Z1 FR3 QR20 150mm vs. DROP OFF III 150mm
Z1 FR3 QR20 150mm vs. DROP OFF III 150mm
Witam
Chym roznia sie te 2 amorki ?? ktory lepszy do fr ??
Chym roznia sie te 2 amorki ?? ktory lepszy do fr ??
W zasadzie te amorki nie roznia sie niczym oprócz mocowania osi, w jednym jest QR20 a w drugim standart, co nie znaczy ze nie ma Z1 FR3 na zwykłą oś. W obydwóch są tłumiki SSV, golenie gorne aluminiowe, dolne magnez. Nie wiem jak z rurą sterową, byc moze tym tez sie roznia (grubość, materiał). Jesli masz okazje kupic Z1 Fr 2003 a Z1 FR3 2005 to nie zastanawiaj sie i bierz to pierwsze. Oprocz nazwy nie maja nic wspólnego odnosnie pracy. Tłumik SSV to kiszka w porownianiu do HSCV ktory ma Z1 Fr 2003, Z150 Fr, a do tego blokada ETA. Wiem co mowie bo mam obecnie tą Z-jedynkę. Ale jesli miałbym wybierac sposrod tych dwóch wolałbym Z1 Fr3 QR20 - lepsza sztywność, a w Fr to istotne.
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 01.07.2007 23:54:54
- Lokalizacja: W-wa / Piaseczno
- Kontakt:
KrBiker87 jestes pewny ze w Z1 Fr3 150mm jest HSCV i ETA?? mnie sie wydaje ze HDCV i ETA sa w Z1 FR1!! anie w FR3.
a co do tematu to te amorki sie chyba niczym konkretnym nie różnią.
bo wedlug mnie oba maja SSV i taką samą budowe a jedyna różnica to to ze Drop Off jest powietrzny a Z1 ma sprężyny.
ja bym Drop Offa kupil i pompke i masz pełną regulacje wardosci.
pozdro
a co do tematu to te amorki sie chyba niczym konkretnym nie różnią.
bo wedlug mnie oba maja SSV i taką samą budowe a jedyna różnica to to ze Drop Off jest powietrzny a Z1 ma sprężyny.
ja bym Drop Offa kupil i pompke i masz pełną regulacje wardosci.
pozdro
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
To spoora różnica w takim wypadku :)XXX pisze: Drop Off jest powietrzny a Z1 ma sprężyny.
Regulacja powietrzem to największy syf w drop offach i nie tylko w nich.. gdyż całe to powietrze ucieka przez nieszczelne korki i w ten sposób musimy pompować codziennie amortyzator, zależy też od wielkości nieszczelności :)
Bierz Z1 to klasa amorków trudnych to zruchania
Tu Free-Rider - zapomniałem hasła i poczty xD // Duncon 4ever
XXXA czy ja napisałem ze Z1 FR3 ma tłumik HSCV i ETA?? Napisałem ze Z1 Freeride 2003 ma te tłumiki a Z1 FR3 ma SSV, dlatego z prawdziwa Z1 nie ma nic wspolnego oprócz nazwy, bo legenda Z-jedynki polega na tych rewelacyjnych tłumikach, a nie tylko na budowie. Czy Shiver z tłumikami SSV byłby nadal tym samym wypasionym amorkiem?? :) A odnosnie powietrznego tłumienia w twoim nowym amortyzatorku Gibciu to gratulacje:) Nie wiesz ze kazdy szanujący się Bomber ma kąpiel olejową?? Jest to tłumienie i smarowanie zarazem, zanotuj sobie to, powies na scianie i zapamietaj...a odnosnie opini ktore czytam na tym forum, widac ze połowa z was nie wie jak wyglada tłumik SSV, 3/4 amorków marzocchi to praktycznie to samo wizualnie i wewnętrznie, wszsytko tkwi w materiałach zastosowanych do wyrobu goleni, rury sterowej itp. Bo czym sie rozni rama Scott Voltage od kross Sign Fr2?? oprocz wachacza, geometrii i koloru niczym. To wszystko to zjadający od dawna wszystko marketing, ale oczywiscie kazdy powie, Scott wypas, Kross Gówno :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości