ustawienie manitou swinger 6 way

dekilla
Posty: 9
Rejestracja: 12.08.2007 00:48:06
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

ustawienie manitou swinger 6 way

Post autor: dekilla »

czy ma ktos moze informacje jak ustawic to cudo pod odpowiedni ciezar, ile rozkrecic komore , jakie cisnienie kiedys taki opis byl na stronie lódzkiego dynama ale juz nie ma:(
it's in our nature to kill each other
it's in our nature to kill, kill, kill.
re5pect
Posty: 421
Rejestracja: 20.06.2007 19:04:18
Kontakt:

Post autor: re5pect »

Przede wszystkim musisz dobrać odpowiednią sprężynę. Aby to zrobić musisz znać przełożenie ramy (im wieksze przełożenie tym potrzebna twardsza sprężyna) i swoją masę. Co do spv to zależy od stylu jazdy. Napompować możesz od chyba 75 do 150. Do dh 100psi jest optymalnie, do xc potrzeba więcej. Objętość komory również zależy od Twojego stylu jazdy. Przy dh zostaw maksymalną, lub prawie maksymalną objętość komoty, po to żeby ładnie wybierało i nie zbyt bujało.
gg: 4709451
maxdila
Posty: 70
Rejestracja: 16.04.2007 23:15:43
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: maxdila »

soorki że sie podpinam pod temat ale też mam pytanko dot. amortyzatora tylniego

pytanie: ile można dopuszczalnie ustawić sprężynę poprzez kręcenie nakrętką która ją dociska.... tzn. ile od domyślnej pozycji można kręcić w dół lub górę, w manualu marzocchi pisze +-5mm
i jeszcze jedno - w jakiej pozycji powinien być domyślnie ustawiony (np. ile mm od początku gwintu
http://sk2.pl/7340
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

maxdila
Generalnie krecisz az do momentu w ktorym otrzymujesz odpowiedni sag.

O ile dobrze pamietam to czesc producentow nie zaleca duzej ilosci obrotów sprzezyny, ale jak to w praktyce bywa troche mozna pokrecic ale bez przesady. Sam powinienes zlapac punkt kiedy stwierdzisz ze wiecej nie ma sensu i trzeba twardsza sprezyne kupic.

Jesli sie myle to prosze mnie poprawic
machiner
Posty: 1
Rejestracja: 01.04.2008 12:02:54
Kontakt:

Post autor: machiner »

Panowie,może głupie pytanie ale..
Dorwałem Swingera x4,trzeba go przejrzeć i robie sam takie rzeczy z zamkniętymi oczyma.Tu pytanie niech ktoś oświeci i powie jaka optymalna twardość oleju do dh pod wagę ridera 88 kg?
Czy ktoś pokrótce powie mi jak działa ten damper ,czy po napompowaniu go tłok po wciśnięciu go na sucho bez sprężyny od razu odbija czy wraca powoli lub wcale.
Serwisowałem burnery i z tego co widze to konstrukcje się różnią.nie tylko pracą a i konstrukcja wewnętrzną,dlatego jestem troche zbity z tropu czy jest dobrze. :roll:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość