witam!
mam 6-waya w Gemini DH i ogólnie jest z nim padaka . Jest bardzo zamulony, wybiera duze udezenia, a w jeździe jest całkiem sztywny i powoli wraca. Kręciłem wszystkimi pokrętłami i czuc róznice, ale nie zmienia sie tak aby był zwawy i czuły. Spręzyna to 330 wiec raczej miekka , a on taki sztywny jest. Chce go do dh race wiec zalezy mi na szybkiej i czułej pracy.
Co zrobic ?
problem z 6-way
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
pierwsza sprawa, kiedy tłumik miał serwis?? i czy był uszodzony w jakiś sposób?? w tłoku jest taka iglica której lekkie skrzywienie znacznie odbija się na zakresie pracy tłumienia powrotu (niebieskie pokrętło),a co do innych regulacji najlepiej ściągnij sobie manuala z wigwamu, który ci tak średnio pomoże ale coś tam wyczytasz, jesli chodiz o prace w zakresie kompresji to mas ztylko 2 pokrętła na banku. Ale jesli jest zmulony i niepowraza wystarczająco szybko to może to byc przyczyna tej wykrzywionej iglicy lub wiórek uszczelek które blokują przepływ oleju w tłoku lub oleje jest już bardzi przepracowany.
Pamiętaj aby regulacjami kręcic w jak najczstszych warunkach aby damper niebył zasyfiony, bo podczas regulacji jakieś ziarenko piasku może dostać si emiędzy uszczelke a pokrętło i ją przetrzeć i będize ciekło i kręć z wyczuciem.
Pamiętaj aby regulacjami kręcic w jak najczstszych warunkach aby damper niebył zasyfiony, bo podczas regulacji jakieś ziarenko piasku może dostać si emiędzy uszczelke a pokrętło i ją przetrzeć i będize ciekło i kręć z wyczuciem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości