki jak w kołach samochodu, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dopuścic do tego, żeby w danym damperze tego powietrza nie było :P
bielek pisze:nigdzie nie dostaniesz oleju.
olej jest powszechnie dostępny w różnorodnych sklepach, serwisach internetowych (np. ALLEGRO)

ciekawi Cie pewnie lepkość oleju jaki musisz zastosować. otóż uniwersalnym byłby chyba olej o oznaczeniu 5w (TEGO NIE JESTEM PEWIEN - TO JEST SPEKULACJA) lecz może sie okazać, że potrzebny jest olej 2,5w. tego nie jestem Ci w stanie powiedzieć.

Po tym "duchowym" przygotowaniu, mysle ze jestes gotów poświęcić się i jako pierwszy (wnioskując po ilości wpisów w tym topicu) zrobić serwis Twojego dampera.

pozdrawiam ;]
Kamoo
Posty: 147
Rejestracja: 17.01.2007 12:54:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kamoo »

NIe no to może zabiore się za zabawę z tym damperem jak już kupie nowy damperek ale jak coś to zrobie to ze zdjęciami i opisze może komuś się przyda.....;] tylko nadal mnie ciekawi jak wyjąć ten główny tłok....
Sprzedam koło na Dm 24 i piaście Joy Tech
UFR
Posty: 30
Rejestracja: 15.12.2006 13:12:40
Kontakt:

Post autor: UFR »

Dlaczego tu na forum zawsze jak ktos zapyta o servis, czy o cokolwiek w nie ukrywajmy badziewnym sprzecie to znajduja sie lepki z pomyslem "wymien sprzet" :/ nie chce nikogo obrazic ale to jest czysty debilizm.

Olej jak kolega napisal jest ogulnie dostepny, trzeba tylko wiedziec czego sie szuka. 5w jest tym uniwersalnym wspolczynnikiem lepkosci.

Kamoo odezwij sie na gg 1043026 to dam ci pare manuali jak rozbierac miedzy innymi DNM'y, Foxy i moze Manitou jak znajde. Moze one Ci pomoga, bynajmniej zdjecia sa wiec zawsze jakis zarys jest.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości