wibracje koła przy hamowaniu - pomocy
wibracje koła przy hamowaniu - pomocy
Witam. Mam fulla poison epo z damperem 5th element i mam pewien problem. Przy blokowaniu tylniego koła hamulcem koło wpada w wibracje i zaczyna trząść rowerem. NIe wiem co robić bo sprawdzałem luzow nigdzie nie ma a w moim dawnym sztywniaku nie działy się takie rzeczy. Czy to jest normalne dla fuli?
NIe wiem ale może to chodzi o tarcze bo mam tarcze na center lock i miałem luzy na nitach ale zcisnołem je i teraz już ich nie ma (nie wyczuwam żadnych)
Z góry thx za pomoc
NIe wiem ale może to chodzi o tarcze bo mam tarcze na center lock i miałem luzy na nitach ale zcisnołem je i teraz już ich nie ma (nie wyczuwam żadnych)
Z góry thx za pomoc
sprawdź czy zacisk w adapterze i sam adapter są dobrze dokręcone.azonic24 pisze:to może jednak ta tarcza bo ani koło nie ma luzów ani na tulejach w damperze. A jak zacisne hamulec w miejscu i poruszam rower w przód i w tył to koło delikatnie się rusza wględem ramy .
i możliwe też że klocki w zacisku się telepią i to przez to.
ponadto dokręć (dociśnij szybkozamykaczem) koło.
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 24.11.2004 20:42:05
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
tak to jest normalne dla fulli, w przypadku gdy blokujesz koło blokujesz takze zawieszenie w pewnym stopniu, jedne konstrukcje bardziej inne mniej, dlaego firmy rowerowe powymyslaly taki piekny myczek plywajacy adapter hamulca... Dzieki niemu w przypadku zablokowania kola zawieszenie pracuje prawi normalnie.
Taki efekt sztywniaka to jest, na nierownosciach tyl skacze, w gorszych konstrukcjach rowerowych fulli w przypadku zablokowania koła full zachowuje sie podobnie do sztywki. Nie mowie ze jak sztywka ale podobnie.
Taki efekt sztywniaka to jest, na nierownosciach tyl skacze, w gorszych konstrukcjach rowerowych fulli w przypadku zablokowania koła full zachowuje sie podobnie do sztywki. Nie mowie ze jak sztywka ale podobnie.
www.dhslaves.com - Downhill Slaves Rzeszów
http://tiny.pl/77n7 <- na sell
http://tiny.pl/77n7 <- na sell
siema miałem taki sam problem, ale już koniec z tym wystarczyło porządnie naciągnąc szprychy w kole. Na początku myślałem że to wina tarczy (203mm) przedtem v- break no name
ale po naciądnięciu szprych nie ma problemu. Zauważyłem to ponieważ jak chamowałem piasta była w miejscu a obręcz nie. Niestety to jest minus tarczy że większa siła idzie na szprychy i obręcz

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość