Jeżeli duro to jakie?
Jeżeli duro to jakie?
Jeżeli już byłbym zmuszony do kupna duro to jakie? Używane? Nowe? Po tuningu ? Jaki model? Rocznik? Jeżeli używany do do ilu żeby nie przepłacić? Wszelkie komentarze mile widziane ;)
Ja kupiłem Duro DJD 130mm rocznik 07. Jak dla mnie chodzi dobrze, można coś podregulować
) Warto zmienić w nim olej bo na zimnie troszke mulasto pracuje
) Tak to polecam pracuje dosyć ładnie
) DJD to prawie to samo co DJE, różnią się tylko materiałem wykonania rury sterowej
) Ale na twoim miejscu dozbierałbym i kupiłbym Dirt Jumpera albo jakiegoś Bombera
)





^*[M3M3|\|T()+/\/\()R|]*^
epicon jest słaby, to amoś xc więc z wytrzymałością jest licho ... jeden gość u mnie go miał i popsuł go na wiele różnych sposobów, najpier pękł booster, wymienili mu dolne golenie, pękł jeszcze raz. do tego skrzywiona sterówka i rozwalone wnętrzności ...
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Ja jezdze na epiconie i narazie jest ok nie zlapal luzow a troche juz przezyl mam ustawionego na 140 i jest ok wiadomo ze za 450 zl nie bedzie to 66 :p wiec nie wymagajcie za duzo jak dla mnie w tym przedziale cenowym jesli chodzi o nowki to jest git // pozdrawiam // majkel jak cos to pisz na gg 2258522
jezeli juz sie zdecydowałes na to duro.. to moge ci poweidzec co wiem z własnego doswiadczenia. Z duro jest tak wersja 06 od 07(jesli mowa o wersji dj) nie rozni sie niczym w swej budowie inna jest tlyko korona niby mocniejsza i dolne golenie. W 06 pekł mi na dolnych goleniach przy tarczy łapie luzy zresztą na v-kach tez wiec pominmy to jesli chcesz duro to wez wersje djd juz jest troszke lepsza ale pamietaj to tylko duro:P czyli amor ktory zamortyzował polske:D nie wymagaj od niego pracy marzocha. jesli chodzi o przerobki to w gre wchodzi przyciecie elastomeru w lewej goleni lub jego wyjecie ale wtedy moze dobijac,wymiana oleju z kartusza w goleni prawej oraz wyjecie uszczelki z tłumika bo standardowo amor jest przetłumiony i za wolno odbija.Jednak wystepuke wtedy czesto problem dzownienia np gdy wybijasz sie na banego czy cos w tym stylu gdy mocno pociagniesz amora do gory standardowe gumy abezpieczajace wyjają sie na sprezyny gdzyz sa za słabe wtedy cos we własnym zakresie musisz kombinowac ja do tego odboju załozyłem jeszcze kilka miekiich podkładek wtedy wszystko ustąpiło i amor chodził dobrze jednak po jakims czasie sie złamał w wersji 06 duzo experymentowałem by wkoncu zacza działac jednak nuie wytrzymał proby czasu i pekł ale za te pieniadze ktore za niego dajemy mysle ze warto mimo wszystko wkoncu od czegos trzeba zaczac. pozadrawiam i sory ze sie tka rozpisałem:D 

merida umf wymiata!!!!
jak chcesz to mogę Ci sprzedać moje duro
skok 130 mm, kolor czarny, po pełnym tuningu, zrobiona kąpiel olejowa, stan techniczny i wizualny idealny, zamontowane uszczelki evil genius od manitou sherman, wzmocniony booster. Amora sprzedaję bo kupiłem marzocchi Z1 FR3. Sprzedam za atrakcyjną cenę
może jeszcze jakiś gratis dorzucę
daj znać czy jesteś zainteresowany :P



http://img232.imageshack.us/img232/8434/hpim3937fu5.jpg
tu masz zdjęcie wzmocnionego boostera i uszczelek z shermana tuż po montażu
tu masz zdjęcie wzmocnionego boostera i uszczelek z shermana tuż po montażu

czym ten booster jest wzmocniony bo cos mi tma possmierguje poxiliną jesli tak to sie nei gas z takim wzmocnieniem bo to jest gowno a nie wzmocnienie poxiliną to sobie mozna dziure w rurce zalepic a nie amora a co do uszczelek evil geniusa to duro i tka nic nie pomoze.zamiast wydawac kase na evile lepiej wlac co jakis czass olej z telfolnem pod uszczleki sie slizga wtedy jak głupi apodsstawa to utrzymac czyscot z amorem.
merida umf wymiata!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość