manual serwisowy do DHX 4.0--szukam
Xanagaz oczywiście że można powietrze, robi tak wiele osób. Może być tylko problem z dopasowaniem końcówki do pompowania i trzeba ją przerobić. Ja mam Vanille R więc nie kombinuje... azot zamiast powietrza jest dlatego że azot jest mniej podatny na różnice temperatur i mniej zmienia swoją objętość w stosunku do powietrza 

Azot to do starej Vanilla, bo tam i tak nie można regulować ciśnienia w komorze kompensacyjnej. W nowych DHX, tam gdzie jest zawór do pompowania, projektant przewidział stosowanie powietrza, a regulację ciśnienia układu przy pomocy pompki.
Dajcie sobie na luz z tym napinaniem się na azot. W nowych damperach wystarczy powietrze i tyle.
Dajcie sobie na luz z tym napinaniem się na azot. W nowych damperach wystarczy powietrze i tyle.
www.foesracing.com
Koledzy
^^
Zlitowalem się nad waszym losem i postanowiłęm zadziałać czynnie, a nie biernie
Więc w miłym geście ofiaruje wam ten oto cynk (link), który zbawi wasze napalone ręce byście mogli zanurzyć łapki w waszym DHX'ie
Taaaaaa dammm
http://www.kfrankiewicz.com/misc/serwis_foxa/
PS: Wystarczyło napisać do właściciela strony i ładnie poprosić;) Opis będzie w pózniejszym (blizej nie określonym terminie)




Taaaaaa dammm

http://www.kfrankiewicz.com/misc/serwis_foxa/
PS: Wystarczyło napisać do właściciela strony i ładnie poprosić;) Opis będzie w pózniejszym (blizej nie określonym terminie)

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość