DARTMOOR STREET FIGHTER vs Prodigy Johny Bravo
DARTMOOR STREET FIGHTER vs Prodigy Johny Bravo
Witam
Mam dylemat składam rowerek i mam ^^^ te ramki do wyboru .. i mam pytanie która będzie mocniejsza , ramka do dirtu , Street , DH ale sporadycznie .. głównie ramka do skoków 8)
DARTMOOR STREET FIGHTER vs Prodigy Johny Bravo ale co brać tym bardziej ze ramki w tej samej cenie :)
.. Pozdro ..
Mam dylemat składam rowerek i mam ^^^ te ramki do wyboru .. i mam pytanie która będzie mocniejsza , ramka do dirtu , Street , DH ale sporadycznie .. głównie ramka do skoków 8)
DARTMOOR STREET FIGHTER vs Prodigy Johny Bravo ale co brać tym bardziej ze ramki w tej samej cenie :)
.. Pozdro ..
siema na obu jezdziłem bo obie mają moi kumple obie fajnie sie prowadza są zwtorne itp ale w mojej ocenie lepiej wypada jony bravo wydaje sie solidniejsza przynajmnioej mi jest lepiej wykonana w datrmoore czesto bywają niedorobki przynajmniej ja pare tkaich spotkałem nie wiem czy to ogoł i street i jony wartają tej kasy ale wzią bmy jonego pozdrawiam:)
merida umf wymiata!!!!
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Raczej ze JB, ramka jest super zwinna,skoczna,lekka.
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 25.08.2007 08:45:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Kontakt:
Słyszałęm od babuni to tamto i wogóle... Weźcię sie puknijcie w łeb i udzielacjie odpowiedzi, jeżeli ujerzdzacie sprzęt. Ja śmigam na jhonym. Bardzo fajna ramka,zwrotna idealnie się wyrywa. Krótki tył : 415mm,połączony z średniej długości przodem i przyjemnym kątem główki powoduje,że ta rama jest stworzona do latania w góre. Dobrze się też enduro na niej jeździ,ale to już inna sprawa. Jest bardzo lekka : 2200 gram. Gdybym miał wybierać wzioł bym jb. Dartmoor jest poprostu zadługi i pod mniejszego amora. Pozdro!
Stary, luknij na geometrie. JB to jest najatańsza i jedna z niewielu ram alu o takim krótkim tylnim trójkącie (415mm). Dartmooor podobnie jak dragstar ma 425mm, a to robi kolosalną różnicę. Efekt? Dużo większa zwrotnośc i łatwość przenoszenia masy na tylnie koło, a co za tym idzie większa podatność na manuale, bunny hopy itp. Panowie, nie wygadujmy bzdur. Ktoś tam jeżdził na JB i strasznie była mu toporną, przy SF. No może ktoś jest niski i jeżdził na 16,5 cali z kierownicą do trialu. Rama jest ostra jak zyleta. Co do pękania przy główce: WSADZANIE DO TEJ RAMY DWUPÓŁEK ALBO WIDELVCÓW POWYŻEJ 130MM JEST ZBRODNIą. I nie chodzi o to że rama jest słaba, bo wielu ludzi tak śmiga, ale ta rama nie ma rekomendacji dla takich wideł. TO NIE JEST BITCH, tylko lekka rama do dirtu/streetu. Przy wysokich widelcach, gwałtownie wzrastają siły przenoszone na główkę ramy, na dodatek jak ktoś ładuje dropy...a nawet mi się nie chce tłumaczyć. Widziałem te "pęknięcia" przy główce. To były zwyczajne wbicia gusetu w dolną rurę powodowane zakładaniem niewłaściwego widelca i nieumiejętną jazdą, najczęściej niedolotami i lądowaniem na płaskie. Mam JB 1,5 roku, waże 90kg.
wycieczki w góry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości