DJ3 chodzi mi skokami...
DJ3 chodzi mi skokami...
Witam
Mam problem z moim DJ3 z 2005 roku. Niestety nie chodzi on tak płynnie jak powinien, wręcz pracuje skokami, jakby z wielkim oporem, ale po mimo to wykorzystuje większość skoku (czyli tak jak powinien). Jakiś czas temu wymieniałem olej na Mobil, bo taki akurat wpadł mi w ręce... Czy problem ten może być spowodowany tym olejem? Bo ewentualnie jutro wybiorę się na zakupy i może w jedynym sklepie jaki mam w mieście z takim osprzętem dostanę Motorex czy coś w tym stylu... Ale mimo wszystko najpierw proszę o opinię innych, co z moim amorem się dzieje...
Pzdr
Mam problem z moim DJ3 z 2005 roku. Niestety nie chodzi on tak płynnie jak powinien, wręcz pracuje skokami, jakby z wielkim oporem, ale po mimo to wykorzystuje większość skoku (czyli tak jak powinien). Jakiś czas temu wymieniałem olej na Mobil, bo taki akurat wpadł mi w ręce... Czy problem ten może być spowodowany tym olejem? Bo ewentualnie jutro wybiorę się na zakupy i może w jedynym sklepie jaki mam w mieście z takim osprzętem dostanę Motorex czy coś w tym stylu... Ale mimo wszystko najpierw proszę o opinię innych, co z moim amorem się dzieje...
Pzdr
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Kolega mial wyjechane tuleje i amor mu tez chodizl tak maxymalnie skokowo...
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Niewiem :S wiem ze kolega tak mial kupił amora ktory nie mial tulei, dokupil jakies uzywne i amor chodizl z dupy bo byly juz te tuleje w niezbyt dobrym stanie
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
MLYNoBIKER jak mozna kupic amorek bez tulei, jezdzic na tym i samemu je wsadzic??:) Tuleje są wymieniane za pomoca specjalnej prasy i w taki sposob wkładane do goleni w serwisie Marzocchi (albo innych firm), kosztuje to troche ponad 100zł (jedynie w starych marzocchi mozna było je wyciagnac samemu, ale w nowych tak sie nie da). Majac na mysli "Tuleje" chyba nie chodzi nam o to samo:P To ten element po ktorym slizgaja sie gorne golenie wewnątrz dolnych.
Problem złego działania tkwi po pierwsze w zuzytych tulejach slizgowych, na ktorych znajduje sie od nowosci teflon, gdy sa juz zuzyte teflon jest zdarty i pojawiaja sie luzy a praca staje sie "skokowa". Drugą przyczyna moze byc niewłaściwy zagęsty olej. Lepiej kupic motorexa za 20zł wiecej niz w Tesco kupowac olej Bartek do frytek albo na stacji semisyntetic do diesla :)
Problem złego działania tkwi po pierwsze w zuzytych tulejach slizgowych, na ktorych znajduje sie od nowosci teflon, gdy sa juz zuzyte teflon jest zdarty i pojawiaja sie luzy a praca staje sie "skokowa". Drugą przyczyna moze byc niewłaściwy zagęsty olej. Lepiej kupic motorexa za 20zł wiecej niz w Tesco kupowac olej Bartek do frytek albo na stacji semisyntetic do diesla :)
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10.08.2007 21:02:42
- Lokalizacja: Bialystok
- Kontakt:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10.08.2007 21:02:42
- Lokalizacja: Bialystok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości