2 dziury w sign FR ? o co biega ?
2 dziury w sign FR ? o co biega ?
siemano ! przymierzam sie do kupna signa fr2 tego z 2006 r i zauważylem ze tam tak jakby są 2 otwory w wahaczu do zamocowania dampera...
co to jest ?
jakas regulacja skoku ?
albo zmiana charakterystyki pracy ?
i jaka jest długość montażowa dampera bo chciałbym wymienić od razu na początku ale nie wiem jakiej długośći szukać ;/
co to jest ?
jakas regulacja skoku ?
albo zmiana charakterystyki pracy ?
i jaka jest długość montażowa dampera bo chciałbym wymienić od razu na początku ale nie wiem jakiej długośći szukać ;/
na dolnej jest 160 i bardziej miękko
220 nie włazi do każdego fr2 jak już to na styk (element wahacza zapiera sie od rure podsiodłową
)
no i ******* wtedy calkiem geometrię;]
przykład zjebanej geometrii:
http://www.pinkbike.com/photo/649574/
licząc ,ze z 200mm dampera z 50 mm skoku uzyskuje się 160 mm skoku na kole da się łatwo wywnioskować przełożenie 3,2. dając damper dłuższy o 22mm koło podniesie się o 70,4mm ;]
podnieście koło o tyle i zobaczcie geo;]
mając jakąś dużą dwupółkę można sie pokusić o 210/63 albo max 216/63 i wtedy mieć 200mm skoku na niższej dziurce.
Wtedy kolo podniesie sie odpowiednio:
-o 32mm dla dla dampera 210/63
-o ~50mm dla dampera 215-216/63
Można dać na tył koło 24 i różnica będzie mała.
Można tez dać damper 200/56 i mieć 180 mm skoku bez zamiany geo.
Osobiście jak będę szukał to 210/63 najchętniej lub 215 max. I do tego tył 24"
Mam z przodu krówsko, na którym mogę dać jakieś 59-60cm od osi do sterów.
Bardziej się boje o wysokość roweru, nie o geo
220 nie włazi do każdego fr2 jak już to na styk (element wahacza zapiera sie od rure podsiodłową
)
no i ******* wtedy calkiem geometrię;]
przykład zjebanej geometrii:
http://www.pinkbike.com/photo/649574/
licząc ,ze z 200mm dampera z 50 mm skoku uzyskuje się 160 mm skoku na kole da się łatwo wywnioskować przełożenie 3,2. dając damper dłuższy o 22mm koło podniesie się o 70,4mm ;]
podnieście koło o tyle i zobaczcie geo;]
mając jakąś dużą dwupółkę można sie pokusić o 210/63 albo max 216/63 i wtedy mieć 200mm skoku na niższej dziurce.
Wtedy kolo podniesie sie odpowiednio:
-o 32mm dla dla dampera 210/63
-o ~50mm dla dampera 215-216/63
Można dać na tył koło 24 i różnica będzie mała.
Można tez dać damper 200/56 i mieć 180 mm skoku bez zamiany geo.
Osobiście jak będę szukał to 210/63 najchętniej lub 215 max. I do tego tył 24"
Mam z przodu krówsko, na którym mogę dać jakieś 59-60cm od osi do sterów.
Bardziej się boje o wysokość roweru, nie o geo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości