
Karpiel ma nowego właściciela!
piotrex Widać zdegustowany mocno mosbergus a historia urzekająca:). Niestety jest w tym trochę racji... Nadal mieszkamy w Polsce, więc jest jak jest i inaczej być nie może^^ Może coś ciekawego wyniknie z tej "współpracy", pożyjemy w Polsce :P zobaczymy. Nie ma co płakać 

Szczyrk 2009 :)
http://www.pinkbike.com/photo/3882008/
http://www.pinkbike.com/photo/3882008/
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mosbergus akurat czesi nie jezdza tylko na swoich ramach(troche jezdzi na katalogowych czeskich ramach, a to tez jest tajwan wiec co za roznica), a duncon nie jest znany na swiecie. Mamy 2 znane firmy - ns i karpiel.
Zreszta czego ty oczekujesz? Ze z sentymentu do wlasnego kraju firma zrezygnuje z dochodów? Jakos inne ramy kosztuja wszedzie tyle samo to czemu duncon czy karpiel mialyby w pl ceny obnizac?
A co do spierdolenia opini karpiela to w us sie juz bardziej nie da.
Zreszta czego ty oczekujesz? Ze z sentymentu do wlasnego kraju firma zrezygnuje z dochodów? Jakos inne ramy kosztuja wszedzie tyle samo to czemu duncon czy karpiel mialyby w pl ceny obnizac?
A co do spierdolenia opini karpiela to w us sie juz bardziej nie da.
Spaced Ano są ... choć w sumie trochu tego jeździ po niemczech, francji i krajach skandynawskich z tego co wiem i na pinku oglądałem . CC nawet na jednej bardzo fajnej produkcji zagranicznej występowało, ale nie pamiętam za nic tytułu ... ale film był naprawdę fajny i chyba w hd robiony nawet już .
Cóż ...Jakbym miał kupić ramę za 8 tauzenów ( bo tyle około wychodzi cc bodajże w Kanadzie ) ... to prędzej bym no np. socoma wybrał. Cóż - Dc musiało wejść na rynek z dużymi cenami, bo gdyby ramy za tanie były za granicą, to też by nikt na to nie patrzył, gdyż odrazu zrobiłby się wizerunek bezwartościowego shitu ... Pozatym to jest też dość przemyślana strategia marketingowa, skupiająca cały popyt nie na dystrybutorach lokalnych, a na głównej siedzibie . Ktoś tutaj nieźle poglówkował i mu to całkiem zgrabnie wyszło - Takie mamy czasy ... teraz nawet najlepszy produkt ciężko sprzedać, bez odpowiedniej strategii - i to wcale nie tylko reklamowej...
Cóż ...Jakbym miał kupić ramę za 8 tauzenów ( bo tyle około wychodzi cc bodajże w Kanadzie ) ... to prędzej bym no np. socoma wybrał. Cóż - Dc musiało wejść na rynek z dużymi cenami, bo gdyby ramy za tanie były za granicą, to też by nikt na to nie patrzył, gdyż odrazu zrobiłby się wizerunek bezwartościowego shitu ... Pozatym to jest też dość przemyślana strategia marketingowa, skupiająca cały popyt nie na dystrybutorach lokalnych, a na głównej siedzibie . Ktoś tutaj nieźle poglówkował i mu to całkiem zgrabnie wyszło - Takie mamy czasy ... teraz nawet najlepszy produkt ciężko sprzedać, bez odpowiedniej strategii - i to wcale nie tylko reklamowej...
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Spaced Może trochę przesadziłem z tymi 8 patykami ... ale o ile dobrze pamiętam to wychodziło to między 5 a 6 , za set z damperem ... tylko, ze z kolei wtedy też był kurs dolara inny i złotówka słaba ... Teraz chyba różnica jest ok 1,5 raza ... Mój błąd- lecze infekcję, uziemiony w łóżku jestem, a jeszcze dziś we własnym warsztacie przecięto mi przypadkiem przewód hamulcowy do hydry i czeka mnie nieplanowane 30zł na wydatek...
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Kto normalny kupi ramę Duncona w cenie Socoma. Uzzi VPX czy innych świetnych ram ? Jak się chce sprzedawać, to się wchodzi z niskimi cenami a tak, dzięki genialnemu marketingowi, mają opinię ram drogich i pękających ( na zachodzie ) a u nas opinię nierzetelnej firmy + pękające ramy. Genialna strategia. Brawo.
Strategia skupienia popytu w głównej siedzibie to jakaś bzdura totalna.
1. To często sprzedawca poleca ramę ( rower ) klientowi,
2. Nikt zorientowany w temacie po tak cudownej obsłudze ( jak np w moim przypadku ) nie kupi ramy DC,
Podsumowując: trudna dostępność + słaba renoma + wysokie ceny - hmm taka "strategia" mnie nie przekonuje
Dlaczego Karpielowi się udało ? Bo ramy mimo cen były praktycznie niezniszczalne. I jak dla mnie to był jedyny powód zainteresowania Karpielem. Dodając do tego przejęcie przez DC słynącego ze słabej jakości całkowicie przekreśla jak dla mnie Karpiela.
Pamiętajcie, że markę utrać łatwo, odbudować bardzo trudno.
Strategia skupienia popytu w głównej siedzibie to jakaś bzdura totalna.
1. To często sprzedawca poleca ramę ( rower ) klientowi,
2. Nikt zorientowany w temacie po tak cudownej obsłudze ( jak np w moim przypadku ) nie kupi ramy DC,
Podsumowując: trudna dostępność + słaba renoma + wysokie ceny - hmm taka "strategia" mnie nie przekonuje
Dlaczego Karpielowi się udało ? Bo ramy mimo cen były praktycznie niezniszczalne. I jak dla mnie to był jedyny powód zainteresowania Karpielem. Dodając do tego przejęcie przez DC słynącego ze słabej jakości całkowicie przekreśla jak dla mnie Karpiela.
Pamiętajcie, że markę utrać łatwo, odbudować bardzo trudno.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
co do zainteresowania na rynku amerykanskim DC
Nie wiem czy slyszeliscie popularna swojego czasu anegdote o gosciu z PL ktory wzia do stanow swoj rower - reakcje amerykancow byly takie : Wooooooow jezdzisz na DC super rama
ile w tym prawdy nie wiadomo
btw : nie wiem czy wiecie ale wszyscy robicie swietna reklame Dunconowi nawet go krytykujac czemu? bo gadacie o nim ciagle a to najlepsza reklama ....
Nie wiem czy slyszeliscie popularna swojego czasu anegdote o gosciu z PL ktory wzia do stanow swoj rower - reakcje amerykancow byly takie : Wooooooow jezdzisz na DC super rama

ile w tym prawdy nie wiadomo
btw : nie wiem czy wiecie ale wszyscy robicie swietna reklame Dunconowi nawet go krytykujac czemu? bo gadacie o nim ciagle a to najlepsza reklama ....
Można to przejęcie potraktować jako czysto gospodarczy myk. Technicznie Pan Karpiel nadal będzie czuwał nad produkcja ale bez zobowiązań finansowych. Jeśli ktoś czytał tekst uważnie, DC przejmuje już całą rozpoczętą produkcję, czyli jak łatwo się domyśleć nie maczali w projektach palcy. Renoma Karpiel bikes może spaść tylko w przypadku zaniedbań pracowników. Pan Karpiel jest 5% udziałowcem firmy także zadba o to by jego stara firma dalej była ta sama. DC może się od niego czegoś nauczy. Dużo firm jest własnością innych, a polityke mają inna. Kawał humoru mają pewno Pan Karpiel i Pan od DC czytając to. (pisząc nie mam stanowiska, że DC jest good or bed nie miałem z nimi do czynienia)
slazak Tez tak mysle, bo przecierz p. Karpiel nie pozwolilby zepsuc renomy swojej tak znanej firmy. Nawet jesli DC przjmuje w jakims tam sensie Karpiela to taki Armagedon, Disco volante w dalszym ciagu bedzie wysylany do US i p. Karpiel napewno nie pozwoli zeby jakosc materialow idac dalej calej ramy byla tak slaba zeby sprzet pekal.
DC prawdopodobnie zyska na tym polaczeniu ale raczej napewno Karpiel nic nie straci bo w innym wypadku polaczenie nie mialoby sensu a to Karpiel przewidziec musial.
DC prawdopodobnie zyska na tym polaczeniu ale raczej napewno Karpiel nic nie straci bo w innym wypadku polaczenie nie mialoby sensu a to Karpiel przewidziec musial.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość