które zawieszenie lepsze ???

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ArthurGreen u mnie to raczej stabilnosc ;) Z opisów wynika, ze blizej mi praca do ciebie niz do santy mimo zblizonej konstrukcji.
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

Spaced pisze:Wooyek nie kazde zawieszenie z ogniwem Horsta to 4 bar. Turner ma ogniwo Horsta jesli sie nie myle.
turner to robil 4-zawiaskowki na placac, za patent specow,i ale od 2004 lub 2005 to jednozawiasowki jak kona.
Spaced pisze:Radical ma chyba cos podobnego ale nie to samo.
wyglada jak jednozawiasowic tyle ze bardziej przekobinowany niz np kona, z damperem ktorego nie zmienisz jak sunn przestanie ja produkowac. :|
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

topick ja o DHR mówie. Reszta jasne, ze ma Pseudo 4 bar.

A co do radicala to zawieszka byla bardzo chwalona, a dampera czemu tam nie zmienisz jak sunn przestanie produkować?
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

Spaced pisze:A co do radicala to zawieszka byla bardzo chwalona, a dampera czemu tam nie zmienisz jak sunn przestanie produkować?
bo sa robione na zamowienie sunna - jedne oczko w nim nie istnieje (?), a do koncowki dolaczony jest "tytanowy(?) przedluzacz" . Na 90% przedluzacz nie da sie zainstalowac i innym damperze z polki. Co prawada damperow do tej ramy przybywa (vivid) i nie sadze aby sunn zmienial konstrukcje tak czesto jak giant :mrgreen: tym niemniej nie jest to zaleta.

http://sunn.pl/Service/FotkiRowerow/Big/Radical.jpg

"caly damper" jest prawie 2 razy dluzszy - widac chyba damper nie konczy sie przy glownym zawasie - tam zaczyna sie ow przedluzacz - potencjalne zrodlo klopotow po dluzszym uzywaniu, bo calosc jest dluga , z dwoch kawalkow wiec podatna na wyboczenie . Ale ramka ciekawa :)

"topick ja o DHR mówie. Reszta jasne, ze ma Pseudo 4 bar."

a ja nie :D

te zjazdowki turenra to nigdy nie mialy z fsr speca nic wspolnego.Ostatni z fsr to byly jakis tam powiekszony 5 spot cos jak rfx . Ale chyba tylko z pol roku go robili z zawieszeniem speca -nawet sie na niego napalilem kiedy przeobili go w kone :mrgreen:
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
KefirQn
Posty: 1264
Rejestracja: 03.06.2007 11:25:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KefirQn »

a po co w ogóle montować takie przedłużenie ?
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

KefirQn pisze:a po co w ogóle montować takie przedłużenie ?
Żeby skompensować niedoskonałości projektu :P IMHO wymyślili dziwny patent z ogniwem pośredniczącym poniżej głównego wahacza i nie mieli gdzie wsadzić dampera - nie mógł być zaraz przy ogniwie, bo musieli by za szeroko rozstawić łożyska (i brakło by miejsca tym razem na korbę)...

Dlatego uważam, że patent trochę nietrafiony - generuje problem, niewiele (nic?) dając w zamian - jakoś inni producenci projektują ramy z normalnym mocowaniem damperów i wcale nie są gorsze (zresztą o Radicalu różne opinie krążą...).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości