Dirt Jumper III 2005 r

aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Dirt Jumper III 2005 r

Post autor: aphroditeN »

witam serdecznie,

jestem nowym uzytkownikiem tego forum, jednak przed zalozeniem nowego tematu czytalem wiele innych na temat pekniec w dj`ach. Chcialem sie zapytac osob ktore MAJA tego amora, lub mialy czy trzeba obawiac sie o polamanie sie koronym jesli posiada ona dwie ryski od wewnetrznej strony, o rozmiarach okolo 5mm.
Drugie pytanie to, czy jest mozliwosc zaspawania tego czyms lub uzupelnienia tych rysek.
pozdr
aha.
pocisk997
Posty: 25
Rejestracja: 27.05.2007 20:46:00
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Post autor: pocisk997 »

Czesć! Ja jestem szczesliwym uzytkownikiem DJ3 tylko ze z 2004 roku. Opisz jakie to rysy i dokladnie w ktorym miejscu, albo najlepiej daj zdjecie
http://www.pinkbike.com/photo/842862/

http://www.pinkbike.com/photo/842248/
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

na koronie od wewnatrz sa tj. dwie wypukle spawy, rysy sa po obu stronach jednego z nich.
aha.
pocisk997
Posty: 25
Rejestracja: 27.05.2007 20:46:00
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Post autor: pocisk997 »

w takim razie podejzewam ze są to pekniecia, bo mam to samo w swoim. Najczesciej wystepuje to na tym przednim cfaniaczku, tuż przy samych golniach
http://www.pinkbike.com/photo/842862/

http://www.pinkbike.com/photo/842248/
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

jezdzisz na tym ?ja nie jestem dobrym zawodnikiem, ucze sie jak narazie, czasami zdazy sie nie wykrecic 180 albo jakis nie dolot na dircie, wiec niewiem czy to wytrzyma. zadnych dropow ani nic zwiazanego z dh.
pzdr
aha.
emhyr
Posty: 1495
Rejestracja: 18.08.2005 20:34:41
Kontakt:

Post autor: emhyr »

tego Ci naprawde nawet wróżka nie powie bo jak już są pęknięcia to mogą zawsze jebnąć i nie ma co mówić ze ktoś jeździ/jeździł i sie nie boi, ale tak naprawdę strach was obleci jak przy zjeździe z krawężnika wam jedyneczki wypadną na asfalt...
Maciekx
Posty: 544
Rejestracja: 24.12.2005 16:12:11
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: Maciekx »

aphroditeN Jak 180 niedokrecasz to masz sie o co bac bo nawet niewiesz kiedy a booster ci sie zlamie na pol o koronie i peknieciach niewspominajac. na dropach juz tak ten amor niedostanie jak przy tego typu sprawach jak mowisz... :)
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

prosze o bardzo szybka i konkretna odpowiedz, jest mozliwosc, ze jak mi peknie korona, to wymontuje rure sterowa z peknietej korony i wsadze ja do tego ? http://img240.imageshack.us/my.php?imag ... 057bz5.jpg
w ogole te lagi z korona sprawdza sie jakos ? wejda w tego dj`a ?
prosze o odpowiedz !!!!!! pilnie
aha.
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

Jaki rozstaw jest tych lagów i ich średnica?
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

30mm. dlugosc 22cm
aha.
greenman
Posty: 1566
Rejestracja: 13.12.2005 11:31:46
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt:

Post autor: greenman »

jak 30mm to nie wejda bo dj ma 32mm :)
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

a golenie dj`a sie nie zmieszcza jakos w ta korone ?
aha.
szczerb_
Posty: 693
Rejestracja: 10.01.2007 11:20:11
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: szczerb_ »

Nie ma szans - po pierwsze musiałbyś wybić obecnie znajdujące się tam lagi nie uszkadzając korony (powiedzmy że wykonalne na jakiejś prasie hydraulicznej). Następnie sfrezować bardzo precyzyjnie 1mm na promieniu tych dwóch otworów na lagi co osłabiłoby dość znacznie korone (to też napewno jakoś da się zrobić - teoretyzuje więc pomijam koszta). A następnie musiałbyś albo umieścić lagi w koronie sposobem, którym chwali się Marzochhi - rozgrzać korone do bodajże 150 stopni celsjusza a lagi schłodzić do chyba coś koło -50 stopni w tejże skali a następnie jedno w drugie wtłoczyć prasą hydrauliczną - lub wbić normalnie i przyspawać czy coś w tym stylu (zalutować ewentualnie - nie wiem) bo ta korona nie jest na śruby...

Powodzenia :]
bot przypominający na gg o klikaniu w pajacyka:
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
aphroditeN
Posty: 7
Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
Lokalizacja: Sucza Beskidzka
Kontakt:

Post autor: aphroditeN »

dzieki za pomoc :)
pozdr
aha.
pocisk997
Posty: 25
Rejestracja: 27.05.2007 20:46:00
Lokalizacja: Strzegom
Kontakt:

Post autor: pocisk997 »

szczerb_ Masz zupełną racje, jest to wykonalne ale nakład kosztów byłby chyba taki e mógłbyś kupić sobie za to jakieś 66, wiec to sie nie opłaca!! To z rozgrzaniem korony i zchłodzeniem goleni to jest najlepszy motyw, tymbardziej ze mozesz zrobic to za pomocą lodówki i piekarnika, ale problem pojawi sie wczesniej przy wybiciu starych goleni i przefrezowaniu otworów, tymbardziej ze musisz zrobić ciasne pasowanie i nie mozesz pozwolić sobie na jakikolwiek luz.

Podsumowując, nie warto!! Sprzet tanieje teraz , lepiej kupic cos innego!!

PS.Ja jezdrze na peknietym DJ III , ale wiem ze to nie jest najbezpieczniejszerozwiązanie!! Jest troche ryzykowne, ale puki co musze.
http://www.pinkbike.com/photo/842862/

http://www.pinkbike.com/photo/842248/
el_oguro
Posty: 364
Rejestracja: 18.08.2006 11:49:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: el_oguro »

a opłaca się to spawać/
?
I love my pussy...
emhyr
Posty: 1495
Rejestracja: 18.08.2005 20:34:41
Kontakt:

Post autor: emhyr »

po co odświeżasz temat który ma pól roku?

jak nie masz kasy na nowego widla to moze sie oplaca, ale ile na tym posmigasz nikt nie wie
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość