Revox czy ten typ tak ma?

Pedros
Posty: 322
Rejestracja: 21.04.2004 08:33:58
Kontakt:

Revox czy ten typ tak ma?

Post autor: Pedros »

Stałem sie "szczęśliwym" (a może nie) posiadaczem dampera revox, Mam zatem pytanko czy to normalne ze ma on tak duze tłumienie powrotu? mam ustawione na minimum a on powraca tak dosc wolno, wczesniej miałem do czynienia z foxami i tam była znaczaca roznica pomiedzy skrajnymi ustawieniami( odbijały jakby wcale nie było tłumienia albo wracały powoli) ten revox zachowuje sie tak ze mam tłumienie powrotu na zero co odpowiada foxowi ustawionemu na 1/3. Pytam bo damper nie jest nowy. Jesli to normalne to czy mozna to zmienic-rzadszy olej?

A i jeszcze jedno jak z dampera spuszcze powietrze (wiem ze nie powinno sie) to wtedy brak tłumienia odbija az trzaska jednakze regulacja działa. jak napompuje chocby minimalnie (50psi) sytuacja wraca

Damper podobno przezedł serwis w USA wiec to mozliwe ze ma za gesty olej
Michal_KRK
Posty: 550
Rejestracja: 25.04.2006 12:07:43
Lokalizacja: Team Moherowy Kraków
Kontakt:

Post autor: Michal_KRK »

Mam Revoxa w Socomie i nie jest tak jak mówisz. Można go skrajnymi ustawieniami zmulić na maxa lub można zrobić tak żeby odbijał jak rakieta. Nie pomogę Ci niestety z tym jak to naprawić bo się nie znam na serwisie. Pzdr.
osato
Posty: 449
Rejestracja: 24.08.2008 07:43:45
Kontakt:

Post autor: osato »

moim zdaniem wymiana oleju Cie uratuje
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

jest zalany albo za gęstym olejem, albo zasyfionym, tu masz przyczyne ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

mój też dobrze działa, jeśli nie jest nowy to była by to pierwsza czynność jaka trzeba zrobić, tak jak rozrząd w silniku ;p
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

1. syfny olej
2. zużyty olej
3. być może zbyt gęsty ;)
4. manitou ma to do siebie, ze nawet na wyłączonym rebound nadal tłumią (dla mnie wypas bo to pewne zabezpieczenie :)
Tłumienie powrotu to chyba najważniejsze tłumienie w zawieszeniu :) Mozna jeździć bez kompresji ale powrót jest dużo ważniejszy ;)
5. zmienić mu zaworowanie :)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości