Manitou Travis TRIPLE PROBLEMY !
Manitou Travis TRIPLE PROBLEMY !
Witam jestem szczesliwym posiadaczem travisa triple 06 intrinsic, jednak musze stwierdzic ze ten rocznik ma sporo niedociagniec. Wlasnie wrocilem z myslenic z DC. Mam zintegrowany mostek, odkrecam go a tu te długie śruby pokrzywione-miałem problemy z wyginającą sie kierownica-po prostu mostek przekrzywiał się na śrubach. DZIWNE. Jeździłem z taką podkładka między mostkiem a podkową(słuzy do podnoszenia kiery i o jakies 0,5 cm) i na niej wlasnie byly przesuniecia podkowy wzgledem mostka teraz ją wywaliłem i mam nadzieje ze bedzie spoko. A sruby (takie dlugie co przechodzą przez mostek do podkowy) musze wymienic :/ Ciekawe czy znajde takie.Sa pokrzywione w kształt litry S :/ Wkreciłem je z wielkim trudem, ale boje sie ze zjebeie gwint w podkowie. Dzwina akcje mialem takze ze srubami ktore sa po kiera i trzymja mostek z podkowa-byly z podkladkami przez co wystawaly i wbijaly sie w kiere, zmienilem suby na takie bez podkladek i sie ladnie schowaly.... ufff to tyle problemow jak narazie. Jesli macie podobne lub znacie przyczyny moich piszcie: gg 2898537 , maeloo@wp.pl , 500553990 pozdro
Majloo nie przesadzaj z tymi wykrzynikami
To az taki problem nie jest. Dali tanie sruby na mostek moze albo pecha miales bo to pierwsze co słysze. Za dobrze po prostu kreciles w myslonach
Mozna zawsze sruby na cro-mo albo ti (jak wiesz jak sprowadzic z poza pl bo u nas ceny to zart - u siebie probuje stopniowo wymieniac).


Sruby sie pogiely od 2 gleb- jedna w lublinie na dirtach, druga w Myslonach na 1 hopie. Generalnie chcialem zapytac innych czy mieli podobne problemy. Widze ze mialem po prostu pecha. Dzieki wszystkim za info, sruby wymienie, a podkladki dystansowej juz nie bede montowal i radze tym co jej używaja wywalic ją.
Na 100% źle to przykręciłeś, mi zdarzyło się to samo. Tylko dla tego, że źle poskładałem przez co wszystko było osłabione i się skrzywiło. Tyle ze było to przy uderzeniu kiery o stalową belkę przy wjeździe na most jak rower był na dachu;p
Natomiast problemem jest to że oś skręcana jest tylko z jednej strony, w mojej wersji no-tools hex axle nie dało się nawet dobrze dokręcić ręką tej gównianej śrubki, a od imbusa się połamała. Co chwile robi się luz na osi i jeździ się jak z rst na zaciskacz.
Mam teraz stalową śrubę przez całą oś i jest sztywno w końcu. W modelach 07 i wyżej oś skręcana jest już z dwóch stron. Przynajmniej widziałem taką wersję w Myślenicach.
Korony są też z dupy wykończone, górna porusza sie z wielkim trudem, a dolna po odkręceniu ani drgnie...
Na dolnej koronie tam gdzie sie ją skręca pojawiły się pęknięcia które wyglądają dosyć groźnie, ale to ponoć standard i mnóstwo ludzi z tym jeździ i jeździ. Niby nie pęka całkowicie
To chyba na tyle
Natomiast problemem jest to że oś skręcana jest tylko z jednej strony, w mojej wersji no-tools hex axle nie dało się nawet dobrze dokręcić ręką tej gównianej śrubki, a od imbusa się połamała. Co chwile robi się luz na osi i jeździ się jak z rst na zaciskacz.
Mam teraz stalową śrubę przez całą oś i jest sztywno w końcu. W modelach 07 i wyżej oś skręcana jest już z dwóch stron. Przynajmniej widziałem taką wersję w Myślenicach.
Korony są też z dupy wykończone, górna porusza sie z wielkim trudem, a dolna po odkręceniu ani drgnie...
Na dolnej koronie tam gdzie sie ją skręca pojawiły się pęknięcia które wyglądają dosyć groźnie, ale to ponoć standard i mnóstwo ludzi z tym jeździ i jeździ. Niby nie pęka całkowicie
To chyba na tyle
Jezeli pekaja ci korony to moze byc znak ze za mocno je poskrecales, u mnie narazie niema zadnych pekniec, u kumpla ktory katuje ten amor ostro(Ziomal-Masters) tez nic takiego sie nie dzieje. No tools to PADAKA dlatego w 07 juz tego niema, mam ten sam problem, ciezko skrecic os na "sztywno"
Generalnie amor po wymianie sprezyny na żółtą pracuje bajecznie, jak wyłacze całkowicie intrinsic wybiera przepieknie i sie nie muli wogule. Problem polega na tym ze egzemplarze 06 mja kilka niedorobek np. no tools... A co do tego mostu zintegrowanego, cos po kazdym wiekszym dzwonie trzeba sprawdzic sruby-jak sie wygna to do wymiany - kupilem 8 za 2 zeta w metalowym... Piszeczie o wszystkich problemach z travisami! Sa to naprawde zajebiste amor pomimo kilku niedorobek ktore manitou stale poprwaie. Pozdro

Majloo myslalem, ze to Ziomal mocno glebił w Myślo nie ty
To w koncu pisac o problemach czy sa zajebiste? 
Na 5 osób z którymi o travisach gadalem w tym z tobą jedyne problemy to te zasrane ośki (bo mostek to po prostu złe śruby i dasz ti albo cro-mo i bedzie ok) i ew. konieczność częstego serwisu (dla dziwnych ludzi nie lubiacych swojego sprzetu serwisowac)


Na 5 osób z którymi o travisach gadalem w tym z tobą jedyne problemy to te zasrane ośki (bo mostek to po prostu złe śruby i dasz ti albo cro-mo i bedzie ok) i ew. konieczność częstego serwisu (dla dziwnych ludzi nie lubiacych swojego sprzetu serwisowac)
Co do mocowania osiek - wg mnie bylo dobre, moze troche trudne do zrozumienia i jedna srube trzeba bylo dokurwiac imbusem (mowie o wersji no tools).
A co do reszty to niestety moj Travis Triple pomimo tego ze prawie na nim nie smigalem a jak jezdzilem to w ogole nie katowalem pekl na polce i na goleniach dolnych.
Troche widac tutaj:
http://img171.imageshack.us/img171/2634 ... ownqg3.jpg
Poza tym racja, ta gorna polke to trzeba chyba mlotkiem wkladac i sciagac bo tak ciasno siedzi.
W Travisie widze niestety tylko 2 plusy - wyglad i praca. Mialem 2 Travisy i oba popekaly a w jezdzilem na nich raz na tydzien albo dwa.
A co do reszty to niestety moj Travis Triple pomimo tego ze prawie na nim nie smigalem a jak jezdzilem to w ogole nie katowalem pekl na polce i na goleniach dolnych.
Troche widac tutaj:
http://img171.imageshack.us/img171/2634 ... ownqg3.jpg
Poza tym racja, ta gorna polke to trzeba chyba mlotkiem wkladac i sciagac bo tak ciasno siedzi.
W Travisie widze niestety tylko 2 plusy - wyglad i praca. Mialem 2 Travisy i oba popekaly a w jezdzilem na nich raz na tydzien albo dwa.
Pure Freeride
ja nie wiem co jest z tymi travisami, serwisujecie je młotkami i ŁT4, czy co?:D
ja mam Intrinsica 06 Triple i nic nie pęka - pracuje wybornie co każdy kto jeździł potwierdzi. Półki ściągam rękami, a to że komuś pęka przy śrubach, to może dla tego że za mocno je skręcał?:) jestem w stanie powiedzieć, że nie mam z nim żadnych problemów!
ja mam Intrinsica 06 Triple i nic nie pęka - pracuje wybornie co każdy kto jeździł potwierdzi. Półki ściągam rękami, a to że komuś pęka przy śrubach, to może dla tego że za mocno je skręcał?:) jestem w stanie powiedzieć, że nie mam z nim żadnych problemów!

No jak widac pekniecie przy srubach - http://img356.imageshack.us/img356/482/ ... wn1kx6.jpg
Tak sie sklada ze nikt ich nie odkrecal od nowosci
Tak sie sklada ze nikt ich nie odkrecal od nowosci

Pure Freeride
No faktycznie pęka. KLEXUH mankament od nowosci taki masz? Kupiles pekniety amor ? Dziwne. U mnie nic takiego nie ma miejsca-mzoliwe ze to kwestia jakis wadliwych egzemplarzy. Co do półek-odkreacam sruby i sobie je swobodnie przesuwam bez uzycia jakiejkolwiek siły! Np dzis zmniejszalem sobie odstep pomiedzy uszczelkami a gorna polka-prsunolem obie polki bez zadnych problemow.
Chyba Majloo nie zrobiłeś zbyt małego odstępu;p? Mam nadzieję że podkowa nie skończyła w dolnej rurze ramy?
No jak widzicie pęknięcia przy śrubach skręcających dolną koronę to standard, ja sam przykręcałem ale lekko i z wyczuciem... Mam tak samo jak na fotkach Drivera
Co do nieprzesuwających się koron, może napiszcie skąd macie Travisy. Będzie wiadomo na przyszłość gdzie poszła taka ... seria. Ja ściągałem z USA od sklepu "the-house-of_bikes" na ebay'u.
zestaw koron z sterówką można kupić u dystrybutora, cena około 1000zł ;]
No jak widzicie pęknięcia przy śrubach skręcających dolną koronę to standard, ja sam przykręcałem ale lekko i z wyczuciem... Mam tak samo jak na fotkach Drivera
Co do nieprzesuwających się koron, może napiszcie skąd macie Travisy. Będzie wiadomo na przyszłość gdzie poszła taka ... seria. Ja ściągałem z USA od sklepu "the-house-of_bikes" na ebay'u.
zestaw koron z sterówką można kupić u dystrybutora, cena około 1000zł ;]
Co do pekniec korony przy srubach-cos nie chce mi sie wierzyc ze to standard, znam paru typow co katuja ostro travisy i nic takiego sie tam nie dzieje. Swoj kupilem na allegro-podobno z niemiec przyjechal i byl testowany w jakiejs gazecie-ile w tym prawdy nie wiem-byl jak nowy, pekniec zadnych nie mam-skrecam korone z wyczuciem;)
asterf spokojnie, zrobilem sobie odstepy takie jak podaje manitou w manualu czyli 246 mm od uszczelek do dolnej podkowy.... a moja rama jest zbudowana tak ze smialo moge go obnizyc o 1-2 cm i podkowa nie walnie w rure..... Co do tych dlugich srub w mostku zintegrowanym , cóż jak sie przydzwoni to cos sie musi wygiac lepiej niech to beda sruby a nie kiera badz podkowa.
asterf spokojnie, zrobilem sobie odstepy takie jak podaje manitou w manualu czyli 246 mm od uszczelek do dolnej podkowy.... a moja rama jest zbudowana tak ze smialo moge go obnizyc o 1-2 cm i podkowa nie walnie w rure..... Co do tych dlugich srub w mostku zintegrowanym , cóż jak sie przydzwoni to cos sie musi wygiac lepiej niech to beda sruby a nie kiera badz podkowa.
No dobra panowie
w końcu mnie też dopadł pech 


Rozpadł mi się tłumik intrinsic odpowiadający za kompresje ;/
No i wiadomo mam parę opcji.
1 Szukam kogoś kto może połamał taki amortyzator i leży mu nie potrzebnie...lub ma takiego znajomego...chętnie kupie potrzebne mi części po rozsądnej cenie.
2 Potrafi ktoś sprowadzić taka cześć tanio ??
3 Będę pytał u polskiego dystrybutora o to co mogę z tych części kupić...i czy są one w ogóle dostępne (Opcje 1 i 2 są Tu tańszym rozwiązaniem dlatego pytam )




Rozpadł mi się tłumik intrinsic odpowiadający za kompresje ;/
No i wiadomo mam parę opcji.
1 Szukam kogoś kto może połamał taki amortyzator i leży mu nie potrzebnie...lub ma takiego znajomego...chętnie kupie potrzebne mi części po rozsądnej cenie.
2 Potrafi ktoś sprowadzić taka cześć tanio ??
3 Będę pytał u polskiego dystrybutora o to co mogę z tych części kupić...i czy są one w ogóle dostępne (Opcje 1 i 2 są Tu tańszym rozwiązaniem dlatego pytam )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość