Witam,
posiadam 55 ata 2 od niedawna (3 miechy) od początku zaobserwowałem ze po skręceniu ośki i przejechaniu kilku km koło dostaje lekkiego luzu dodam jeszcze że piasta była wcześniej już używana ale bardzo mało. Nie wiem czy to wina tego nowego systemu mocowania czy też może piasty.
Druga sprawa to zauważyłem u dołu goleni (lewa + prawa) że przy wentylu jak i regulacji odbicia pojawiają sie delikatne ślady oleju. Wygląda to tak że po wytarciu
tych śladów po około 3 tygodniach znów sie pojawiły ale są dosłownie minimalne.
Proszę o rade odnośnie tych problemów w sumie amora mam na gwarze więc jak coś to mogę reklamować.
Pozdrooo
cuyon23 luz spowodowany jest wada fabryczną amortyzatora. Nie do frezowana oś. Mam to samo w moim 55 i juz czekam na nową oś z gwarancji. Jak ja dostane i pojeżdżę to powiem czy wszystko ok.
racja z tym niedofrezowanym.gadalem z serwisami i wiedza ze cos takiego moze sie zdazac.Ponoc ta pierwsza seria byla zp.....,teraz sa ok.Ja wymienilem i narazie sie wszystko kreci ok.