problem z 6-way

RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

problem z 6-way

Post autor: RoMio*Dh »

witam!
mam 6-waya w Gemini DH i ogólnie jest z nim padaka . Jest bardzo zamulony, wybiera duze udezenia, a w jeździe jest całkiem sztywny i powoli wraca. Kręciłem wszystkimi pokrętłami i czuc róznice, ale nie zmienia sie tak aby był zwawy i czuły. Spręzyna to 330 wiec raczej miekka , a on taki sztywny jest. Chce go do dh race wiec zalezy mi na szybkiej i czułej pracy.
Co zrobic ?
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

RoMio*Dh pisze:Kręciłem wszystkimi pokrętłami i czuc róznice
brawo probuj dalej !
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

co niby mam przez to rozumiec ??
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

RoMio*Dh to, że nie umiesz regulować. Jeśli odczuwasz różnicę w regulacjach to próbuj ustawiać. Każde pokrętło pod swoją wagę i wio!
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

czyli to nie kwestia np. zmiany oleju tylko po prostu kręcic i próbowac az bedzie ok tak ?
gwarek
Posty: 538
Rejestracja: 25.11.2005 16:30:11
Lokalizacja: pless
Kontakt:

Post autor: gwarek »

pierwsza sprawa, kiedy tłumik miał serwis?? i czy był uszodzony w jakiś sposób?? w tłoku jest taka iglica której lekkie skrzywienie znacznie odbija się na zakresie pracy tłumienia powrotu (niebieskie pokrętło),a co do innych regulacji najlepiej ściągnij sobie manuala z wigwamu, który ci tak średnio pomoże ale coś tam wyczytasz, jesli chodiz o prace w zakresie kompresji to mas ztylko 2 pokrętła na banku. Ale jesli jest zmulony i niepowraza wystarczająco szybko to może to byc przyczyna tej wykrzywionej iglicy lub wiórek uszczelek które blokują przepływ oleju w tłoku lub oleje jest już bardzi przepracowany.

Pamiętaj aby regulacjami kręcic w jak najczstszych warunkach aby damper niebył zasyfiony, bo podczas regulacji jakieś ziarenko piasku może dostać si emiędzy uszczelke a pokrętło i ją przetrzeć i będize ciekło i kręć z wyczuciem.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości