duro i kąpiel olejowa

Sliwekwieliczka
Posty: 70
Rejestracja: 16.01.2008 16:24:24
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

duro i kąpiel olejowa

Post autor: Sliwekwieliczka »

jak zrobić kąpiel olejową w duro d?
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Wlewasz do miski 3 ltr oleju (może być przepalony) i kąpiesz w nim swoje duro ;)

Przenoszę..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

pełnej kąpieli nie zrobisz bo duro ma słabe uszczelki i olej by ci wypłynął ja kupiłem 500 ml oleju lotos 5w .Rozkręcasz te srubki an dole stukasz w nie wyciagasz golenie wyciagasz spręzyny smarujesz towotem wkładasz sprezyny odkręcasz korki u góry i wlewasz po 50 ml -80 ml na lage . Jeśli sie pomyliłem poprawcie mnie :wink:
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

ja również podłączam sie do pytania :wink:

JAki Olej ??
Gdzie wlewać ??
JAkie czynnosci wykonać??
i Ile go wlewać ??
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

tylko ze tamten Tuning opisany przez MoTOMYSZ nie działa :wink:
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Zajrzał byś dalej nie tylko na pierwszą stronę.
Bombell pisze:Tuning Duro (wersja www):
http://duro.cba.pl/

Tuning Duro (wersja do ściągnięcia):
http://www.sendspace.com/file/ot1kfx

Poradnik: Zabawy z Duro:
http://www.rower.com/archiwum.php?art=3080
Masz zdjęcia + opis co i jak a w temacie masz jeszcze jaki olej ludzie leją.
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

możesz wlac motorrex ja wlałem zwykły syntetyczny lotos 5w a wlac napisałem ile i reszte tez napisałem a jak dalej nie wiecie to Bombell zapodał linki i szukajcie a znajdziecie. :wink:
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

maxxis a ile wlałes to tych LAG mililitrów ??

JA jestem dość cięzki :mrgreen:
karolekk66
Posty: 66
Rejestracja: 23.09.2008 14:47:15
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: karolekk66 »

Ej panowie ja mam duro z regulacją powroru czy przy tuningu istnieje taka sama zasada jak przy normalnym duro? jak coś pomyliłem to mnie poprawcie.
Z góry dzięki
; )
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

ja mam duro djd czyli z tłumieniem czyli do prawej gdzie tłumik to wlałem 20 ml a do lewej 50 ml a do zwyklego to do obydwu wojtasu wlej po 80 i bedzie git .
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

maxxis czyli odkrecamy koreczki i wlewamy 80 ml ??

nie jest to przypadkiem za duzo :D :?: Kiedyś mój kumpel bawił sie "tuning" Duro i wlewał 30 ml...wieć ta liczba 80 troche mnie zaskoczyła...ale cóz zrobie jak mówisz :wink:

POZDRO
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

ja mam w lewej ladze 50 i bedę jeszcze dolewał 20 a waże 64 kg a w lewej mam 20 ale tam jest tłumik to trzeba mniej ale jak masz duro d to lewa laga taka sama jak prawa .
najpierw przed wlaniem wyciągnij dolne lago z górnych i wszystko wyczyść benzyną ekstrakcyjną potem zakrec wszysko odkreć koreczki i wlewaj .
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

maxxis dzieki wielkie za pomoc :D
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Jeśli chcecie wlewać to tam wlewajcie olej przekładniowy o bardzo dużej lepkości.
1. smarowanie będzie odpowiednie nadal
2. mniej go wywali przez uszczelki.

co do ilości to jak w innych 20ml na lage. (nie mylić z olejem do tłumika)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

No to 20 ml czy 80 na lage :?: :lol: Bo juz sam nie wiem ..mam zwykłe duro bez regulacji w prawej ladze :wink:
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Sam już niewiem ja wlałem 50 ml do lewej i jest git a 20 do prawej bo jest tłumik .
:wink:
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

wojtasu 20ml na lage w zupełności wystarczy tylko lej tam olej konsystencji miodu.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

jestem stanowczym przeciwnikiem wyciągania "plastikowej opaski" z duro.

miałem do czynienia z kilkoma tymi widelcami i na dłuższą metę żaden nie pracował po tym jak powinien.

Jak chcesz mieć fajny amor, to kup olej 2,5w, drugi tłumik ze sprężyną, wymień oryginalną sprężynę na tłumik ze sprężyną i zalej to kupionym olejem.

Jak chcesz lepsze uszczelnienie, to zainwestuj w uszczelki evil genius manitou.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość