66 sl1 ata zepsuta ATA :(
66 sl1 ata zepsuta ATA :(
Pisze do ludzi ktorzy maja ten amor nie umialem sie doczekac az go dostane amor kupiony w niemczech jako nowy dopiero co go zamontowalem ale do sedna w tym amorze mozan zmieniac ustawienie skoku ze 140na180 jak dostalem amorek mialem go ustawionego na 180 wiec postanowilem wszystko wyprobowal ladnie dzialala zmiana skoku dalem na 140 potem, znow za 180 zmienilem tak jeszcze ze 2 razy prakycznie nie jezdzilem nie skakalem tyle co po ulicy na probe i zostal na 140 zmiana skoku sie zablokowala niechce sie przekrecic ani w lewo ani prawo jakos mnie nie swedzi zeby dac go do naprawy a tym bardziej ze jest nowy co mam z tym zrobic latwo idzie go rozebrac jednak to jest ze strony "ata" niewiem czy zdolam to samemu rozlozyc i zlozyc mieliscie ten sam problem prosze o odpowiedz specjalisty czy jest to usterka latwa do naprawy z gory dzieki. Aha jezeli amor dziala to mozna tak jezdzic narazie ?? czy cos sie tam nie zepsuje dzieki za odp
MONOTEMATYCZNOISC ; ROWER TYLKO TO SIE LICZY
1. Zobacz czy nie przestawiles tlumienia, ja pamietam ze w z1fr czy dropie jak mialem skrecone tlumienie to mi eta sie blokowala - o ile dobrze pamietam ... wieki temu...
2. Jesli amor jest nowy to lepiej oddaj go do serwisu albo komus kto sie na tym zna. Szkoda go uszkodzic mechanicznie
3. Mozliwe ze to nie zadne fizyczne uszkodzenie a jedynie cos sie zatkalo, zapieklo itd
4. Mozna jezdzic na 140 ale nie radze skakac
5. Sprawdz czy przypadkiem ta wajcha od ETA'y sie nie wyrobila i czy regulacja nie stoi w miejscu a wajcha sie krec... to bylo bardzo czeste
6. Mozliwe ze zerwales gwint
2. Jesli amor jest nowy to lepiej oddaj go do serwisu albo komus kto sie na tym zna. Szkoda go uszkodzic mechanicznie
3. Mozliwe ze to nie zadne fizyczne uszkodzenie a jedynie cos sie zatkalo, zapieklo itd
4. Mozna jezdzic na 140 ale nie radze skakac
5. Sprawdz czy przypadkiem ta wajcha od ETA'y sie nie wyrobila i czy regulacja nie stoi w miejscu a wajcha sie krec... to bylo bardzo czeste
6. Mozliwe ze zerwales gwint
n0 ridE n0 fUN
do odpowiedzi poprzednika to jest system ata wiec jesli mam na 140 to mozna sakac tylko sie boje zebym cos do konca sie nie zepsulo a niechce zeby mi zostalo te 140.Zadnego oporu nie czulem przestalo sie krecic to przestalem chcialem tylko zobaczyc jaki kat bedzie miala gowka wiec postawilem pod drzewko zobaczylem co mialem zobaczyc chcialem wrucic na 180 a tu sie nieda jak bede mial w weekend czas to to rozbiore ale niewiem co z tego bedzie a za serwi nie bede placil tyle kasy jezeli moga tylko cos dokrecic w srodku co moge sam zrobic tylko chcialem wiedziec czy system powietrzny z ta ata jest systemem skalikowanym rozbieral juz go ktos ?? prosze o odpowiedz z gory dzieki
MONOTEMATYCZNOISC ; ROWER TYLKO TO SIE LICZY
Ktos pisal o zerwanym gwincie. Mysle ze jest to niemozliwe ze wzgledu na to ze jest to drobnozwojny gwint metalowy a dzwignia, czyli pokretlo jest bardzo male.
Pewnie wszystko jest na gwincie, cala ta regulacja, wiec moim zdaniem poprostu zakleszczyl sie gwint = mocno dokrecony. Ja bym to poprostu mocniej odkrecil w druga strone.
pozdro
Pewnie wszystko jest na gwincie, cala ta regulacja, wiec moim zdaniem poprostu zakleszczyl sie gwint = mocno dokrecony. Ja bym to poprostu mocniej odkrecil w druga strone.
pozdro
Pure Freeride
niema mowy o zerwanym gwincie bo jakby to byl on to pokretlo napewno kreciloby sie w miejscu a stoi sztywno w miejscu i niemam pojecia co z tym fantem zrobic bede go musial chyba rozebrac innego wyjscia niewiedze:( chcialem sie jeszcze spytac czy system powietrzy wraz z ata jest systeme skaplikowanym ?? z gory dzieki za odpowiedz
teraz mi sie przypomnialo mozliwe ze jest to tym spowodowane ze spociclem cale powietrze z komory negatywnej ( tej nadole co jest tabelka cisnienie podana w Psi) moze byc to tym spowodowane? jak przyjde ze szkoly to sprobuje go napompowac moze akurat zadziala prosze o odpowiedz z gory dzieki 


MONOTEMATYCZNOISC ; ROWER TYLKO TO SIE LICZY
to napewno nie chodzi o powietrze. Rozbierałem ten tłumik i to co odpowiada za zmianę skoku to poprostu 2 tulejku które przesuwają się na dużym gwincie wzgledem siebie. Możliwe to twoj amor ma wade fabryczną, ale na twoim miejscu odkręciłbym górny korek i sprawdził co jest grane. Możliwe to chodzi o takie 2 małe śróbki na imbus bo one umożliwiają regulacje z jakim oporem na chodzić pokrętło zmiany skoku. Też jak wkręciłem te śrobki za mocno to pokrętło ani drgneło. dokładnie one znajdują się na tym gwincie po wykręceniu od góry tłumika. Sa po obu stronach. Jeśli nie będziesz mógł ich znaleść to odezwij się a postaram ci to wytłumaczyć na rysunku.
Zresztą o ile się nie myle to masz moje gg więc się odezwij.
Zresztą o ile się nie myle to masz moje gg więc się odezwij.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości