Olej do marcoka...
Olej do marcoka...
Siema. Dzisiaj pobawiłem się w zmianę skoku w moim Z1 noi myślałem, że ten olej jest gdzieś zamknięty. Ale odkręciłem korki i mi się wylał, no i potrzebuję nowego. No i teraz pytanie: Wiem że fajny jest motorex itd. Ale czy może być olej jakiś lotos czy orlen taki jak do samochodu np 5W40 czy 10W40? Pytam bo mój ojciec taki ma i się zastanawiam czy mogę go wlać :roll:
no popatrz, marcoki maja otwarta kapie ?!Johnyk pisze:że ten olej jest gdzieś zamknięty
do amortyzatorow leje ise tylko olej hydrauliczny. o tych
zapomnij, tego sie nawet w duro nie stosuje.Johnyk pisze:jak do samochodu np 5W40 czy 10W40
kup motorexa, lepkosc do wyboru i bedziesz zadowolony.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
^ Allegro - Zapraszam ^
lol to się nasłuchalimy...od dupy strony cos sie zabierasz za to, kup normalnie litr, albo z kims na spółe, nic sie nie stanie jak bedziesz miał na druga zmiane, oleju nie wymienia sie jak amortyzator przestanie pracować. I Finnishline to nie jakiś, pierwszy raz tą nazwe słyszysz?...kup z litra Motula czy tego Motor rexa, nie paćkaj sie na półlitry
http://dhcyc.pinkbike.com
dhcyc Z kąd mam wiedzieć, czy produkują dobre oleje do amorów czy też nie? Poza tym mówiąc jakiś chodziło mi raczej o dokładniejszą nazwę tego oleju, a nie to, że nie znam firmy....
Jeszcze się tak zastanawiam - patrząc na motorexa, na etykiecie widzę motor
Czy można go kupić w motoryzacyjnym, gdzie sprzedają takie oleje? Bo wyszło by mnie.. hmm.. jakoś 20 zł taniej...
Jeszcze się tak zastanawiam - patrząc na motorexa, na etykiecie widzę motor

Johnyk no jasne ze mozna kupic olej do amorow w sklepie z zaopatrzeniem do motorow, albo allegro: http://www.allegro.pl/item277363404_ole ... _litr.html
dopuki jest do amorow i ma odpowiednia lepkosc
dopuki jest do amorow i ma odpowiednia lepkosc

Johnyk ale jestes pare dyszek w dupie <hahaha>
ja juz 4 razy z juniorem robilem i raz z 888rc i jak do tej pory pracuja swietnie, nie tna sie i za robocizne NIC nie place tylk otyle co za olej. a wymiana oleju w juniorze z wyczyszczeniem usczelek nasmarowaniem ich i przpplukaniem tlumikow to jest max godzina roboty.
ja juz 4 razy z juniorem robilem i raz z 888rc i jak do tej pory pracuja swietnie, nie tna sie i za robocizne NIC nie place tylk otyle co za olej. a wymiana oleju w juniorze z wyczyszczeniem usczelek nasmarowaniem ich i przpplukaniem tlumikow to jest max godzina roboty.
sasquatchvTak, zrobiłbym to sam, ale już się wkur.wiłem bo:
- jak mi się olej wylał to cały amor tłusty, a z nim połowa pokoju,
- kupiłem klucz nasadowy 12mm żeby odkręcić dolne golenie to .|. nie pasuje
- boje się że coś zwale przy zmianie skoku
- olej musze kupić za 40 zł, a w serwisie bez zmiany uszczelek zrobią mi całość za 80zł - lepiej bo będę miał wszystko OK i przy okazji będę pewien że nic mi się nie zwali za 2 dni
- już straciłem cierpliwość do tego amora i nie chce mi się go po prostu robić - dam do serwisu zrobią i będzie git.
A tak przy okazji - jak już nie mam na niego gwary - dać go do autoryzowanego serwisu marzocchi, czy już nie ma sensu i dać tylko do zwykłego serwisu?
- jak mi się olej wylał to cały amor tłusty, a z nim połowa pokoju,
- kupiłem klucz nasadowy 12mm żeby odkręcić dolne golenie to .|. nie pasuje
- boje się że coś zwale przy zmianie skoku
- olej musze kupić za 40 zł, a w serwisie bez zmiany uszczelek zrobią mi całość za 80zł - lepiej bo będę miał wszystko OK i przy okazji będę pewien że nic mi się nie zwali za 2 dni
- już straciłem cierpliwość do tego amora i nie chce mi się go po prostu robić - dam do serwisu zrobią i będzie git.
A tak przy okazji - jak już nie mam na niego gwary - dać go do autoryzowanego serwisu marzocchi, czy już nie ma sensu i dać tylko do zwykłego serwisu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości