Witam!
Chcialbym poznac wasze zdanie. Brac 2,35 czy 2,5?? Pytanie ogolnie niechodzi mi o konkretny model. Zalezy mi znaczaco na wadze ale oczywisce wazniejsza jest przyczepnosc. Aktualnie mam 2,7 i niewiem czy brac skrajnosc czy raczej cos po srodku. Jezdze glownie w Szczyrku. Drugie pytanie to czy brac opone z gruba scianka i lekka detke czy cienka scianka i maxxis DH
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
2,5 czy 2,35
2,5 czy 2,35
http://www.psiokrew.fotolog.pl
moj wazy 21,4 kg stinky supreme po sporym tuningu i wlasnie jezdze na grubych sciankach i grubych detkach, nielapie coprawda kapcia le zestaw przod tyl opona detka wazy 4kg!!!!
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.nuestro-mundo.pl/
http://www.psiokrew.fotolog.pl
jezeli znajdziesz opone 2.5 co wazy tyle co 2,35, to 2,5. ja osobiscie brał bym 2,35 porządną jakąs i bardzo lekką. chociaz jezeli dh to byl by wzkazany balon 2,5 wtedy mozna na mniejszym cisnieniu siezdzic i mamy jescze lepszą amortyzacje. najsampierw spróboj czegos takiego:
napompuj maksymalną dopuszczalną wartość cisnienia w kole, i sie przejedz, nastepnie napompuj połowe tego i zobacz o ile sie sprawa poprawiła, jezeli sie niewiele poprawiła, to kupujesz lekką 2,35 pompujesz dosc duzo, i masz lekkie kółko które sie szybko rozpedzi i nie bedize czesto łapało snejków. warto w trakcie tego eksperymentu pobawic sie regulacją zawieszenia, np. duzy sag, duza czułosc zawieszenia, srednio duza kompresja, tłumienie powrotu wedle uznania.
pozdro
napompuj maksymalną dopuszczalną wartość cisnienia w kole, i sie przejedz, nastepnie napompuj połowe tego i zobacz o ile sie sprawa poprawiła, jezeli sie niewiele poprawiła, to kupujesz lekką 2,35 pompujesz dosc duzo, i masz lekkie kółko które sie szybko rozpedzi i nie bedize czesto łapało snejków. warto w trakcie tego eksperymentu pobawic sie regulacją zawieszenia, np. duzy sag, duza czułosc zawieszenia, srednio duza kompresja, tłumienie powrotu wedle uznania.
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości