tylna tarcza ??

pan zięba
Posty: 78
Rejestracja: 16.06.2004 22:19:40
Lokalizacja: z dupY
Kontakt:

tylna tarcza ??

Post autor: pan zięba »

czy dobrym pomysłem jest zamontowanie z tyłu tarczy powiedzmy 180-200 mm a z przodu szczęk hamulcowych; rower ma służyć do dirtu
barTiq
Posty: 229
Rejestracja: 14.06.2004 05:58:59
Lokalizacja: .....
Kontakt:

Post autor: barTiq »

czemu chcesz na tyl lepszy hamulec? przeciez 70% sily hamowania to przod ja bym tam tarcze wrzucil na przod a na tyl jakas wypaska v-breake np. sram 7.0
Rafał(olsztyn
Posty: 248
Rejestracja: 01.07.2004 04:57:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Rafał(olsztyn »

A ja bym zrobil tak: z przodu i z tylu walnał jakies dobre v-ki, bo jezeli masz amortyzator jednopulkowy to jak zamontujesz do niego tarcze to zlapie Ci luzy na goleniach-nawet marcochy lapia. Albo na przod dobre v-ki a na tyl jakas tarcze mechaniczna. Takie jest moje zdanie!!
wd40
Posty: 1738
Rejestracja: 19.04.2004 14:34:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: wd40 »

hehe (patrz foto) ale jak rowerek do Dirtu to nie trzeba nawet przedniego hampla, bo moze wiecej przeszkadzac niz pomoc- tyl tarcza mala srednica i mechanik (mniej problemow po glebach, a sila nie jest tak niezbedna)
fer
Posty: 94
Rejestracja: 20.04.2004 07:42:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: fer »

tyl tarcza 160 hydraulik z przodu nic.
fer
gg 2737818
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

Rafal ... jakos mam z przodu 203mm tarcze i marcocha i nie lapie luzow.
dualboy
Posty: 1750
Rejestracja: 23.04.2004 13:30:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dualboy »

hehe ja mam gustava z tarczą 210 i mozo soul x i nic :)
A tam
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

Luzy mozna zlapac jak sie ma tarcze 200mm i RST ale tam nie jest zalecany taki zestaw poprostu.
A co do tarczy to jesli chcesz miec dwa hample to lepiej tarcze na przod a v-ke na tyl
Xprot

Post autor: Xprot »

plepleple

jak dirt to wogole nie musisz miec hampla jak masz dobra miejscowke
ale to jest dobry pomysl z tarcza na tyl bo lepiej na manualu wyczuc

albo daj tylko vke na przod i przez stery wychodzi jakbys nie mial bo linki nie przeszkadzaja
Paul
Posty: 3656
Rejestracja: 07.07.2004 05:21:01
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Paul »

Do dirtu w zasadzie nie potrzeba przedniego hamulca. Ale pewnie nastawiasz się na to że jak będzie wypad na miasto to na streecie pojezdzisz, więc na przód lepiej tarcze bo większa siła i płynna regulacja. A na tył najlepiej hydrauliczna szczęka (Magura Hs 33) a jak siana brak to dobry v-break.

Chyba że jesteś miłośnikeim whellie i manuala wtedy na tył przyda się hamulec z płynną modulacją czyli tarcza albo Hs 33.
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

Rafał(olsztyn, wytłumacz mi fenomen luzów w jednopółkach i ich brak w dwupółkach.
o ile wiem, to drug apółka jedynie odciąża trochę rurę sterową i golenie górne przy koronie, a nie uszczelki i ślizgi...
wd40
Posty: 1738
Rejestracja: 19.04.2004 14:34:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: wd40 »

Jak juz napisalem to tylko tyl, mechanik ,mala tarcza (6" i mniej), dobre sa Hayesy mech.
dualboy
Posty: 1750
Rejestracja: 23.04.2004 13:30:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dualboy »

albo mechanicznego avida
A tam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość