Pike 409 06'

Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Pike 409 06'

Post autor: Medu »

Czy mozna jakos wyjac ta 'czesc' ktora jest na dole rury sterowej? Mam top-locka i niestety nie mam jak wlozyc tam czesci od top-locka :P

Czy mozna jezdzic na wlaczonej blokadzie skoku (chodzi mi nie do konca ale tak zeby amor byl twardszy)? Ile kosztuja twardsze sprezyny ? Harfa nie odpowiada :(

DzieX :P

ps. dlaczego na opakowaniu pisze 'xc & all moutain' ? :P
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

MeduJest tam napisane tak bo to amor do tego przeznaczony właśnie. Po samej obecności manetki możesz to sprawdzić. Ktoś pisał że na nowe sprężyny musiał przeznaczyć 150zł.
Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Post autor: Medu »

To znaczy ze pike nie nada sie do fr? :P
czarek.bike
Posty: 149
Rejestracja: 13.02.2005 11:29:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: czarek.bike »

nada sie, polowa polski tak jezdzi.

producent tak napisal, poniewaz duzo osob lamie te amory wykorzystujac je wlasnie w streecie, fr, dh. a poza tym amorek jest zajebisty do prawie kazdego stylu jazdy moim zdaniem,...

jakby bylo ze zastosowanie to fr to by wszyscy katowali a pozniej na gwarancje odsylali :P

wzgledy ekonomiczne

a przeznaczenie faktycznie jest xc/enduro :)

czy z blokada mozna jezdzic to ci nie powiem, bo jedni mowia ze tak drudzy ze nie.

ja jezdze bez blokady, praca wysmienita, pike mi dobija i jest dobrze :)

sprezyn i tak nie bede wymienial bo duze koszty, nie chce mi sie amora rozbierac i w sumie duzo mi to nie da...

slyszalem ze ludzie inne tlumiki kupowali i pomagalo ale nie wiem jak to sie sprawdza

pzdr
Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Post autor: Medu »

Dzieki :) Kupilem pike ale kolo dopiero bede mial jutro :P I wole sie spytac o kilka rzeczy przed zalozeniem niz pozniej zniszczyc ;-]
Dezerter
Posty: 353
Rejestracja: 05.07.2005 04:32:35
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: Dezerter »

ja jeżdżę na kompresji ustawionej tak na 2/3 i amorek działa zajebiście :) zakręciłęm to pokrętło w odpowiedniej pozycji na lince od przerzutki i już pół roku tak śmigam i nic się nie dzieje.. nie ma potrzeby zmieniania sprężyn :)
http://tiny.pl/11pz <-- Bike
http://tiny.pl/pfxf <-- Action
Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Post autor: Medu »

I napewno nic sie nie psuje ? :)
Azdarak
Posty: 194
Rejestracja: 19.07.2005 18:07:37
Lokalizacja: Kraków/Tychy
Kontakt:

Post autor: Azdarak »

ludzie myślcie czasem to nie boli! Skoro producent pisze ze to amor do xc/enduro to do kurwy nędzy nie do dirtu ani streetu! Nie pomyślał nikt że się dobija bo ma miekkie spręzyny żeby pracował pod kamieniami itd? Że blokada skoku jest po to że jak podjechać chcesz na stojąco żeby nie bujało jak ********? Ktoś zryty wpadł na pomysł stosowania pike'a w dircie i teraz pół polski tak jeździ i narzeka i marudzi że sie sypia że się dobijają! do katowania jest totem i agryle albo dj albo gold label a nmie PIKE!!!
"The Impure Souls of Living Dead Shall be Banished
into Eternal Damnation Aaaameeeen"
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Ale w 2006 nie bylo argyle ani domainow, lyricow i totemow i ta role (moim zdaniem lekko zastepcza) pelnil pike. Amortyzator mocno uniwerslany.
Dezerter
Posty: 353
Rejestracja: 05.07.2005 04:32:35
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: Dezerter »

Medu nic się nie dzieje :)

Azdarak co się tak unosisz? skoro pół polski jeździ na Pike, to znaczy, że się nadaje. Gdyby tak nie było, to by tego nikt nie kupował. Ja jakoś na pike nie narzekam, nie dobija.. wystarczy go odpowiednio wyregulować i jest cacy.. dzięki U-Turn'owi i regulacji kompresji jest taki uniwersany.

Bombell Racja, nie było. :)
http://tiny.pl/11pz <-- Bike
http://tiny.pl/pfxf <-- Action
Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Post autor: Medu »

'Jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego' mam nadzieje ze w tym wypadku sie nie sprawdzi :P
Medu
Posty: 283
Rejestracja: 14.06.2006 17:06:17
Kontakt:

Post autor: Medu »

Dezerter masz ustawione 2/3 tym pokretlem czy pokretlo na maksa a kombinowales tym imbusem?
Dezerter
Posty: 353
Rejestracja: 05.07.2005 04:32:35
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: Dezerter »

2/3 pokrętłem.. ale musisz dobrać położenie tego pokrętła pod wagę :) imbusem ustawiasz gate.. czyli moment przełamania widelca.
http://tiny.pl/11pz <-- Bike
http://tiny.pl/pfxf <-- Action
ebeb
Posty: 502
Rejestracja: 14.09.2004 15:27:17
Lokalizacja: Kaków
Kontakt:

Post autor: ebeb »

Ja na swojego pike'a nie narzekam, nie dobił mi nawet przy tym:
http://www.pinkbike.com/photo/1034035/
a mam orginalne sprężyny, jeżdżę na niepełnym skoku a dobiłem go tylko i wyłącznie 1 raz - przeleciałem 2m dropa na płasko. Sprężyny można wymieniać, ale nie jess to konieczne, można zrobić własnoręczne utwardzenie pikusia. Teraz nie mogę znaleźć instrukcji do tego, jak znajdę to wrzucę.
http://thecitypuzzle.pl - gry miejskie dla aktywnych

http://www.pajacyk.pl/
ata_jg
Posty: 438
Rejestracja: 07.12.2005 19:14:54
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Post autor: ata_jg »

pike może i jest przeznaczony do xc/enduro ale ludzie ktorzy uzywają go w dircie czy FR mają racje bo ten amor sie do tego nadaje. a jak dobija to znaczy ze pracuje, każdy amor powinien dobijac tylko delikatnie
Sprzedam sprężyę 850 lbs dł 115 mm,mostek Hussefelt 40mm
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

ata_jgDobijać delikatnie? Aha. W końcu mało boosterów już od dobić pękło. Ja tego w FR nie widzę. Tym prwdziwym FR a nie naszym które na enduro czasem zakrawa.
ata_jg
Posty: 438
Rejestracja: 07.12.2005 19:14:54
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Post autor: ata_jg »

[=Groove=]chodziło mi o wykorzystywanie 100%skoku bez wyraźnego dobicia, ale z delikatnym dojściem do końca
Sprzedam sprężyę 850 lbs dł 115 mm,mostek Hussefelt 40mm
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

Wiesz moim zdaniem z 10% skoku powinno zostawać zawsze, na jakiś awaryjny wypadek, bo praca całym skokiem przy liniowej charakterystyce pracy mija się z celem. Tak jakby nic go nie blokowało przy końcu. Jakiś margines musi zostawać.
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

widelec powinien być tak ustawiony(na taką twardość) aby podczas całodniowej jazdy wykorzystał cały skok 2-3 razy... cytat z książki B. Lopesa. Azdrak, a to, że producent napisał że jest xc/enduro nic nie znaczy. swego czasu na Monsterach były naklejki - xc use only. pike jest to widelec niewątpliwie mocny, nadaje się do dirtu, streetu, 4x i ostrego xc. ale do xc, jest za cięzki, do 4x za cięzki, do streetu i dirtu ok- ale gdy jest jeżdzony technicznie. Azdrak, sorry, ale świata nie naprawisz pisząc takie bzdury...
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość