2009 Manitou Dorado - cena/innowacje/waga
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Heh - chociażby kontrola tłumienia w zależności od prędkości roweru by się przydała.
Sprzężenie tłumika z hamulcem (coby wiedziec kiedy anti dive włączyc) też pewno się pojawi.
Jakiś układ z logiką rozmytą by się przydał na wejściu, badający prędkośc i amplitudę uginania i w zalezności od tego dobierał prędkośc pracy/twardosc sprężyny/sag i tłumienie (teoretycznie możnaby głęboki bruk zmienic w gładkia sfalt :>)
Żyroskop pozwoliłby na automatyczne włączanie lock-outów/pro-pedali etc.
Yep - jest co robic :>
Sprzężenie tłumika z hamulcem (coby wiedziec kiedy anti dive włączyc) też pewno się pojawi.
Jakiś układ z logiką rozmytą by się przydał na wejściu, badający prędkośc i amplitudę uginania i w zalezności od tego dobierał prędkośc pracy/twardosc sprężyny/sag i tłumienie (teoretycznie możnaby głęboki bruk zmienic w gładkia sfalt :>)
Żyroskop pozwoliłby na automatyczne włączanie lock-outów/pro-pedali etc.
Yep - jest co robic :>
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Zgadza się, byłoby fajnie. Sprzężenie zawieszenia z hamulcami może juz niedługo sie pojawić. Zapewne pierwszy wprowadzi to RS, jako że Sram ma pod swoimi skrzydłami także Avida. Co do reszty będzie bardzo ciężko to wprowadzić. To tych wynalazków najpewniej będzie potrzebny prąd, więc albo będziemy go wytwarzać pedałując (beznadziejny pomysł, po co sie kupuje super rower, żeby się bardziej męczyć?!) lub będą wbudowane jakieś akumulatory -pomysł także idiotyczny, bo nie po to mamy rower, żeby nie być zależnym od zewnętrznych źródeł energii? Poza tym akumulatory są ciężkie, no chyba że do tego czasu wymyślą jakieś super lekkie, na co raczej sie nie zapowiada. Także ja jednak wolę sobie jeździć na swoim lekkim, nie potrzebującym zasilania, nie męczącym mnie rowerze z niedoskonałą zawiechą...uzurpator pisze:Heh - chociażby kontrola tłumienia w zależności od prędkości roweru by się przydała.
Sprzężenie tłumika z hamulcem (coby wiedziec kiedy anti dive włączyc) też pewno się pojawi.
Jakiś układ z logiką rozmytą by się przydał na wejściu, badający prędkośc i amplitudę uginania i w zalezności od tego dobierał prędkośc pracy/twardosc sprężyny/sag i tłumienie (teoretycznie możnaby głęboki bruk zmienic w gładkia sfalt :>)
Żyroskop pozwoliłby na automatyczne włączanie lock-outów/pro-pedali etc.
Yep - jest co robic :>
Pozdro!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości