Legendy.

Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Legendy.

Post autor: Monx »

Witam wszystkich, temat zakładam z racji tego, że jestem zbyt młody żeby cokolwiek takiego kojarzyć, a i przyda się taka wiedza.

Na czym się jeździło za czasów Krankeda 4 i Ride to the hills?
Czyli ubiegły wiek + 5 pierwszych lat obecnego.

Wiem jedynie tyle, że królowały monstery i juniory.
Jeżeli ktoś zna jakieś legendarne, toporne części z tamtych czasów to proszę o podzielenie się wiedzą.
Nie ukrywam że moim, odległym ale zawsze, celem jest złożenie takowej "legendarnej" maszyny.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Monx ride to the hills to nie jest stary film.

Najlepiej to było przejzec dirta bo tam teraz o legendach DH jest seria (co numer jeden bike).

Jednym z pierwszych bików na ktorych wszyscy sie scigali był na bank GT RTS (od 93 czy cos koło tego produkowany)

Obrazek

Potem oczywiscie Radical + na którym wygrywał Dream Team - Nico, Chausson, Gracia (i paru innych o których zawsze zapominam). Pierwszy bike od podstaw zaprojektowany pod DH.

Obrazek

Bike z kolejnego Dream Teamu to Super V od Cannona



Obrazek

I chyba ostatni wielki na którym wszyscy sie scigali i nawet inne firmy zamalowywały loga i dawały swoje naklejki (haro min) czyli intense M1

Obrazek
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Super V był marzeniem każdego.. Takie NR01 naszych czasów ;)

Aż dziw bierze, że Nikoś na tym "patyczaku" tak wymiatał..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Nie narzekaj na patyczaka, tez chciałbys miec team speców od ustawiania ci zawieszenia, pierwszy widelec i damper pod dh i tone innego dh bling ;).

Inna sprawa, ze Barell kiedyś o Nikosiu powiedział, ze jest tak "competitive" , ze nawet trudno jest jako jego sąsiad mieszkac ;)


Btw. to sa biki z czasów przed wiekszoscia filmów ;)
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

nie zapominajmy o giant ATX ONE:

Obrazek

poza tym GT LTS DH i lobo:

Obrazek
Obrazek
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

muras gdyby tylko te carbonowe GT tak nie pekały ;) Zreszta alu pozniejsze modele tez pekały. Dla mnie GT nie "z gabloty" sie na RTSie skonczyło.

BTW. Ten lts ma moja kochana korbe ;) Jakby nie ta wielka zebatka to bym dalej to katował bo lekka byla
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Powrót do przeszłości... Wtedy nikt się masą bajka nie przejmował , nie było takiego "nacisku" na klienta przy wyborze częsci. Teraz tylko WAGA się liczy.
Dawniej inne częsci byłe nie do zajechania a teraz jeden sezon i nadaje się do wyrzucenia... :wink:
Ostatnio poznałem takiego gosćia który składa, szuka części z lat 90-tych :) Zaimponował mi koleś :wink:
wujekeman
Posty: 703
Rejestracja: 03.08.2005 19:37:13
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: wujekeman »

https://www.facebook.com/brodacimechanicy
Red Bull
Posty: 1003
Rejestracja: 07.11.2004 16:22:06
Kontakt:

Post autor: Red Bull »

Monx pisze:Nie ukrywam że moim, odległym ale zawsze, celem jest złożenie takowej "legendarnej" maszyny.
Widze, ze ktos ma podobne priorytety jak ja :) Na razie mam tylko "legendarna" rame i amor, ale z czasem chcialbym dokladac coraz to starsze czesci (musze naprawic starego LXa z 2001r.) W przyszlosci w planach jest zmiana siodla, obreczy na Double Wide, mostka i kierownicy (najlepiej na tego Azonica z poprzeczka jak w MX :) ), potem jakies Gustavy... Co z tego bedzie, czas pokaze.

http://www.pinkbike.com/photo/3121700/
kuciek40i4
Posty: 491
Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
Lokalizacja: Czaniec/Kraków
Kontakt:

Post autor: kuciek40i4 »

No podobnego GT miałem kiedyś do testów :) skrzypiał niemiłosiernie! :twisted:
Wojt
Posty: 593
Rejestracja: 09.04.2005 02:49:41
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Wojt »

Red Bull widze że składasz sante na wzór krankeda :D
ja tez mam "legende" ;p hehe
http://www.pinkbike.com/photo/1905724/
www.frmk.prv.pl
Rumak14
Posty: 221
Rejestracja: 31.12.2008 23:18:55
Lokalizacja: Belchatow
Kontakt:

Post autor: Rumak14 »

ja mam w rowerze MTB tylnia Shimano LX z 2000r ale moze pogadam z bratem bo czesciowo jego rower xD ale te ramy mozna powiedziec niedozajechania np ta santa co Wojt pokazal ;)
maverick-fr
Posty: 279
Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: maverick-fr »

http://www.pinkbike.com/photo/2536526/

Moja fura, rama dość kultowa, Hope mono M4 również (na zdjęciu Hope tylko z tyłu)
Mialem jeszcze korbe XT z 96! ale zmienilem, bo się kwadrat rozbił :/
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

maverick-fr a ta rama czasem ne pekla Ci gdzies?
Sam mam stary rower, intensa m1 :D, moze nie z tych legendarnych rocznikow, ale za to jezdzi lepiej...
http://www.pinkbike.com/photo/2868713/
co by mi pasowalo to jeszcze naklejki i napinacz mrp...ale ciezko dorwac
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

wojtasu pisze:Dawniej inne częsci byłe nie do zajechania a teraz jeden sezon i nadaje się do wyrzucenia...
Trzeba czesci umiec kupowac bo teraz wiekszosc komponentow własnie dłuzej zyje. Po prostu dobre czesci u nas kiedys kosztowały majatek, a husselfelt był marzeniem.
polok03
Posty: 237
Rejestracja: 11.08.2005 18:03:01
Kontakt:

Post autor: polok03 »

Ja też mogę się pochwalić pewnym smaczkiem, może to nie cały rower, ale też swój urok ma :)

Marzocchi Z1 Dual Slalom. W tym roku, kończy 10 lat, staruszek. Kto się w 1999 interesował rowerami, ten wie, kto na nim jeździł i co wygrywał.
Już parę osób chciało go ode mnie odkupić, ale nie sprzedam go nigdy, jest zbyt ładny :D

http://www.pinkbike.com/photo/2803145/
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

aż mi się łezka w oku zakręciła jak powspominałem tamte czasy;)
ABG
Posty: 163
Rejestracja: 18.04.2005 23:51:34
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ABG »

Wujekemen co do Cyclecraft masz absolutną racje to jedna z pierwszych w Polsce "wypasionych" ram DH, choć pamietam że był to inny model, nie mogę sobie przypomnieć...w malowaniu pomarańczowo-niebieskim

No i jeszcze austriacki HI-TEC SLK tu zdjęcie ramy:
http://www.pinkbike.com/photo/328643/
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

Nie zapominajmy o legendarnych Rocky Mountain RM7:) Co na nich wyprawiali Vanderham i Simmons:D Mój egzemplarz tak kiedyś wyglądał:
http://www.pinkbike.com/photo/1031074/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości