wyciągnięcie sprężyny z 66RC....
wyciągnięcie sprężyny z 66RC....
siema..
mam swoje 66RC 2k5 i wkurza mnie to ze sa za twarde..robilem juz cuda typu podjechanie do sciany nacisniecie amora i wypszczenie powietrza..fakt amor byl bardziej miekki..ale i tak byl twardszy od juniora i podobnych sprzetow....
a wpadlem na mądry lub nie mądry pomysl zeby wyciągnąć jedna sprezyne z amora i w napompowac obie lagi do pożądanej twardosci...
i pytanie jest takie czy nic sie nie spierniczy z tlumikiem jesli zdejme sprezyne....
jesli ktos tak robil to niech napisze czy nic sie nie dzialo...
moim zdaniem nie powinno sie nic stac ale...wole byc pewny zanim zaczne kombinowac
i nie piszcie postow typu " robilem tak w swoim DJ3"
bo DJ nie ma tlumikow HSCV :D
mam swoje 66RC 2k5 i wkurza mnie to ze sa za twarde..robilem juz cuda typu podjechanie do sciany nacisniecie amora i wypszczenie powietrza..fakt amor byl bardziej miekki..ale i tak byl twardszy od juniora i podobnych sprzetow....
a wpadlem na mądry lub nie mądry pomysl zeby wyciągnąć jedna sprezyne z amora i w napompowac obie lagi do pożądanej twardosci...
i pytanie jest takie czy nic sie nie spierniczy z tlumikiem jesli zdejme sprezyne....
jesli ktos tak robil to niech napisze czy nic sie nie dzialo...
moim zdaniem nie powinno sie nic stac ale...wole byc pewny zanim zaczne kombinowac
i nie piszcie postow typu " robilem tak w swoim DJ3"
bo DJ nie ma tlumikow HSCV :D
a moze jednak spusc powietrze calkowicie potem go pompuj po troszku puki nie uzyskasz takich wynikow jakie cie satysfakcjonują i co do juniorow to one tak chodza bo tylko maja sprezyne tlumik i olej a twoje 66 maja tak ze sprezyne powietrzna co inaczej pracuje
a sprezyny zostaw
byc moze masz za duzo olej lub masz gesty olej wlej rzadszy po szkoda zepsuc amorka


Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
nie mozna po prostu wymienic sprezyn ???
Sprawa oleju moim zdaniem nie rozwiaze problemu calkowicie- owszem spowoduje ze amor bedzie jeszcze bardziej sie zapadal (mniejsze tlumienie kompresji) ale problem naprezenia wstepnego nie bedzie rozwiazany ! Szczegolnie gdy jest za twardo nawet bez powietrza.
A jazde na 1 sprezynie to lepiej odloz miedzy bajki ...
Sprawa oleju moim zdaniem nie rozwiaze problemu calkowicie- owszem spowoduje ze amor bedzie jeszcze bardziej sie zapadal (mniejsze tlumienie kompresji) ale problem naprezenia wstepnego nie bedzie rozwiazany ! Szczegolnie gdy jest za twardo nawet bez powietrza.
A jazde na 1 sprezynie to lepiej odloz miedzy bajki ...
Jaca a wlasnie ze zmiana oleju cos da
zmienilem olej na Motorex 15WL-150..to jest olej letni i jest bardzo rzadki..jak woda prawie...i amor jest mieciutki i jak wypuszcze powietrze z obu lag i zrobice podciśnienie to moge go praktycznie dobic w miejscu

zmienilem olej na Motorex 15WL-150..to jest olej letni i jest bardzo rzadki..jak woda prawie...i amor jest mieciutki i jak wypuszcze powietrze z obu lag i zrobice podciśnienie to moge go praktycznie dobic w miejscu

[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość