gdybym mial kupic rame to teraz kupil bym...
michal.z tam jest jakis patent z tym. To nie jest zwykly bo tam jest jakis link posredniczacy. Podobno zwinniejsze to i lepsza trakcje od 1 zawiasa ma(z ust uzytkowników nie producenta). No i regulowany kat głowki + długosc tylnego wachacza to jest naprawde zajebista sprawa. Mam sama głowke u siebie w biku i jest fajne.
Pomijam ze sc to firma z jedna z najwiekszych produkcji ram gravity, a intense to firma matka wiec troche na reklame jest wiecej niz commencal i 30 pracowników
No i ja nie lubie pracy VPP. Moze w m6 jest inne ale v10 to nie mój typ.
Pomijam ze sc to firma z jedna z najwiekszych produkcji ram gravity, a intense to firma matka wiec troche na reklame jest wiecej niz commencal i 30 pracowników

ale mimo wszystko ten link nie eliminuje największych wad jednozawiasowców, zawieszenie nadal sie blokuje przy hamowaniu, korby nadal sie cofają przy ugięciu, a jak dla mnie w ramie do dh ma to duże znaczenie i osobiście uważam, że jak rower do dh, to minimum czterozawiasowiec, a najlepiej właśnie vpp. Nie jest to może idealny system, ale w zjeździe sie sprawdza, działa niezależnie od hamulców i ze wszystkich systemów, to vpp utrzymuje najdłuższy kontakt koła z podłożem. Jednozawiasowce, czy to z linkiem pośredniczącym czy bez to już przerzytek 

michal.z cofajace sie korby to akurat mozna rozwiazac i nie wiem czy tego nie rozwiazali. A blokowanie sie przy hamowaniu to nie jest tak wielki problem. 1 zawiasy maja wiele zalet. Nie chodzi o sam serwis ale dobrze umieszczone i zrobione pracuja bardzo fajnie i sa moim zdaniem zywsze. Wez pod uwage, ze tona słynnych rowerów to 1 zawiasy. Sunn i jego VTT. Honda (a mieli na bank kase na wielozawias), Orange. Co by nie mówic czołówka dh
Żaden to wlasnie przezytek. Zawsze bedzie podzial bo jedni lubia jedno a inni drugie. Ja sam mam zaawansowany system dosc u siebie ale np. bardzo chcialbym sie przejechac na nowych 1 zawiasach ala commencal na 2009, foes czy corsair.

Kilrud szybko to rozwiazali i z klasa. Bo geo w wadliwych modelach tez byla inna niz zapowiadana. Byla jeszcze bardziej agresywna (support na 13.3 cala czy innej posranej wysokosci) wiec z dropoutami nowymi geo jest jak podana u nich na stronie i do kazdego użytkownika wysylaja za free. Duza klasa jednak, ze nie próbuja na tym kasy bic.
A co do samej wpadki to nie chcieli pewnie numeru z m3 powtórzyc kiedy skonczyli produkcje m1, a m3 jeszcze nie było - no i sie troche pospieszyli.
A co do samej wpadki to nie chcieli pewnie numeru z m3 powtórzyc kiedy skonczyli produkcje m1, a m3 jeszcze nie było - no i sie troche pospieszyli.
Spaced masz jakis konkretny model na mysli?:>
Przez zime nawet troche sie rozgladalem czy byloby na co zamienic s8 ale nic ciekawego nie znalazlem... W koncu doszedlem do wniosku ze s8 nie wymienie. Ramka pomimo swojej pozornej topornosci, calkiem dobrze daje sie kontrolowac, zarowno na ziemi jak i w powietrzu.
Mysle ze tak za rok, dwa... wymienie caly sprzet na cos zupelnie przeciwnego do tego co mam teraz... tak dla odmiany i z ciekawosci:)
Przez zime nawet troche sie rozgladalem czy byloby na co zamienic s8 ale nic ciekawego nie znalazlem... W koncu doszedlem do wniosku ze s8 nie wymienie. Ramka pomimo swojej pozornej topornosci, calkiem dobrze daje sie kontrolowac, zarowno na ziemi jak i w powietrzu.
Mysle ze tak za rok, dwa... wymienie caly sprzet na cos zupelnie przeciwnego do tego co mam teraz... tak dla odmiany i z ciekawosci:)
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości