Obawiam się, że Joytecha szybko i za rozsądną cenę nie sprzedam .... dlatego musze dostosować amor do koła jak narazie... Powiecie mi coś jeszcze na temat tamtego Juniora T 2002 ? Słyszałem, że golenie dolne są łączone z boosterem i ze to sie odkleja czy jakies cuda sie z tym dzieją i cieknie..... Czy ktoś wie coś na ten temat ? Bo byłbym nawet skłonny kupić tego juniora, no ale.... ?
Pedro 47 no to jak koleś ma 650zł na wydanie to nie lepiej mu kupić pike lub z1 z 04r., tylko stanca który wcale nie ma dobrej pracy to jeszcze golenia się scierają po paru miechach
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
Mowie Ci bierz tego Ruxa, jest zajebisty amorek, jednym słowem udany model SR Suntour. Ładnie pracuje, nie zaciera sie, anoda nie schodzi bo golenie sa aluminiowe i jest bardzo czuły bo na sprezynach. Rux z Marcokami z SSV wygrywa. Jesli uda Ci sie znalezc jakiegos Z1 z HSCV za 600zł to nawet sie nie zastanawiaj, ale szczerze mowie ze one stoja wyzej, ja za mojego Z1 dałem prawie 900zł z serwisem. Ale ten Rux jest zajebiaszczy nie zastanawiaj sie. Moge sie spytac kumpla czy nie sprzedaje swojego Ruxa, ma najwyzszy model - wersje S z regulowana kompresja, odbiciem i asystą powietrzną, napewno mniej niz 600zł by chciał.
Na allegro jest jeden 03 ale na QR20 - za 839 zł. Wiecie jeszcze gdzie mogę znaleźć jakies ogłoszenia czy coś z tymże juniorem ?
Aha, jeszcze jedno - to czemu ten 02 by się nie nadał ? Z tego co słyszałem też ma dobrą pracę, a jest do dorwania za 600 zł w bdb- stanie.
Dobra, raczej nie bardzo mi się widzi czekanie na jakieś "okazje" czy coś w tym stylu. Mam 2 opcje. Nowy Rux E 150 mm albo Junior T 2002. Nie widzę innych opcji ( dla mnie ). To który z tych dwóch mam wziąć ( oba są po 599 zł ) ??
Edit: Dopiero teraz zauważyłem posta wyżej, odpowiadam:
Durolux z tego co wiem nie dość ze ma być cholernie drogi to jeszcze będzie na QR20... narazie obejde się, wystarczy mi coś pokroju ruxa itp.
Szaraq12 nie bądz taki w goracej wodzi kompany,z wyborem amortyzatora ja bym sie wstrzymał jest duzo opcji a jak kupisz teraz to po pierwsze nie bedziesz chyba i tak na nim jezdził, a po drugie na rynku bedzie jeszzce dużo okazji.Ja na twoim miejscu poczekał bym jeszcze .
el_dan Jesli chodzi o uszczelki to Rux pod tym względem wypada bardzo dobrze, powiem szczerze ze pod względem wizualnym i wymiarowym sa identyczne jak w Marzocchi wiec mozna wpakowac zapewne w przyszłosci oryginały Marcoka albo np Niebieskie Enduro. Moj kumpel jezdzi na tym Ruxie od wiosny i do tej pory bardzo sobie go chwali a jezdzi cos w stylu Enduro/FR. To udany amorek, głownie dlatego ze ma kąpiel, a to chyba głowny powod niezawodnosci Bomberów, wszystko chlupie w oleju i nie zuzywa sie tak jak ze smarem stałym.