[rama] SGS DH TEAM, pęknięta czy nie ?
[rama] SGS DH TEAM, pęknięta czy nie ?
Witam!
Na allegro znajduje się dosyć ciekawa oferta Iron Horse SGS DH Team z całym osprzętem w cenie od 3500 zł (na kup teraz 4600zl), oto dokładna specyfikacja z aukcji.
RAMA - Iron Horse SGS DH team 2004, size M-17 cali (zawieszenie FSR 8 cali skoku - jak Specialized Demo, 1.5 cala główka) (nowe łożyska zawieszenia, nowy lakier położony w profesjonalnym zakładzie). Jest to ostatnia i jednoczesnie najlepsza ewolucja tego modelu (potem był juz Sunday). Najmocniejsza konstrukcja ze wszytskich sgs'ow. Powiekszone dolne rurki wahacza, dolna rura przedniego trojkąta, mosty e-13, tylne koło na ośke. Nie ma mowy o braku sztywnosci czy ewentualnym pęknięciu wahacza na co nażekano w starszych wersjach. Na podobnej ramie w 2003 roku Sam Hill został mistrzem świata juniorów, a Nathan Rennie zdobył puchar świata.
DAMPER - Manitou swinger 4 way (po wymianie oleju)
STERY- FSA PIG dh 1.5 (z redukcją)
SUPORT - Truvativ giga pipe dh 100x148mm ISIS (nowy)
SZTYCA - Accent 29.8mm (nowa)
SIODŁO - Selle DH
AMOR - Bomber junior 2004 qr20
KOŁO PRZOD - SUn Single track, point qr20 (nowe łożyska), szprychy Mach, maxxis high roller 2.7 40a super tracky
KOŁO TYŁ - Sun Single Track, Ringle 165x12mm (nowe łożyska), Maxxis Larsen tt 40a super tracky
KORBA - Nc-17 Fr Crank 170mm ISIS (nowa), Race Face 44z
PEDAŁY - platformy VP
NAPINACZ - BOP (nowy)
HAMULCE - Hayes hfx9 hd 8'
KIEROWNICA - Truvativ Hussefelt dh 31.8 (nowa)
MOSTEK - Kalloy Uno 31.8 (nowy)
ŁAŃCUCH - SRAM PC 49 (nowy)
MANETKA - SRAM 7.0 9sp(nowa)
PRZERZUTKA - SRAM 7.0 (nowa)
KASETA - SRAM szosowa 9sp. (nowa)
CHWYTY - Syncros 4 Bolt Locking Grip, z metalowymi korkami (nowe)
Wydaje mi się że to dosyć niska cena jak na taki rower i moje pytanie było by następujące czy może być pęknięta rama (tym bardziej że koleś troche kręci nie ma go od 3 tyg a tydzien temu go złożył niby), jeżeli został nałożony nowy lakier ciężko będzie wykryć jakiekolwiek pęknięcie. Może jest jakaś metoda żeby to sprawdzić? Czy opłaca się kupic ten rower? Chciałbym zainwestować w jakiś porządny sprzęt do katowania w DH jednak nie wiem czy to będzie dobra inwestycja może powinienem uzbierać troche więcej na coś lepszego, czekam na waszą odpowiedż. Poniżej znajduje się link do aukcji
http://www.allegro.pl/item220331736_mas ... azja_.html
Na allegro znajduje się dosyć ciekawa oferta Iron Horse SGS DH Team z całym osprzętem w cenie od 3500 zł (na kup teraz 4600zl), oto dokładna specyfikacja z aukcji.
RAMA - Iron Horse SGS DH team 2004, size M-17 cali (zawieszenie FSR 8 cali skoku - jak Specialized Demo, 1.5 cala główka) (nowe łożyska zawieszenia, nowy lakier położony w profesjonalnym zakładzie). Jest to ostatnia i jednoczesnie najlepsza ewolucja tego modelu (potem był juz Sunday). Najmocniejsza konstrukcja ze wszytskich sgs'ow. Powiekszone dolne rurki wahacza, dolna rura przedniego trojkąta, mosty e-13, tylne koło na ośke. Nie ma mowy o braku sztywnosci czy ewentualnym pęknięciu wahacza na co nażekano w starszych wersjach. Na podobnej ramie w 2003 roku Sam Hill został mistrzem świata juniorów, a Nathan Rennie zdobył puchar świata.
DAMPER - Manitou swinger 4 way (po wymianie oleju)
STERY- FSA PIG dh 1.5 (z redukcją)
SUPORT - Truvativ giga pipe dh 100x148mm ISIS (nowy)
SZTYCA - Accent 29.8mm (nowa)
SIODŁO - Selle DH
AMOR - Bomber junior 2004 qr20
KOŁO PRZOD - SUn Single track, point qr20 (nowe łożyska), szprychy Mach, maxxis high roller 2.7 40a super tracky
KOŁO TYŁ - Sun Single Track, Ringle 165x12mm (nowe łożyska), Maxxis Larsen tt 40a super tracky
KORBA - Nc-17 Fr Crank 170mm ISIS (nowa), Race Face 44z
PEDAŁY - platformy VP
NAPINACZ - BOP (nowy)
HAMULCE - Hayes hfx9 hd 8'
KIEROWNICA - Truvativ Hussefelt dh 31.8 (nowa)
MOSTEK - Kalloy Uno 31.8 (nowy)
ŁAŃCUCH - SRAM PC 49 (nowy)
MANETKA - SRAM 7.0 9sp(nowa)
PRZERZUTKA - SRAM 7.0 (nowa)
KASETA - SRAM szosowa 9sp. (nowa)
CHWYTY - Syncros 4 Bolt Locking Grip, z metalowymi korkami (nowe)
Wydaje mi się że to dosyć niska cena jak na taki rower i moje pytanie było by następujące czy może być pęknięta rama (tym bardziej że koleś troche kręci nie ma go od 3 tyg a tydzien temu go złożył niby), jeżeli został nałożony nowy lakier ciężko będzie wykryć jakiekolwiek pęknięcie. Może jest jakaś metoda żeby to sprawdzić? Czy opłaca się kupic ten rower? Chciałbym zainwestować w jakiś porządny sprzęt do katowania w DH jednak nie wiem czy to będzie dobra inwestycja może powinienem uzbierać troche więcej na coś lepszego, czekam na waszą odpowiedż. Poniżej znajduje się link do aukcji
http://www.allegro.pl/item220331736_mas ... azja_.html
roentgen albo powietrze, ale to dosc drogie testy i musiałbys miec kogos kto ma do tego dostęp. Moja rama była kidyś przeswietlana ale akurat producent ma dojscia do takiego sprzetu, tak na własną ręke to lekko nie będzie. Spawy powinno byc widac nawet pod lakierem, warto pooglądac zdjęcia sgsów i potem porównac czy gdizes na jakiejs krzywce spaw nie jest zbyt wypukły/płaski/krzywy/prosty w stosunku do orginału.
Mi sie wydaje ze to dobra cena jak za taki rower. Czynnikiem obnizajacym cene jest rocznik i jeszcze mała popularnosc tej ramy w polsce. Za 3500zl to sie oplaca. Czy jest pekniecie ? Prawdopodonienstwo ze jest pekniecie zawsze istnieje, ale ten lakier jest oryginalny IH, wiec wydaje mi sie ze smialo i bez obaw mozesz brac.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
^ Allegro - Zapraszam ^
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość