Luzy w 888RC2X-po czym poznać że ślizgi sa zużyte

cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Luzy w 888RC2X-po czym poznać że ślizgi sa zużyte

Post autor: cielak »

siemanko
wykorzystam stary temat zeby nie smiecic.nizej stary temat.ale teraz mam ine pytanie-rozebralem amor i poczym poznac ze slizgi sa zuzyte.jak patrze w dolne golenie to nie wygladaja zeby byly porysowane czy cos.jak wygladaja zuzyte slizgi?
pozdro



mam probem-mianowicie na widelcu sa luzy.trzymajac palce na uszczelkach czuc jak lagi sie ruszaja wzgledem dolnych goleni.i pytanie czy to jest od zjechanych slizgow?czy moze od czegos innego.
i czy moze ktos pokazac jakas fotke jak wygladaja dojebane slizgi?albo opisac.chce to wiedziec bo nie mialem nigdy z tym problemow a teraz prawdopodobnie musze je wymienic.a chce sie zorientowac sam bo o wiele spadna koszta ich wymiany w greogrio....tam zdzieraja 120 za sligi + 45 wymiana jesli wysle im same golenie .jesli caly amor to wzrasta chyba o 200zeta...wiec nie usmiecha mi sie przeplacac i chce sam sprawdzic czy to aby napewno w slizgach tkwi problem
z gory dzieki i pozdro!
KROM@
Posty: 832
Rejestracja: 29.12.2006 22:42:30
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: KROM@ »

cielak Tak to niestety ślizgi, sam miałem taki problem. Wymieniłem ślizgi i zero luzu. Komplet kosztuje 120zł + 50zł montaż
[S] Manitou Metel RP 222mm 450LBS , Koło S-type 24"+ Novatec
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

a jak rozbiore amortyzator to bedzie je widac bez problemu??zebym byl pewny w 100% ze to to:P
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

jak wyjmiesz uszczelki olejowe to widac slig.. poprostu jest to taka tulejka albo moze blaszka wcisnieta w dolne golenie... jedna jest tuz pod uszczelkami druga troche glebiej... napewno zauwazysz bo nic innego tam nie ma
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

cielak - a jak duże masz te luzy? takie ledwo wyczuwalne czy już dosyć spore? bo u mnie, co prawda w 66rc2x też czuć że golenie się poruszają jak się włoży palec między uszczelki i nie wiem czy mam się przejmować czy raczej olać.
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

olac to raczej nie.zalezy czy tez katujesz amor.ja mam dosyc mocno wyczuwalne.ze na halmulcu jak poruszam przod tyl to slychac lekkie pukanie.i od jakiegos czasu sie powiekszaja.wiec tez z tym nie czekaj za dlugo bo moze sie popsuc amor bardziej:P
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Niech zapytam, czy to rocznik 2008?
Back in black
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

niee 2007 a co?
kubabike
Posty: 627
Rejestracja: 11.12.2004 16:54:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kubabike »

cielak w rocznikach 08 luzy robily sie potezne, az amor telepało na dziurach jakby sie stery poluzowały.

ja też mam coś takiegow 888rc2x jakby luz ale amor ma to od nowości i nic sie nie zmienia (ni mniej nie wiecej) wiec olewam to. Czasem ludzie myla luzy na amorze z luzami klocków ham. w zaciskach. Zwroc uwage czy aby nie klocki nie daja wrazenia luzu. Jesli nie a luz jest nie duzy - mozesz olaća jak masz wolna kase wymien slizgi i juz.
Marcio
Posty: 1263
Rejestracja: 25.09.2007 19:53:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marcio »

cielak Bo niektore serie Marcokow na 08 mialy wady do ktorych zalicza sie luzy zaraz po wyjsciu z fabryki.

Rozbieraj amora looknij co slychac w srodku goleni i prawdopodobnie nie pozostaje Ci nic innego jak wyslać golenie do serwisu. Nie wiem czy slizgi tylko w Gregorio wymieniaja czy inne serwisy tez? Ogolnie dostepne sa te slizgi w sklepach?
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

nie nie wlasnie klocki w zacisku to nie sa.ewidenty chamski luz pod uszczelkami.i laga wzgledem lagi sie rusza:P

a slizgi nie jest tak latwo kupic.tzn.w polsce.bo w innych krajach juz znalazlem.a w gregorio sligi 120pln...
bielek
Posty: 333
Rejestracja: 15.11.2006 18:13:49
Lokalizacja: sadlinkicity i 3city
Kontakt:

Post autor: bielek »

Cielaku ja mam 888 trzeba było zapytać;) ślizgi widać jak na dłoni nie musisz nawet uszczelasów wyjmować. A co do wymiany to myślę że samemu by dało radę to zrobić. Uszczelki da radę (robiłem miecha temu) to i ślizgi da radę
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Tylko że jak wbijesz źle ślizgi to niezła lipa, już lepiej dać te chyba 45zł za wbicie ślizgów w gregorio, bo oni wiedza jak i mają odpowiedni sprzęt.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Wcale nie jest tak łatwo wyciągnać slizgi i je nabić spowrotem, Potrzebny jest do nich specjelny wyciągacz i nabijacz, kiedyś wyciągałem ślizgi z amorka od simsona i ich wyjęcie i nabicie zajęło mi jakieś 12 godzin roboty.
Back in black
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

up up;]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości