Fox DHX 5.0..manual
Fox DHX 5.0..manual
Hi. ma ktoś może manual do tego damperka po polsku i na kompie ;), jeśli tak to prosiłbym o jakis upload, ew może mi ktos powiedzieć do czego służy ten propedal i bottom-out adjustmen.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 24.11.2004 20:42:05
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
ale do czego Ci do serwisu czy jak regulować? jak serwis to na www.joy-ride.pl jest
www.dhslaves.com - Downhill Slaves Rzeszów
http://tiny.pl/77n7 <- na sell
http://tiny.pl/77n7 <- na sell
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 13.02.2005 11:29:34
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
gosciu wez nie lub lipy :)
robisz tak:
1. krecisz jedno w jedna strone, uginasz uginasz...krecisz w druga strone, uginasz... bedziesz wiedzial juz jaka jest roznica.
pozniej regulujesz jak dla ciebie najlepiej
2. z drugim pokretlem robisz tak samo :)
ja wczoraj jak wsadzilem boxxera wc06 do aganga to tez patrze w uj regulacji, wejscie na powietrze itd... regulacja wszystkiego pode mnie zajelo mi okolo 5 minut.
fakt ze mialem pojecie i wiedzialem co jest od czego ale metoda prob i bledow odkryjesz wszystko, a krecac pokretlami nic nie zepsujesz
pozdro
robisz tak:
1. krecisz jedno w jedna strone, uginasz uginasz...krecisz w druga strone, uginasz... bedziesz wiedzial juz jaka jest roznica.
pozniej regulujesz jak dla ciebie najlepiej
2. z drugim pokretlem robisz tak samo :)
ja wczoraj jak wsadzilem boxxera wc06 do aganga to tez patrze w uj regulacji, wejscie na powietrze itd... regulacja wszystkiego pode mnie zajelo mi okolo 5 minut.
fakt ze mialem pojecie i wiedzialem co jest od czego ale metoda prob i bledow odkryjesz wszystko, a krecac pokretlami nic nie zepsujesz
pozdro
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 13.02.2005 11:29:34
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Kręcenie niebieskim dużym pokrętłem bottom out powoduje utwardzanie się dampera pod koniec skoku. Dobry myk na trasy gdzie nie potrzeba duzo skoku (twarde i raczej równe) ale są duże dropy hopki i tym podobne. Te regulacje najmocniej czuć dopiero na trasie a takie uginanie tyłkiem siodła to coś tam czuć że twardsze ale lepiej pojechać w dół.
www.foesracing.com
czarek.bike są takie regulacje( jak ciśnienie w spv w swingerze), że jak za mało napompujesz albo za dużo to może być groźne dla amora. Poza tym takim uginaniem siodła to sobie mozną sprawdzic co najwyzej tłumienie odbicia bo wszystkie inne regulacje tak naprawde czuć dopiero na trasie...
http://www.pinkbike.com/photo/6739274/
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
- Lokalizacja: risca
- Kontakt:
Za pomoca Propedal ustawiasz tzw low-speed compression. Oddzialywuje to na kompresje podczas powolnych ruchow zawieszenia jak: bujanie podzczas pedalowania, g-outy, plynne ladowania. Dziala to takze na trakcje tylnego kola(plushness).
W DH "najczesciej" propedal jest wykrecony na maxa, w innych dyscyplinach to jak komu sie podoba.
Bottom-out:
Rekomendowane ustewienie to wykrecony na maxa i 150Psi w komorze.
Odpowiada on (jak juz wczesniej Replay napisal) za progresje skoku. Im bardziej wkrecony tym bardziej sie utwardzi przy koncu.
Pamietaj tylko aby nie regulowac bottomouta jezeli masz powyzej 120Psi w komorze.
Pozdrawiam
pete
ps. Sorki za moja gramatyke:)
W DH "najczesciej" propedal jest wykrecony na maxa, w innych dyscyplinach to jak komu sie podoba.
Bottom-out:
Rekomendowane ustewienie to wykrecony na maxa i 150Psi w komorze.
Odpowiada on (jak juz wczesniej Replay napisal) za progresje skoku. Im bardziej wkrecony tym bardziej sie utwardzi przy koncu.
Pamietaj tylko aby nie regulowac bottomouta jezeli masz powyzej 120Psi w komorze.
Pozdrawiam
pete
ps. Sorki za moja gramatyke:)
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 13.02.2005 11:29:34
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
hmm chyba troszke zle mnie zrozumieliscie :)
nie chodzilo mi o to ze gosc kreceniem pokretel i uginaniem tylu wiele zrobi. pisalem to, bo chodzilo mi o to zeby gosc pokrecil i zobaczyl sam o co chodzi, do czego to sluzy, a nie na forum pytal. a pozniejsze regulacje sobie w lesie zrobil po zjazdach,przeszkodach, dropach itd...
chyba to dla wszystkich logiczne ze nie wyreguluje sie dampera stojac w miejscu uginajac zawieche :|
nie chodzilo mi o to ze gosc kreceniem pokretel i uginaniem tylu wiele zrobi. pisalem to, bo chodzilo mi o to zeby gosc pokrecil i zobaczyl sam o co chodzi, do czego to sluzy, a nie na forum pytal. a pozniejsze regulacje sobie w lesie zrobil po zjazdach,przeszkodach, dropach itd...
chyba to dla wszystkich logiczne ze nie wyreguluje sie dampera stojac w miejscu uginajac zawieche :|
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
- Lokalizacja: risca
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość