Team 4Mountains UK na polskich ramach ZUMBI
SeraaX
Kolega z Chełma prosił żebym to wstawił:
Historia jest trochę naciągnięta. Dostałem ramę ze źle wywierconym otworem na tłumik to co każdy miał przy sztycy zawieszenie zmiażdżyło mi regulacje odbicia w damperze. Odesłałem ramę wraz z tłumikiem ten mały trójkącik został przespawany i wywiercony nowy otwór. Paweł pokrył koszt naprawy dampera. Startowałem w tym roku w wielu zawodach i nie oszczędzałem ramy , wygięła się ta płytka trzymająca ramę ale z tym dało się jeździć i nie zrobiłem jak większość nie wyklinałem Pawła tylko mu o tym powiedziałem i jeździłem dalej ponieważ to nie było nic wielkiego. Z pogiętym wahaczem byłem na czterech zawodach. Na ostatnich w Kasinie wielkiej kto był to wie jak wyglądał transfer z korzenia na korzeń nie doleciałem przednim kołem, w wyniku czego wygiąłem główkę zaraz każdy napisze ze to miękka rama itd. Wywalenie przednim kołem w coś to jest moja wina i nie obejmuje tego gwarancja. I teraz pytanie co jest lepsze móc jeździć z inną geometrią czy być kibicem na zawodach a rama + główka leżała by w samochodzie czy kupić sobie nowe śliczne golenie do boxxera. Po zawodach dałem Pawłowi rame w wahaczu mam mocniejszą płytkę i miałem do wyboru nowy przedni trójkąt lub przespawanie. Wybrałem przespawanie zapłaciłem 350zł za 3\4 ramy gwarancja jest odnowiona. Prawde mówiąc wolę zapłacić te 350zł bo to śmieszne pieniądze niż kupić golenie lub nowy trójkąt w jakiejś innej ramie. Nie rozumiem ludzi którzy na forum i komentarzach tak wyklinają Pawła bo ja nie miałem żadnych problemów z gwarancją a F 44 to jest świetna rama i mam zamiar jeszcze trochę na niej pojeździć.
Pozdrawiam Kuba
SeraaX pisze:Pamiętam, że f44 pewnego chłopaka z Chełma było na gwarancji chyba z 7 albo 8 razy. Najpierw przyjechało krzywe, potem wróciło dalej z jakąś wadą... Na koniec chyba główka się trochę zgięła przy niedolocie ( nie jakimś drzewie czy czymś, przód wybrał, rower przejechał, glówka poszła :] )
Kolega z Chełma prosił żebym to wstawił:
Historia jest trochę naciągnięta. Dostałem ramę ze źle wywierconym otworem na tłumik to co każdy miał przy sztycy zawieszenie zmiażdżyło mi regulacje odbicia w damperze. Odesłałem ramę wraz z tłumikiem ten mały trójkącik został przespawany i wywiercony nowy otwór. Paweł pokrył koszt naprawy dampera. Startowałem w tym roku w wielu zawodach i nie oszczędzałem ramy , wygięła się ta płytka trzymająca ramę ale z tym dało się jeździć i nie zrobiłem jak większość nie wyklinałem Pawła tylko mu o tym powiedziałem i jeździłem dalej ponieważ to nie było nic wielkiego. Z pogiętym wahaczem byłem na czterech zawodach. Na ostatnich w Kasinie wielkiej kto był to wie jak wyglądał transfer z korzenia na korzeń nie doleciałem przednim kołem, w wyniku czego wygiąłem główkę zaraz każdy napisze ze to miękka rama itd. Wywalenie przednim kołem w coś to jest moja wina i nie obejmuje tego gwarancja. I teraz pytanie co jest lepsze móc jeździć z inną geometrią czy być kibicem na zawodach a rama + główka leżała by w samochodzie czy kupić sobie nowe śliczne golenie do boxxera. Po zawodach dałem Pawłowi rame w wahaczu mam mocniejszą płytkę i miałem do wyboru nowy przedni trójkąt lub przespawanie. Wybrałem przespawanie zapłaciłem 350zł za 3\4 ramy gwarancja jest odnowiona. Prawde mówiąc wolę zapłacić te 350zł bo to śmieszne pieniądze niż kupić golenie lub nowy trójkąt w jakiejś innej ramie. Nie rozumiem ludzi którzy na forum i komentarzach tak wyklinają Pawła bo ja nie miałem żadnych problemów z gwarancją a F 44 to jest świetna rama i mam zamiar jeszcze trochę na niej pojeździć.
Pozdrawiam Kuba
Miodożer.
Spaced była swego czasu na allegro ale to nie moja rama ani aukcja nie była moja
fota kolegi...( chyba mnie za to nie zabije)
sebonk no to sprawa się wyjaśniła w sumie wiem jako obserwator że gwarancja w zumbi może pomóc...jak wiadomo narzekać można na czas...
Nadal jestem "zaniepokojony" tym co się o ramie słyszało i tylko czekam na poprawę sytuacji

sebonk no to sprawa się wyjaśniła w sumie wiem jako obserwator że gwarancja w zumbi może pomóc...jak wiadomo narzekać można na czas...
Nadal jestem "zaniepokojony" tym co się o ramie słyszało i tylko czekam na poprawę sytuacji

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Wszystko na sprzedaż
Aż wstyd za takich... http://kapitan.pinkbike.com/
Zobaczcie jakie zdjęcia komentuje i jak oraz komu... Wszystko rozumiem , nie podoba się to masz swoje zdanie ale to przesada... pisać pod każdym zumbii że się łamie , jest z drewna itp... Zwykła złośliwość...
Zobaczcie jakie zdjęcia komentuje i jak oraz komu... Wszystko rozumiem , nie podoba się to masz swoje zdanie ale to przesada... pisać pod każdym zumbii że się łamie , jest z drewna itp... Zwykła złośliwość...
ten kolega nawet nie miał zumbi nigdyKaczorAC1 pisze:
Aż wstyd za takich... http://kapitan.pinkbike.com/
Zobaczcie jakie zdjęcia komentuje i jak oraz komu... Wszystko rozumiem , nie podoba się to masz swoje zdanie ale to przesada... pisać pod każdym zumbii że się łamie , jest z drewna itp... Zwykła złośliwość...

Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
babolfr, szacun za to, że potrafisz przyznać się do błędu..
Paweł, po raz kolejny życzę sukcesu i wielkie uznanie za konsekwentność i progres pomimo tylu przeciwności..
Paweł, po raz kolejny życzę sukcesu i wielkie uznanie za konsekwentność i progres pomimo tylu przeciwności..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Wie ktoś może coś na temat zumbi mini DH ? http://www.dh-zone.com/news/407.html "Prototypy tych modeli pojawią się w pierwszej połowie nadchodzącego roku" Widział ktoś moze jakieś zdjecia? czy Zumbi zrezygnowało z tego projektu... W komętarzach są jeszcze dodatkowe info "Rama mini dh bedzie wykorzystywala podobny system zawieszenia jak w F44 z tym ze do kazdej ramy dostaniemy dwa komplety dolnych linków z ktorej jeden komplet wykorzystamy do montazu dampera o dlugosci 8.5" skoku 2.5" dajacy 160mm progresywnego skoku natomiast druga kombinacja bedzie z damperem 7.5" ze skokiem 2" dajacy 140mm skoku. Rama bedzie miala dwa ustawienia geometrii.Rama ta konstruowana jest z mysla o tych ktorzy chca wyjechac pod gorke i cieszyc sie jakoscia pracy zawieszenia ramy DH podczas zjazdu.Wkrotce wiecej szczegolow."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość