Marzocchi ROCO RC WORLD CUP

Krzychodh
Posty: 19
Rejestracja: 13.03.2008 12:48:01
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Marzocchi ROCO RC WORLD CUP

Post autor: Krzychodh »

Proszę was o opinię tego dampera.
gwarek
Posty: 538
Rejestracja: 25.11.2005 16:30:11
Lokalizacja: pless
Kontakt:

Post autor: gwarek »

plushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh najbardziej czułyy damper na jakim jeździłem..., łatwy do wyregulowania to tyle
rudybyk1
Posty: 120
Rejestracja: 11.12.2005 16:56:28
Lokalizacja: zmc/krk
Kontakt:

Post autor: rudybyk1 »

Podłaczam sie do tematu... Mam ten duper jednak nie wiem jak sie go reguluje. moze mi ktos w tym pomoć??
Krzychodh
Posty: 19
Rejestracja: 13.03.2008 12:48:01
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Krzychodh »

Jutro będe go miał w biku to podpytam się serwisanta co i jak.
rudybyk1
Posty: 120
Rejestracja: 11.12.2005 16:56:28
Lokalizacja: zmc/krk
Kontakt:

Post autor: rudybyk1 »

Bede ogromnie wdzieczny. Znalazlem support do tego dampera ale tylko po ang. Moj skill nie jest jednak tak dobry. JAk bedziesz cos wiedzial to daj znać. pzdr
Krzychodh
Posty: 19
Rejestracja: 13.03.2008 12:48:01
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Krzychodh »

Damperek rewelacja. :D to tak gościu mówił że najpierw trzeba sprawdzić ciśnienie powietrza. Dolna regulacja jest od tłumienia powrotu i z tego co zauważyłem chyba dobicia. druga natomiast ta przy zbiorniku jest od (powiem po swojemu) szybkości i czułości damperu. Twardość idzie zmienić chyba tylko przez wymiane sprężyny. Jeśli coś się nie zgadza albo coś pokręciłem to mnie poprawcie. :wink:
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

pierdzielisz smuty :P

w roco rc (tym pierwszym) jedna regulacja była do kompresji druga do powrotu

roco wc masz regulacje powrotu i regulacje bottom-out (końcowa kompresja)

wyregulowanie? co za problem, najpierw sag (w zależności od upodoban i stylu jazdy 25-40%, potem powrót (również wg upodobań, a najlepiej, żeby było zgrane z przednim amorem, ma nie "odbijać" ale ma też nie mulić. a bottom to jak dobije Ci 7 na 10 ray to podkręć troche, jak dobije 1 na 10 razyto o jeden ząbek jeszcze miżesz podkręcić, tak, żeby wykorzystywał cały skok, ale żeby nie było brutalnego dobicia, bo niszczy to i damper i ramę ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
rudybyk1
Posty: 120
Rejestracja: 11.12.2005 16:56:28
Lokalizacja: zmc/krk
Kontakt:

Post autor: rudybyk1 »

A moze po polskiemu...?
rudybyk1
Posty: 120
Rejestracja: 11.12.2005 16:56:28
Lokalizacja: zmc/krk
Kontakt:

Post autor: rudybyk1 »

Jak mam ustawić pod 80 kg, mniej wiecej. To moj pierwszy full dlatego nie mam zielonego pojecia jak mam to dobnrze zrobic. pzdr
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=153855
1nVALID
Posty: 329
Rejestracja: 10.04.2006 12:17:39
Lokalizacja: Overseas
Kontakt:

Post autor: 1nVALID »

Hmm jeśli masz miękką spręzynę (jesli masz np 350,400,450) to podnieś ciśnienie w komorze do 210psi. Wszystkie inne regulacje to wg upodobań.

Sag 25% fo fr około, 30% do DH.

Jeśli dobijasz to zmien sprezyne, kalkulator: www.tftunedshox.co.uk. Plus dodaj te 20% jak coś hopasz bo wg mnie tre wartości są zanizone. Mam sprezyne 550 przy wadze 85, jedno zawias a i tak dobijam. I nie bardzo mogę ją zmienic.

Pozdrawiam
Kupie: DHX 5.0 222
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

1nVALID to zlazy od ramy ile saga. V10 to 40% a rózne virtuale lubia 33%-35%. 30% raczej do 1 zawiasów.

A co do kalkulatora to po prostu trzeba konsultowac sie z producentem ramy bo kazda rama niezaleznie nawet od systemu zawieszenia ma inna charakterystyke pracy.
rudybyk1
Posty: 120
Rejestracja: 11.12.2005 16:56:28
Lokalizacja: zmc/krk
Kontakt:

Post autor: rudybyk1 »

wszystko kręci sie wokół azonica b-52...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość