Hamulce Deore
Hamulce Deore
Witam mam DUZZZY dylemat :)
Chodzi mi o to ze jestem na kupnie hamulca tarczowego :) i sie tak troszke zaklinowalem ... a mianowicie zastanawiam sie nad deorka:
525:
http://allegro.pl/item175784135_nowe_ta ... 49pln.html
535:
http://allegro.pl/item175919622_hamulec ... tacja.html
585:
http://allegro.pl/item175925956_hamulec ... a_xtr.html
Chodzi mi oto czy ktos moze mi powiedziec czy jest zdecydowana roznica pomiedzy tymi modelami. Zdaje sobie sprawe ze 585 bedzie lepszy od reszty ale czy jest to taka roznica ze warto doplacac ?? Szukam hamulca na przod (mam tarcze 203), na tyl chce miec 160 wiec dlatego ten rozmiar (brak tarczy do tylniego hamulca) mam juz hamulec na tyl bb5 i dlatego zastanawiam sie nad tym mialbym adapter na tyl :) http://allegro.pl/item175270673_hamulec ... _tyl_.html
I jeszcze jedno jak jest ze skracaniem tych przewodow czy podejda koncowki od hajesa ??
Szukałem duzo na forum ale np nic nie ma o 585
Z gory dzieki za sensowne info :)
Pozdrawiam
Chodzi mi o to ze jestem na kupnie hamulca tarczowego :) i sie tak troszke zaklinowalem ... a mianowicie zastanawiam sie nad deorka:
525:
http://allegro.pl/item175784135_nowe_ta ... 49pln.html
535:
http://allegro.pl/item175919622_hamulec ... tacja.html
585:
http://allegro.pl/item175925956_hamulec ... a_xtr.html
Chodzi mi oto czy ktos moze mi powiedziec czy jest zdecydowana roznica pomiedzy tymi modelami. Zdaje sobie sprawe ze 585 bedzie lepszy od reszty ale czy jest to taka roznica ze warto doplacac ?? Szukam hamulca na przod (mam tarcze 203), na tyl chce miec 160 wiec dlatego ten rozmiar (brak tarczy do tylniego hamulca) mam juz hamulec na tyl bb5 i dlatego zastanawiam sie nad tym mialbym adapter na tyl :) http://allegro.pl/item175270673_hamulec ... _tyl_.html
I jeszcze jedno jak jest ze skracaniem tych przewodow czy podejda koncowki od hajesa ??
Szukałem duzo na forum ale np nic nie ma o 585
Z gory dzieki za sensowne info :)
Pozdrawiam
Zdecydowanie mogę polecić 525, na którym jeździłem dłuższy czas.
535 miałem na dotarciu na przodzie, też bez żadnych zastrzeżeń aczkolwiek słyszałem o ich awaryjności (czego o 525 powiedzieć nie można)
Jedyna przewaga 535 to mniej toporny zacisk, sporo odchudzony wagowo a zarazem wizualnie natomiast jeśli chcesz mieć tani, niezawodny, niemal bezobsługowy hamulec testowany przez rajderów od wielu lat to bierz tylko 525
535 miałem na dotarciu na przodzie, też bez żadnych zastrzeżeń aczkolwiek słyszałem o ich awaryjności (czego o 525 powiedzieć nie można)
Jedyna przewaga 535 to mniej toporny zacisk, sporo odchudzony wagowo a zarazem wizualnie natomiast jeśli chcesz mieć tani, niezawodny, niemal bezobsługowy hamulec testowany przez rajderów od wielu lat to bierz tylko 525
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości