zmiana skoku...888

stannn
Posty: 14
Rejestracja: 03.04.2007 19:55:45
Kontakt:

zmiana skoku...888

Post autor: stannn »

Witam ... mam jeszcze jedną sprawe a nie chciałem zakładać nowego tematu.... a mianowicie.... chciał bym was prosić o dokładną instrukcje zmiany skoku z 170mm na 200mm w 888 vf 2005 ... oraz jeśli można schematyczne rysunki.... szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem... pomocy.... :o
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

zastanawia mnie to czy nie bedzie ruznicy w dlugosci goleni dolnych i tlumikach...niby na allegro wszedzie pisza ze da sie zmienic tylko gdzie sa te podkladki co to niby je trzeba przelozyc?czy tlumiki nie sa dluzsze w 200 a 170 jesli sie podlozy podkladke pod tlumik to skok bedzie nadal 170 tyle ze amor sie podniesie o 3 cm chyba ze te podkladki sa w srodku tlumika.nigdy nie rozbieralem osemek...
Sztywniak
Posty: 490
Rejestracja: 09.10.2007 18:47:02
Kontakt:

Post autor: Sztywniak »

wojtec pisze:rurznicy
wojtec pisze:przelorzyc
wojtec pisze:dlurzsze
wojtec pisze:podlorzy
czlowieku, zlituj sie... wiesz ze istnieje cos takiego jak "rz" lub "ó" :?:

sory za off top, ale jak widze cos takiego to mnie krew zalewa.
ShrekAir
Posty: 70
Rejestracja: 04.01.2007 22:07:36
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShrekAir »

http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 88+2005+vf



rozkrecasz calego amora, przed tłumikiem sa czarne tuleje plastikowe o dlugosci 30mm, wykladasz je i skladasz amora, dodatkowe tuleje dajesz na sprezyny u gory i jest 200mm zywego skoku.
----- <<< 100% DH >>> -----
http://www.pinkbike.com/photo/2161737/
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Post autor: deviz »

i w ten sam sposób zmniejszę skok z 200 do 170 w 888R z 2004 ?
Slavvduro
ShrekAir
Posty: 70
Rejestracja: 04.01.2007 22:07:36
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShrekAir »

nie wiem, pewnie tak, ja mam 2005. trzeba rozebrac i zobaczyc :)
----- <<< 100% DH >>> -----
http://www.pinkbike.com/photo/2161737/
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

Sztywniak napisal :


wojtec napisał:
rurznicy

wojtec napisał:
przelorzyc

wojtec napisał:
dlurzsze

wojtec napisał:
podlorzy


czlowieku, zlituj sie... wiesz ze istnieje cos takiego jak "rz" lub "ó"

sory za off top, ale jak widze cos takiego to mnie krew zalewa.

bardzo cie zalalo?masz jeszcze cos do powiedzenia na temat zmiany skoku w 888?
Kupie damper dhx 4.0 lub 5.0 dlugosc 222
Sztywniak
Posty: 490
Rejestracja: 09.10.2007 18:47:02
Kontakt:

Post autor: Sztywniak »

nie bardzo mnie zalało, o moje zdrowie się nie martw. w sprawie 888 nie mam nic do powiedzenia, natomiast o tym że twoja ortografia jest na poziomie pierwszoklasisty mógłbym mówić bardzo długo... każda przeglądarka internetowa poprawia błędy, wiec nie kompromituj się, bo mogłeś chociaż skorzystać z pomocy Internet Explorera, jeżeli sam nie umiesz poprawnie pisać...
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

daj spokoj nie masz nic do powiedzenia na temat 888 ale zato marz duzo do powiedzenia na moj temat... :evil:
dla mnie to zadna kompromitacja ...nie chce mi sie o tym pisac wynika z tego ze zalogowales sie tylko po to zeby wytykac ludziom bledy co cie to obchodzi moze mam dysortografie a nie bede sprawdzal kazdego wyrazu bo mi sie niechce.nie masz nic do powiedzenia co pomoze ludziom to sie nieodzywaj.jeszcze cos?
Kupie damper dhx 4.0 lub 5.0 dlugosc 222
stannn
Posty: 14
Rejestracja: 03.04.2007 19:55:45
Kontakt:

Post autor: stannn »

słuchajcie chłopaki..... zrobiłem i mam jeszcze jedno pytanko...
rozkręciłem amorka ... i pierwsze wyjmuje sie śruby (śruby na górze amorka) potem są plastikowe dystanse ... następnie wylewamy olej... i odkręcamy śruby dolne (pod amorkiem)... możemy teraz wysunąć golenie górne od dolnych... wyjmując przed tym sprężyny ... u dołu górnych goleni są pierścienie segera które zdejmujemy... i wysuwają się nam tłumiki.... na tłumiku też są plastikowe dystanse które zdejmujemy z tłumika i wkładamy go do goleni górnych, zakładając na końcu pierścienie segera które wcześniej zdjeliśmy... wkładamy golenie górne w dolne .... i przykręcamy dolne śruby do tłumika(te śruby pod amorkiem)...w goleń od góry wkładamy plastikowy dystans który zdjeliśmy z tłumika a na niego sprężynę ,na sprężynę nakładamy znów dystanse które były na początku, wlewamy olej i zakręcamy .... oto mamy 200mm skoku.........

I takie małe pytanie.. ja tak zrobiłem i wszystko gra ale nie wiem czy te dystanse plastikowe wkładamy pod sprężyny czy jak ten standardowy na sprężynę ..... pomocy,,,
lord_adi
Posty: 301
Rejestracja: 09.07.2005 05:16:32
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: lord_adi »

Ja wkładałem nad. Ale to chyba bez różnicy.

deviz Musisz wykręcić korki i zobaczyć czy nad sprężyną lub pod nie ma 3cm tulei. Jeśli sa to znaczy że raczej się da :]
...::: http://ridebike.pl :::...
http://www.pinkbike.com/photo/2213008/
stannn
Posty: 14
Rejestracja: 03.04.2007 19:55:45
Kontakt:

Post autor: stannn »

no właśnie nie wiem..... żeby amora nie rozwalić...
lord_adi
Posty: 301
Rejestracja: 09.07.2005 05:16:32
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: lord_adi »

Jak będą 2 tuleje na górze to na pewno nic się nie stanie, nawet lepiej według mnie. Na dole być może jest takie "wyżłobienie" na sprężyne żeby nie obijała o lagi, więc lepiej niech tuleje będą na górze.
...::: http://ridebike.pl :::...
http://www.pinkbike.com/photo/2213008/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość