ROMET - powrót?????
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Mnie az zatkalo, Rowerek do DH technicznie wygląda znakomicie, Am tez bardzo fajny, tylko ta nazwa, mi romet kojazy sie z żółtym Reksiem, mialem takiego jak jeszcze pod stoł na stojaka sie mieścilem
. Z niecierpliwością czekam na cenniki

http://pucofr.pinkbike.com/album/2012/
http://www.g3riders.com
http://www.facebook.com/pages/G3Riders/146101528738083
http://www.g3riders.com
http://www.facebook.com/pages/G3Riders/146101528738083
Hmm... Oglądnąłem foty tutaj, oglądnąłem także foty w BB , gdzie mimo, że raczej są liche, widać kilka szczegółów.
Rama wizualnie podoba mi się bardzo, aczkolwiek malowanie średnie , ale nie na tym się jeździ. Jeżeli zawiecha jest żywcem przeniesiona z modelu cane corso 09 (choć mocowanie dampera jest inne, aczkolwiek może wyliczone jest to podobnie do cc ) , to gwarantuję, że praca jest conajmniej bardzo dobra ( a różni się ona od modelu 06-08 na + ... nieznacznie ale odczuwalnie ) . Nisko położony support to kolejna zaleta... Co do ogólnej geo - musiałbym się przejechać, by ocenić, ale wygląda to nieźle .
Teraz pytanie najważniejsze, bo wszyscy tu się tak zachwycamy ... czy będzie można wogóle kupić samą ramę ? Producent nic o tym nigdzie nie wspomina, a cena roweru w granicach 9700zł nie jest wg. mnie bynajmniej aż tak okazyjna ,bo nie dostajemy wcale super komponentów ... korba hussefelt, vuelty ... Nie mówię, że to jest ostateczny konfig, bo nie wiem ... ale jeśli kilka elementów nie będzie zmienione, to tak naprawdę w tym rowerze nie ma nic ciekawego poza ramą i tłumikiem no i ew. hamulcami, które w gruncie rzeczy wcale rewelacyjne nie są ..., a za podobne pieniądze można nawet u nas w kraju już coś kupić - choćby Staba Delux, albo Demo 8 ( podczas otwarcia Tour De Pologne w krk , za 9500zł stało jako jedyna sztuka ) ... Generalnie pewnie i by coś znalazł jeszcze - nawet jakieś porównywalne norco ...
Generalnie też dużo zależy od tego, jak to będzie wykonane, bo dużym plusem dla rometa jest to, że mogą te ramy robić w polsce, a to może pozytywnie rzutować na jakość ... Myślę, że jest to konkurencja dla ram pokroju cane corso, z ktorego poniekąd ta rama się stworzyła, jak i dla f44 ...
Co z tego tak naprawdę wyjdzie - czas pokaże
aczkolwiek nie przeczę - podoba mi się .
Pozdro !
Podkreslilem niektore rzeczy i wytluscilem, by sie mnie potem nie czepiac, ze robie za znawce na podstawie fot .
Rama wizualnie podoba mi się bardzo, aczkolwiek malowanie średnie , ale nie na tym się jeździ. Jeżeli zawiecha jest żywcem przeniesiona z modelu cane corso 09 (choć mocowanie dampera jest inne, aczkolwiek może wyliczone jest to podobnie do cc ) , to gwarantuję, że praca jest conajmniej bardzo dobra ( a różni się ona od modelu 06-08 na + ... nieznacznie ale odczuwalnie ) . Nisko położony support to kolejna zaleta... Co do ogólnej geo - musiałbym się przejechać, by ocenić, ale wygląda to nieźle .
Teraz pytanie najważniejsze, bo wszyscy tu się tak zachwycamy ... czy będzie można wogóle kupić samą ramę ? Producent nic o tym nigdzie nie wspomina, a cena roweru w granicach 9700zł nie jest wg. mnie bynajmniej aż tak okazyjna ,bo nie dostajemy wcale super komponentów ... korba hussefelt, vuelty ... Nie mówię, że to jest ostateczny konfig, bo nie wiem ... ale jeśli kilka elementów nie będzie zmienione, to tak naprawdę w tym rowerze nie ma nic ciekawego poza ramą i tłumikiem no i ew. hamulcami, które w gruncie rzeczy wcale rewelacyjne nie są ..., a za podobne pieniądze można nawet u nas w kraju już coś kupić - choćby Staba Delux, albo Demo 8 ( podczas otwarcia Tour De Pologne w krk , za 9500zł stało jako jedyna sztuka ) ... Generalnie pewnie i by coś znalazł jeszcze - nawet jakieś porównywalne norco ...
Generalnie też dużo zależy od tego, jak to będzie wykonane, bo dużym plusem dla rometa jest to, że mogą te ramy robić w polsce, a to może pozytywnie rzutować na jakość ... Myślę, że jest to konkurencja dla ram pokroju cane corso, z ktorego poniekąd ta rama się stworzyła, jak i dla f44 ...
Co z tego tak naprawdę wyjdzie - czas pokaże

Pozdro !
Podkreslilem niektore rzeczy i wytluscilem, by sie mnie potem nie czepiac, ze robie za znawce na podstawie fot .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Sudi > dzięki. Napisałeś to co miałem na myśli ale aż boję się już pisać w tym temacie.
W jednym się tylko z Tobą nie zgadzam. Wizualnie dla mnie to masakra ( ale to kwestia gustu, więc mało się liczy ).
ps. bał bym się raczej, na Twoim miejscu, że zaczną Cię jechać, bo to takie cuda, że nawet słowa wątpliwości niegodne.
W jednym się tylko z Tobą nie zgadzam. Wizualnie dla mnie to masakra ( ale to kwestia gustu, więc mało się liczy ).
ps. bał bym się raczej, na Twoim miejscu, że zaczną Cię jechać, bo to takie cuda, że nawet słowa wątpliwości niegodne.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
http://milosz-p.pinkbike.com/album/Rome ... ack-tests/
No wiec już coś mamy
ktoś już to testuje 
Tylko czekać na jakiś filmik...
No wiec już coś mamy


Tylko czekać na jakiś filmik...
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Wszystko na sprzedaż
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 03.04.2008 19:59:18
- Lokalizacja: Sosnówka koło Karpacza
- Kontakt:
Witam,
miałem okazję pojezdzić troche na zjazdówce Black Jack firmy Romet, zatem podzielę się tutaj wrażeniami z jazdy.
Rowerek zabraliśmy na trase DH w Kluszkowcach, którą cechuje: zróznicowane nachylenie, kamienisty teren, różnego pokroju zakrety, oczywiście hopy, ogólnie techniczna zjazdowa mieszanka.
Po szybkim opanowaniu sprzętu, co nie było większym problemem przystąpiłem do właściwej jazdy. Już po pierwszych metrach rower dał znać ze wie o co chodzi w tym sporcie, zatem puściłem hamulce i przekonałem sie co to cudo potrafi.
Zacznę od zawieszenia które wyposażone jest w wirtualny punkt obrotu z nisko usadowionym środkiem ciężkości. Zawieszenie jest czułe i szybkie na małych nierównościach, zapewnia bardzo dobrą trakcję tylnego koła. Podczas pedałowania zachowuje swoją aktywność, a system zapobiegajacy bujaniu dodatkowo usprawnia prace pod zmiennym obciążeniem. Śrenie nierówności pokonywane są stabilnie, bez większego wysiłku rowerzysty. Progresywna charakterystyka pracy pozwala na twarde lądowania przy jednocześnie czułym i miekkim zawieszeniu. Smiało mogę powiedzieć ze jest to inteligentne zawieszenie, które daje duze możliwości.
Geometria - jak wiadomo odgrywa bardzo ważną rolę, zwłaszcza kiedy mowimy o racing'u w najszybszym wydaniu. Jest niczym innym jak "językiem" którym porozumiewamy się z rowerem. Konstrukcyjnie BJ spełnia obecne trędy rowerów zjazdowych, natomiast odczucia własne przybliżają informacje ukryte w liczbach. Pozycja na rowerze jest całkiem komfortowa, nisko umiejscowiony pakiet daje poczucie panowania nad maszyną. Rower szybko reaguje na zakręty - pokonuje je z duża łatwością i wyczuciem, oraz łatwo daje sie pochylać. Bardzo spodobała mi sie "czujność" roweru przy duzych predkościach. Ponadto rower łatwo się podrzuca kiedy trzeba coś przeskoczyć na trasie.
Co do rozmiaru ramy - będą 2 albo 3 różniące sie tylko długością. Jeździłęm na 15,5" i jest stosunkowo krótka, zatem osobą wyższym (>180cm) polecam większy rozmiar.
Nie będe się już rozpisywał na temat cześci na których jest rower złożony, (zainteresowani zgłebią dział z recenzjami :wink: ) natomiast jak każdy mogł zauważyć jest on złożony na przyzwoitych komponetach, w dobrym stosunku jakości do ceny. Godne uwagi sa opony SCHWABLE big betty ktore miło mnie zaskoczyły w dniu testu, dobrym trzymaniem na zróżnicowanej nawierzchni.
W podanym linku kilka zdjęć z testu 8)
http://milosz-p.pinkbike.com/album/Rome ... ack-tests/
miałem okazję pojezdzić troche na zjazdówce Black Jack firmy Romet, zatem podzielę się tutaj wrażeniami z jazdy.
Rowerek zabraliśmy na trase DH w Kluszkowcach, którą cechuje: zróznicowane nachylenie, kamienisty teren, różnego pokroju zakrety, oczywiście hopy, ogólnie techniczna zjazdowa mieszanka.
Po szybkim opanowaniu sprzętu, co nie było większym problemem przystąpiłem do właściwej jazdy. Już po pierwszych metrach rower dał znać ze wie o co chodzi w tym sporcie, zatem puściłem hamulce i przekonałem sie co to cudo potrafi.
Zacznę od zawieszenia które wyposażone jest w wirtualny punkt obrotu z nisko usadowionym środkiem ciężkości. Zawieszenie jest czułe i szybkie na małych nierównościach, zapewnia bardzo dobrą trakcję tylnego koła. Podczas pedałowania zachowuje swoją aktywność, a system zapobiegajacy bujaniu dodatkowo usprawnia prace pod zmiennym obciążeniem. Śrenie nierówności pokonywane są stabilnie, bez większego wysiłku rowerzysty. Progresywna charakterystyka pracy pozwala na twarde lądowania przy jednocześnie czułym i miekkim zawieszeniu. Smiało mogę powiedzieć ze jest to inteligentne zawieszenie, które daje duze możliwości.
Geometria - jak wiadomo odgrywa bardzo ważną rolę, zwłaszcza kiedy mowimy o racing'u w najszybszym wydaniu. Jest niczym innym jak "językiem" którym porozumiewamy się z rowerem. Konstrukcyjnie BJ spełnia obecne trędy rowerów zjazdowych, natomiast odczucia własne przybliżają informacje ukryte w liczbach. Pozycja na rowerze jest całkiem komfortowa, nisko umiejscowiony pakiet daje poczucie panowania nad maszyną. Rower szybko reaguje na zakręty - pokonuje je z duża łatwością i wyczuciem, oraz łatwo daje sie pochylać. Bardzo spodobała mi sie "czujność" roweru przy duzych predkościach. Ponadto rower łatwo się podrzuca kiedy trzeba coś przeskoczyć na trasie.
Co do rozmiaru ramy - będą 2 albo 3 różniące sie tylko długością. Jeździłęm na 15,5" i jest stosunkowo krótka, zatem osobą wyższym (>180cm) polecam większy rozmiar.
Nie będe się już rozpisywał na temat cześci na których jest rower złożony, (zainteresowani zgłebią dział z recenzjami :wink: ) natomiast jak każdy mogł zauważyć jest on złożony na przyzwoitych komponetach, w dobrym stosunku jakości do ceny. Godne uwagi sa opony SCHWABLE big betty ktore miło mnie zaskoczyły w dniu testu, dobrym trzymaniem na zróżnicowanej nawierzchni.
W podanym linku kilka zdjęć z testu 8)
http://milosz-p.pinkbike.com/album/Rome ... ack-tests/
www.bike-camp.pl
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
Chuziek tak przeczytałem to co napisałeś, i mimo, że wiem iż rama jest godna uwagi ... to hmmmm... czy ja już gdzieś tego nie czytałem ? Ah tak !! W opisie każdej ramy jaka się kiedykolwiek pojawiła na rynku... super praca zawieszenia, czułe, progresywne, sztywne .. rower fajnie skręca ... jest lekki ..... innymi słowy, żadna nowość 
Od razu dopiszę sprostowanie, dla tych co maja problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie mam nic do ani do ramy ani do Chuzia
Chuzio jest osobą, która naprawdę potrafi wykorzystać taki sprzęt, i jeśli on mówi, że rama jest OK to znaczy, że tak w istocie jest. Chodzi mi tylko o formę przekazu


Od razu dopiszę sprostowanie, dla tych co maja problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie mam nic do ani do ramy ani do Chuzia


A ja to mówię od roku !! Są zajebiście lekkie i się mega trzymają ! Szkoda, tylko że są drogie i trochę szmacianeChuziek pisze:Godne uwagi sa opony SCHWABLE big betty ktore miło mnie zaskoczyły w dniu testu, dobrym trzymaniem na zróżnicowanej nawierzchni.

Motomyszu co fakt to fakt, jestes oczytany w recezje sprzętu i możesz mieć odczucie ze, pisze o tym co piszą wszyscy. Opisałem odczucia które w bardzo wyraźny sposób dały się zauważyć. Jak wiesz wirtualny punkt obrotu nie istnieje od wczoraj a konstruktorzy ram cały czas dażą do ideału, i mozna pisać o tym w nieskończoność;)
www.bike-camp.pl
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
Spaced rama jest jednoczesnie stabilna przy duzych predkościach i
zwinna, dzieki nisko usadowionemu środkowi cieżkości, bardzo fajny kompromis
. Pozycja na rowerze raczej wyprostowana, rower wymusza pozycje na
srodku, tak ze mozna dociskać oba koła jednoczesnie na stabilnych
odcinakach trasy, i jednoczesniej szybko dociazyć jedno z kół, natomiast tylni trójkąt jest stosunkowo krotki wiec wyrywa rower sie latwo. Czy czuje sie po czym sie jedzie?? zalezy co to jest :P malych nierownosci sie nie czuje, wieksze troche czuc ale wybiera na tyle ze nie podbija na pedałach takze jest ok.
Co do porównań z innymi ramami, napewno rower jest zwinniejszy od cane corso, i łatwiejszy w opanowaniu na trasie, a zawieszenie wybiera podobnie jak v10
zwinna, dzieki nisko usadowionemu środkowi cieżkości, bardzo fajny kompromis

srodku, tak ze mozna dociskać oba koła jednoczesnie na stabilnych
odcinakach trasy, i jednoczesniej szybko dociazyć jedno z kół, natomiast tylni trójkąt jest stosunkowo krotki wiec wyrywa rower sie latwo. Czy czuje sie po czym sie jedzie?? zalezy co to jest :P malych nierownosci sie nie czuje, wieksze troche czuc ale wybiera na tyle ze nie podbija na pedałach takze jest ok.
Co do porównań z innymi ramami, napewno rower jest zwinniejszy od cane corso, i łatwiejszy w opanowaniu na trasie, a zawieszenie wybiera podobnie jak v10
www.bike-camp.pl
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
http://www.pinkbike.com/photo/2591189/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości