Nico oficjalnie powraca do współpracy z BOS.

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nico oficjalnie powraca do współpracy z BOS.

Post autor: Spaced »

Pełna informacja w pdfie tutaj - http://www.bos-engineering.com/pdf/vouyozbosEn.pdf

Najbardziej ciekawe info jest odnosnie widelca ich produkcji.
A couple of phone calls later and the answer was clear: BOS decided to commit strongly to mountain biking, to produce a downhill fork which will be followed by other models.
Najpierw wideł do dh, a potem wiecej modeli? To może oznaczać, ze na rynku pojawił sie nowy duzy gracz.
mozartt
Posty: 867
Rejestracja: 21.04.2004 19:51:01
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: mozartt »

http://www.bos-engineering.com/enpages/mtb.html

Hmmm, robili kity do 888, ale nie wiem czy sprzedawali to jako BOS, czy pod inną marką.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

mozartt robia to jako bos. W tym roku wchodzi też ich damper (podobno praca na poziomie CCDB). Ogólnie ich produkty to najwyzsza technologiczna półka.
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

i pewnie cena :P mój kit do 888 był natomiast dość tani i...polegał na wymianie oleju. Nie wiem co extremeshop tam do nich nawalił od nowości, ale byle niebieski nowy olej odmienił ich prace diametralnie
http://dhcyc.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

dhcyc w strone stabilnosci pracy czy miekkosci?
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

Ogłnie to stabilności i płynności. Od nowości amortyzator miał jakieś chrobotanie przy skręcaniu kerownicą, gdy sie siedziało na rowerze, ale to mogło byc normalne, jednak kiedy się położyło na kierownicy to wchodził, a gdy wiadomo zatrzymywał się, nie wystarczył większy ciężar, bo jakby się lekko blokował, tzrebabyło troche naskoczyć :|Ale praca w terenie była ok. Teraz jednak wiem ze miał wtedy dużą utrate czułości jeszcze na małe dziury. Nowy olej wlałem 5w, wiec teoretycznie powinien szybciej wchodzić, ale ustawiłem tłumienie, żeby było takie jak na poprzednim oleju. Teraz jest wszystko naprawde płynnie i jestem w 100% 888 satisfied user. A no i nie tlyko olej zmieniałem, bo najpeirw je dość gruntownie przeczyściłem. To co z nich wyleciało było szarawe i miało takie drobinki, jak opadną na dno to sie z nimi pobawie.

Jeśli ktoś ma więc z amortyzatorem podobnie jak ja wcześniej, znaczy to, że coś jest nie tak...
http://dhcyc.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

dhcyc 5w dobrej jakosci is the way to go ;) U mnie od razu tak poszło zamiast fabrycznego.
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

stale ucze się na błędach :P
http://dhcyc.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wole na cudzych ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości