koła dirt,street
koła dirt,street
Mam pytanie. Jak oceniacie obręcze sun rims double track i s-type do dirtu i streetu ?? Czy są to dobre obręcze do dirtu i streetu? Pozdrawiam
Double Track to jest pancerna obręcz. Polecam ją w 100 %. Przesiadłem się z Dm 18 ok 600g na DT w ogóle nie poczułem różnicy. To są głupoty , że za ciężka itp. jak masz trochę krzepy to Ci nie sprawi różnicy no chyba że nie wyciskasz nawet 30 KG :P to nie polecam wtedy. Według mnie nie ma różnicy wagowej a przynajmniej dla mnie jest ona nie odczuwalna. Do streetu tylko DT lub Dx 32 ale po co przepłacać ? Co do Dm 24 to gną się i pękają na łączeniach, wiem bo wszyscy moi kuple je testowali.Jeżeli ważysz więcej niż 70 KG to tylko i wyłącznie DT ! ;-)
Pieprzenie, że DT za cięzkie. Przesiadłem się z 26calowej dm24 na 24calowy DT i jest dużo lzejszy. Niby jest róznica w rozmiarach, ale do streetu najlepiej 24. DT poza tym jest bardzo wytrzymałe a boczne uderzenia, np. przy 180.
Co do dm24 to miałem a teraz kolejni własciciele jezdzą i nic sie nie dzieje. Poza tym znowu zaufałem dm i mam ją na przodzie. Pozdro.
Co do dm24 to miałem a teraz kolejni własciciele jezdzą i nic sie nie dzieje. Poza tym znowu zaufałem dm i mam ją na przodzie. Pozdro.
Dirt / Street to najpierw muszą być na 24 cale i na 36 szprych. Na pierwszym miejscu stają Double Tracki, na drugim Supra MT, na trzecim Mamooth / BFR, na czwartym DX32 na czwrtym S-TYPE. Najciekawszym rozwiązaniem jest Alex rims SUpra MT - waga i moc DT, a można zawsze wsadzić V-brake'i A na wage nie patrz, bo w dirt/street waga to ostatnia rzecz. S-type dlatego na czwartym miejscu, bo jest odchudzana. Ja nawalam na DT ale mam wcześniej na Mammoth i ostatnio też na Supra MT i te trzy felgi nie mają konkurencji... w street'cie, bo do innych dyscyplin są lepsze niż w.w.
NO STRESS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości