
Evil Revolt
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ArthurGreen - coś mi si wydaje, że mógłbyś dowolne zawieszenie, dobrze ustawione, tak sfilmować i też bardzo ładnie by pracowało. Nawet każdy jednozawias. Jedyne co zawsze psuje super pracę zawieszenia to ... napęd. A wzajemnego wpływu napędu na zawieszenie nie zobaczysz na filmie niestety. Cała sztuka w projektowani zawieszeń rowerowych to właśnie zgranie zawieszenia i napędu.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 ale czemu nawet, akurat to jak na wyboje reaguje zawieszenie nie ma nic wspolnego z systemem, a jedynie z zaprojektowaniem krzywych i ruchu osi.
Swoja droga revolt to jest w pewnym sensie 1 zawias
A co do zawieszenia i napędu to w dh wyolbrzymiona jest ta kwestia.
A co do samego filmu to racja, filmowi tylko sprzyja fakt, ze zawieszenie jest tak ułozone, ze wyglada to dobrze na filmie (nie za podsiodłowa rura np.
).
Swoja droga revolt to jest w pewnym sensie 1 zawias

A co do samego filmu to racja, filmowi tylko sprzyja fakt, ze zawieszenie jest tak ułozone, ze wyglada to dobrze na filmie (nie za podsiodłowa rura np.

Na tym polega właśnie projekt zawieszenia. Systemy typu VPP, VPP2, FRS i cała masa innych służą eliminacji wpływu zawieszenia na napęd i "tylko" tyle ( i nie były by potrzebne gdyby nie tan "paskudny" napęd ).
Steel2 ale czemu nawet, akurat to jak na wyboje reaguje zawieszenie nie ma nic wspolnego z systemem, a jedynie z zaprojektowaniem krzywych i ruchu osi.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Nie wiem o czym piszesz. Zajrzałem na stronę Canfield'a i zwykły Virtual jakich wiele. Nie wiem w czym miała by się pojawiać przewaga akurat ich systemu. Wbrew pozorom 2 stage to też nic specjalnego. Obstawiam resztę za czysty marketing.
Dlaczego ? A choćby dlatego, że gdyby rozwiązania samego zawieszenia były wysoce istotne to stosowano by je również np w motocyklach a tego się nie robi. Stosuje się najstarszy i najprostszy sposób amortyzacji, czyli jednozawias, gdyż nie ma wpływu napędu.
W końcu w motocyklach nie tylko szybkości są większe ( a więc i wymagania co do zawieszenia ) ale też większe są przeszkody. Gdyby było jak piszesz w motocyklach rozwiązania w zawieszeniu były by wysoce istotne, więc co najmniej dziwne by było, że nic się z tym nie robi.
Dlaczego ? A choćby dlatego, że gdyby rozwiązania samego zawieszenia były wysoce istotne to stosowano by je również np w motocyklach a tego się nie robi. Stosuje się najstarszy i najprostszy sposób amortyzacji, czyli jednozawias, gdyż nie ma wpływu napędu.
W końcu w motocyklach nie tylko szybkości są większe ( a więc i wymagania co do zawieszenia ) ale też większe są przeszkody. Gdyby było jak piszesz w motocyklach rozwiązania w zawieszeniu były by wysoce istotne, więc co najmniej dziwne by było, że nic się z tym nie robi.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 ale nie mówie ze nic specialnego tylko w okół czego projektowano zawieszenie (Nie pedałowania) akurat dla mnie canfield czy 2 stage jest znacznie ciekawszy niz vpp, które nic soba ciekawego nie oferuje i gdyby nie góry forsy wydane na reklame to nie byłoby tak znane. Ot zawieszka, która niezle pedałuje i przesadnie sie nie usztywnia przy hamowaniu. Nie widzialem jednego wykonania tego systemu, które by sie czyms wyrózniało z tłumu (vide. 2.5'' wstecznego ruchu koła w canfiedzie, specyficzne krzywe projektowane przez Weagla etc.).
A co do motocykli to jest to zupełnia inna sytuacja. Inna masa, predkosc, przeszkody i inny rodzaj napedu. Poczytaj sobie o porównaniach zawieszen moto i mtb w necie bo takie teorie sa do ciebie niepodobne.
A co do motocykli to jest to zupełnia inna sytuacja. Inna masa, predkosc, przeszkody i inny rodzaj napedu. Poczytaj sobie o porównaniach zawieszen moto i mtb w necie bo takie teorie sa do ciebie niepodobne.
Popatrz na pracę nie na np masę, bo w motocyklu masa działa zdecydowanie na niekorzyść zawieszenia. Właściwie po za napędem wszystko przemawia przeciw zawieszeniu w motocyklach ( większe prędkości, większe przeszkody, większe bezwładności itd ).
Moim zdaniem zachwycasz się ... marketingiem. Nie widzę żadnego powodu, by po zdjęciu napędu ) virtual Cantfielda działał lepiej niż dowolny inny virtual.
Moim zdaniem zachwycasz się ... marketingiem. Nie widzę żadnego powodu, by po zdjęciu napędu ) virtual Cantfielda działał lepiej niż dowolny inny virtual.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość