manual serwisowy do DHX 4.0--szukam

Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

off_road dzięki za dobre chęci, ale to mi nic nie da.........chciałbym mieć to dośc jasno opisane najlepiej ze zdjęciami....wiem że sporo wymagam, ale wolałbym niczego nie sknocić..........pewnie jak nic nikt nie będzie mieć to się zdenerwuję i oddam go na serwis...nmiestety
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

Ma ktos juz ten serwis albo moglby pokrotce opisac jak to zalac olejem zeby niczego nie popsuc ?
Kupie damper dhx 4.0 lub 5.0 dlugosc 222
Xanagaz
Posty: 32
Rejestracja: 29.07.2007 17:39:34
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Xanagaz »

W Cults Bikes serwis kosztuje 360 coś PLN, a jak ceny wyglądają na Słowacji i w Czechach? Serwis obejmuje - wymiana uszczelek komory olejowej, wymiana oleju,
napełnienie azotem. Właściwie po co tam jest azot? Można zamiast niego użyć powietrze i po kłopocie? Damper serwisujemy sami ;)
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Xanagaz oczywiście że można powietrze, robi tak wiele osób. Może być tylko problem z dopasowaniem końcówki do pompowania i trzeba ją przerobić. Ja mam Vanille R więc nie kombinuje... azot zamiast powietrza jest dlatego że azot jest mniej podatny na różnice temperatur i mniej zmienia swoją objętość w stosunku do powietrza :)
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

Xanagazw Krakowie jest osoba, która serwisuje z wymianą oleju i uszczelek za ok 120zł.... więc różnica cenowa jest spora


MUSZEL a podaj mi skład powietrza :) oczywiście procentowy
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

nie no wiem że 78% powietrza to azot ale ta reszta 22% robi różnice ;]
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

Azot to do starej Vanilla, bo tam i tak nie można regulować ciśnienia w komorze kompensacyjnej. W nowych DHX, tam gdzie jest zawór do pompowania, projektant przewidział stosowanie powietrza, a regulację ciśnienia układu przy pomocy pompki.

Dajcie sobie na luz z tym napinaniem się na azot. W nowych damperach wystarczy powietrze i tyle.
www.foesracing.com
p242k
Posty: 11
Rejestracja: 15.09.2008 14:16:56
Lokalizacja: WwUa
Kontakt:

Post autor: p242k »

Koledzy :mrgreen: ^^ :) Zlitowalem się nad waszym losem i postanowiłęm zadziałać czynnie, a nie biernie :) Więc w miłym geście ofiaruje wam ten oto cynk (link), który zbawi wasze napalone ręce byście mogli zanurzyć łapki w waszym DHX'ie :)

Taaaaaa dammm :mrgreen:

http://www.kfrankiewicz.com/misc/serwis_foxa/

PS: Wystarczyło napisać do właściciela strony i ładnie poprosić;) Opis będzie w pózniejszym (blizej nie określonym terminie) 8)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość