NS Metropolis07 vs Haro Thread8 ANKIETA
NS Metropolis07 vs Haro Thread8 ANKIETA
WAŻNE: prosze w pierwszej linijce podać was wybór (NS albo Haro) a w kolejnej argumentacje. Zakładamy że Haro ze względu na niższą cene może mieć wymienioną jedną albo kilka części (690zł do dyspozycji)
Specyfikacja:
http://www.rowerowy.com/rowery/northsho ... polis.html
http://www.rowerowy.com/rowery/haro/haro_tread1.html
Który rower byście mi polecili?
Interesują mnie opinie na temat osprzętu jakie rowery posiadają.
Przy wymianie części prosze podać którą i na jak (tylko nowe częście).
Specyfikacja:
http://www.rowerowy.com/rowery/northsho ... polis.html
http://www.rowerowy.com/rowery/haro/haro_tread1.html
Który rower byście mi polecili?
Interesują mnie opinie na temat osprzętu jakie rowery posiadają.
Przy wymianie części prosze podać którą i na jak (tylko nowe częście).
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
NS - lepszy amor,kółeczka 24 calowe,lepszy hampel
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

hmm te argumenty Cię nie przekonują jeszcze? :D
jeśli porównasz każdą część osobno, to okaże się, że metro jest po prostu lepszy. Do tego sprawdzona geometria i ogólnie lepiej się prezentuje. jak masz kasę to warto, żebyś ją wydał na metro, niż kupił haro, zaoszczędził 700 zł i po wakacjach wymienił połowę części...
jeśli porównasz każdą część osobno, to okaże się, że metro jest po prostu lepszy. Do tego sprawdzona geometria i ogólnie lepiej się prezentuje. jak masz kasę to warto, żebyś ją wydał na metro, niż kupił haro, zaoszczędził 700 zł i po wakacjach wymienił połowę części...
Przeczytałem ten topic i postanowiłem dorzucić kilka moich spostrzeżeń dotyczących tych rowerków.
NS`y 2007 niedługo będą w sklepach, ale Haro thread 1 i 8 są już dostępne. Zgodnie z danymi technicznymi tylni trójkąt w tej ramie nie jest taki długi: 395 mm, ale powiem jedno rower wygląda bardzo dobrze, a jakość wykonania ramy jest naprawdę bardzo wysoka. Jeśli porównujemy go do jakiegoś Sign`a czy Underground`a to .... nie ma dyskusji jednak gdy porównać go do Metro hmm macie rację metro ma lepszy amor, lepszą ramę (bo stal więcej powinna wytrzymać) ale Haro thread też ma zalety np. lepszą piastę tył - kasetowa SS, dwa hamulce (w naszym sklepie większość osób dokupywało dodatkowy hamulec do przodu) .... . Haro jest fajnie skomponowany począwszy od bardzo fajnych gripów Haro, a skończywszy na ramce która szczególnie w rozmiarze 12" wygląda hmm .... super. To chyba pierwszy (prócz produktów NS`a) z seryjnych rowerów, który jest zrobiony jak należy. Ciekawe jest to, że do thread 1 (ten na SS) ma w zestawie (w kartoniku) dodatkowy hak pionowy wraz z mocowaniem na przerzutkę, a thread 8 (ten z kasetą 8 speed) ma poziomy hak na SS moim zdaniem to taki miły akcent ze strony producenta. Co do NS`a tego sprzętu nie trzeba chwalić - sam w sobie jest klasą. Jeśli pojawią się jakieś pytania proszę zadawać je tutaj postaram się odpowiedzieć.
NS`y 2007 niedługo będą w sklepach, ale Haro thread 1 i 8 są już dostępne. Zgodnie z danymi technicznymi tylni trójkąt w tej ramie nie jest taki długi: 395 mm, ale powiem jedno rower wygląda bardzo dobrze, a jakość wykonania ramy jest naprawdę bardzo wysoka. Jeśli porównujemy go do jakiegoś Sign`a czy Underground`a to .... nie ma dyskusji jednak gdy porównać go do Metro hmm macie rację metro ma lepszy amor, lepszą ramę (bo stal więcej powinna wytrzymać) ale Haro thread też ma zalety np. lepszą piastę tył - kasetowa SS, dwa hamulce (w naszym sklepie większość osób dokupywało dodatkowy hamulec do przodu) .... . Haro jest fajnie skomponowany począwszy od bardzo fajnych gripów Haro, a skończywszy na ramce która szczególnie w rozmiarze 12" wygląda hmm .... super. To chyba pierwszy (prócz produktów NS`a) z seryjnych rowerów, który jest zrobiony jak należy. Ciekawe jest to, że do thread 1 (ten na SS) ma w zestawie (w kartoniku) dodatkowy hak pionowy wraz z mocowaniem na przerzutkę, a thread 8 (ten z kasetą 8 speed) ma poziomy hak na SS moim zdaniem to taki miły akcent ze strony producenta. Co do NS`a tego sprzętu nie trzeba chwalić - sam w sobie jest klasą. Jeśli pojawią się jakieś pytania proszę zadawać je tutaj postaram się odpowiedzieć.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Kutfa ludzie na nia troche narzekaja, jest ciezki i ogolnie to obrecz do dh/fr, gorzej ze streetem. ja jezdze na suprze i jestem bardzo zadowolony, moj kumpel, ktory jezdzi na niej od dawna w ciagu jednego miesiaca zlamal pussy i dja II tez ja katuje i obreczy rzadko kiedy sie cos dzieje a jesli juz to pare ruchow kluczem do centrowania i znowu jest prosta :)
Danielno wiem, dlugosciowo wychodzi dobrze, ale wydaje mi sie ze to przez wysokosc amorka tak dziwnie jest. tak jak u mnie w agangu, z djem sam wchodzi na manuala, z wedgem trzeba sie troche przyzwyczajac i nameczyc.
Danielno wiem, dlugosciowo wychodzi dobrze, ale wydaje mi sie ze to przez wysokosc amorka tak dziwnie jest. tak jak u mnie w agangu, z djem sam wchodzi na manuala, z wedgem trzeba sie troche przyzwyczajac i nameczyc.
http://www.pinkbike.com/photo/944642/
oneeighties!
oneeighties!
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 08.08.2006 13:23:57
- Kontakt:
Kutfa już wybrał więc wszystko jest dla niego jasne.
elMo kąty główki:
NS SUB 2007 70.5° z widelcem o skoku 100mm
Thread: 69,5° przy widelcu o skoku 80 mm
nie ma kosmicznych rozbieżności.
Co do manual`a - jak ktoś potrafi to na full`u zrobi :)
elMo kąty główki:
NS SUB 2007 70.5° z widelcem o skoku 100mm
Thread: 69,5° przy widelcu o skoku 80 mm
nie ma kosmicznych rozbieżności.
Co do manual`a - jak ktoś potrafi to na full`u zrobi :)
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości