Dirt Jumper III 2005 r
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
Dirt Jumper III 2005 r
witam serdecznie,
jestem nowym uzytkownikiem tego forum, jednak przed zalozeniem nowego tematu czytalem wiele innych na temat pekniec w dj`ach. Chcialem sie zapytac osob ktore MAJA tego amora, lub mialy czy trzeba obawiac sie o polamanie sie koronym jesli posiada ona dwie ryski od wewnetrznej strony, o rozmiarach okolo 5mm.
Drugie pytanie to, czy jest mozliwosc zaspawania tego czyms lub uzupelnienia tych rysek.
pozdr
jestem nowym uzytkownikiem tego forum, jednak przed zalozeniem nowego tematu czytalem wiele innych na temat pekniec w dj`ach. Chcialem sie zapytac osob ktore MAJA tego amora, lub mialy czy trzeba obawiac sie o polamanie sie koronym jesli posiada ona dwie ryski od wewnetrznej strony, o rozmiarach okolo 5mm.
Drugie pytanie to, czy jest mozliwosc zaspawania tego czyms lub uzupelnienia tych rysek.
pozdr
aha.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
prosze o bardzo szybka i konkretna odpowiedz, jest mozliwosc, ze jak mi peknie korona, to wymontuje rure sterowa z peknietej korony i wsadze ja do tego ? http://img240.imageshack.us/my.php?imag ... 057bz5.jpg
w ogole te lagi z korona sprawdza sie jakos ? wejda w tego dj`a ?
prosze o odpowiedz !!!!!! pilnie
w ogole te lagi z korona sprawdza sie jakos ? wejda w tego dj`a ?
prosze o odpowiedz !!!!!! pilnie
aha.
-
- Posty: 755
- Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
Nie ma szans - po pierwsze musiałbyś wybić obecnie znajdujące się tam lagi nie uszkadzając korony (powiedzmy że wykonalne na jakiejś prasie hydraulicznej). Następnie sfrezować bardzo precyzyjnie 1mm na promieniu tych dwóch otworów na lagi co osłabiłoby dość znacznie korone (to też napewno jakoś da się zrobić - teoretyzuje więc pomijam koszta). A następnie musiałbyś albo umieścić lagi w koronie sposobem, którym chwali się Marzochhi - rozgrzać korone do bodajże 150 stopni celsjusza a lagi schłodzić do chyba coś koło -50 stopni w tejże skali a następnie jedno w drugie wtłoczyć prasą hydrauliczną - lub wbić normalnie i przyspawać czy coś w tym stylu (zalutować ewentualnie - nie wiem) bo ta korona nie jest na śruby...
Powodzenia :]
Powodzenia :]
bot przypominający na gg o klikaniu w pajacyka:
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24.06.2007 13:33:32
- Lokalizacja: Sucza Beskidzka
- Kontakt:
szczerb_ Masz zupełną racje, jest to wykonalne ale nakład kosztów byłby chyba taki e mógłbyś kupić sobie za to jakieś 66, wiec to sie nie opłaca!! To z rozgrzaniem korony i zchłodzeniem goleni to jest najlepszy motyw, tymbardziej ze mozesz zrobic to za pomocą lodówki i piekarnika, ale problem pojawi sie wczesniej przy wybiciu starych goleni i przefrezowaniu otworów, tymbardziej ze musisz zrobić ciasne pasowanie i nie mozesz pozwolić sobie na jakikolwiek luz.
Podsumowując, nie warto!! Sprzet tanieje teraz , lepiej kupic cos innego!!
PS.Ja jezdrze na peknietym DJ III , ale wiem ze to nie jest najbezpieczniejszerozwiązanie!! Jest troche ryzykowne, ale puki co musze.
Podsumowując, nie warto!! Sprzet tanieje teraz , lepiej kupic cos innego!!
PS.Ja jezdrze na peknietym DJ III , ale wiem ze to nie jest najbezpieczniejszerozwiązanie!! Jest troche ryzykowne, ale puki co musze.
http://www.pinkbike.com/photo/842862/
http://www.pinkbike.com/photo/842248/
http://www.pinkbike.com/photo/842248/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość