Rysy a golenie..
Rysy a golenie..
siemka
Czy jest cos takiego jak jakis wypelniacz do rys na gornych lagach?? Wiadomo zawsze mozna lekko przerysowac lagi a wplywa to negatywnie na uszczelki..
Czy jest cos takiego jak jakis wypelniacz do rys na gornych lagach?? Wiadomo zawsze mozna lekko przerysowac lagi a wplywa to negatywnie na uszczelki..
ale nawet jeśli coś takiego by było, to i tak trzeba by to wypolerować papierem ściernym. Oczywiście nie bierzesz do tego papieru o wartości 100, tylko w granicach 1500, 2000. Ja akurat szlifowałem rysy w travisie, gdzie też jest czarna anoda i taki delikatny papier ścierny nic złego nie zrobił goleniom, a rysa(rysy) nie szarpią uszczelek i amor się w ogóle nie poci.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
dokładnie, drobny papier nic nie zrobi anodzie, bo jest twarda skubanica, no chyba żebyś naprawde długo tarł i pare razy się bawił z dziurą (jak ja) to po pewnym czasie robi się ten obszal troche jaśniejszy. obólnie próbowałem paru rzeczy i najlepiej zdaje egzamin klej do bloków silnikowych (taki dwuskładnikowy), dobrze wyszyścić i odtłuścić powierzchnie, nałożyć troche z górką, dać czas żeby wysłchło- dzień dwa i póżneij poleciec papierem wodnym aż będzie równo. poxipol się wycierał po pewnym czasie, a kropelka nie przylegała na rogach...
http://dhcyc.pinkbike.com
Wiem ze nie 100 tylko wlasnie od 1500 w gore ;p.. Troche poszperalem na allego i sa jakies pasty do lakierow aut itp.. To sie naklada a potem poleruje sciereczka i gotowe.. Tylko chcialem sie dowiedziec czy ktos tego probowal.. Np to
http://allegro.pl/item598402440_pasta_n ... a_nr1.html
http://allegro.pl/item598402440_pasta_n ... a_nr1.html
Ja raczej bym się skłonił do patentu dhcyc z tym klejem do bloków bo te kleje są mega twarde po wyschnięciu, a to co pokazałeś to watpie czy wytrzyma i czy połączy sie z aluminiowymi goleniami górnymi(zapewne takie masz) nie wiadomo czy przypadkiem istota działania polega na bliskim sąsiedztwie lakieru. I jak masz rysy podłóżne na amorze to one tak nie niszczą uszczelek a najczęściej takie się zdarzają(akcje typu oparłem rower o murek:P)
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
hmm tak się zastanawiam czy "zaklejenie" rysy takim klejem i wypolerowanie jest lepszą opcją od prostego wyszlifowania. Niby dzięki temu ubytek zostanie zamaskowany, ale wątpię, żęby udało się to tak dokładnie wypolerować, żeby w tym miejscu goleń była idealnie okrągła. Zawsze minimalne nierówności zostaną i teraz pytanie czy nie będzie to gorsze dla amora od po prostu wyszlifowanej rysy.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Żadnych środków.. Jeszcze tylko sobie pogorszysz.. Ja mam 2 rysy na BoXXie, takie, że aż oczy bolą a po potraktowaniu papierkiem i przesmarowaniem brunoxem nic się nie dzieje.. Nic się nie poci..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Michal4X, ja wydziargałem ten klej gdzies z garazu, tata czasem przynosi takie, dwuskładnikowy, mieszany w proporcji 4:1, nieprzyjemnie śmierdzi jeden ze składników jakby chlorem, barwa mneij więcej poksipolu...poszukaj może warsztatów któe oferują takie usługi czy w sklepach i odkup, bo to trzeba dosłownie krople w sumie.
ArthurGreen, zależy, ja wyrównałem miejsce z dziurą, ale mi sie tam po trochu olej gromadził i go wyciągało...
ArthurGreen, zależy, ja wyrównałem miejsce z dziurą, ale mi sie tam po trochu olej gromadził i go wyciągało...
http://dhcyc.pinkbike.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości