Ja na fotkach zauwazam ze dolna i gorna rura calkowicie odsuniete od siebie(przy głowce) , kiedys byl spaw miedzy nimi, nie jestem inzynierem wiec nie wiem czy to pomoze czy nie ale w kazdym razie miejsce obok tego spawo byllo wtedy jednym ze slabszych punktow
akurat miejsce zaraz obok tego spawu było bardoz słabym miesjcem zumbiaków.
Może coś przeanalizowali i poprawili,a mozę to tylko przypadek:]
Bo z tego co patrzę po zdjęciach to f44 mają raz takie zmocnienia główki jak teraz (chyba ta srebrna na pokazie premierowym tak miała) a innym razem tak jak w dh teamie zawinięty kwal blachy tzw "wrap around"
Za to na pewno nic nie zrobili z belką wahacza( a moze tylko nie widać), która sie dosć często ludziom wyginała
Pamiętam, że f44 pewnego chłopaka z Chełma było na gwarancji chyba z 7 albo 8 razy. Najpierw przyjechało krzywe, potem wróciło dalej z jakąś wadą... Na koniec chyba główka się trochę zgięła przy niedolocie ( nie jakimś drzewie czy czymś, przód wybrał, rower przejechał, glówka poszła :] )
Myślę jednak że Zumbi wyjdzie na prostą dzięki wspomnianej już lepszej kontroli jakości i intesywnemu testowaniu przez zawodników teamowych
BTW: czy mi się wydaje, czy info o Zumbi zniknęło już z głównej pinkbike'a?
