Evil Revolt

Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

Hmmmm...nie wiedziałem że ta rama jest jak glory...asymetryczna :P
Obrazek
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Może żeby był łatwiejszy dostęp do regulacji dampera?
akSiorek
Posty: 750
Rejestracja: 26.02.2009 16:12:14
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: akSiorek »

albo pan Mietek ten od spawania zasną podczas produkcji ramki ;p xD.

joke.
KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

chyba raczej ma to jakiś związek z tym ze z prawej strony jest napęd
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dokładnie jak KFP mówi. Dave wspominał, ze chce aby rower był symetrycznie wyważony i dlatego rama jest lekko niesymetryczna.
szczepudh
Posty: 10
Rejestracja: 07.09.2008 10:00:48
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: szczepudh »

w Glory jest tak samo :)
[url=http://www.pinkbike.com/photo/3345430/]New Bike :)[/url]
[b]KUPIĘ E13 LG1/SRS[/b]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

szczepudh
Noldorek pisze:
Hmmmm...nie wiedziałem że ta rama jest jak glory...asymetryczna :P
Więc noo.. :P
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
szczepudh
Posty: 10
Rejestracja: 07.09.2008 10:00:48
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: szczepudh »

ArthurGreen hehe nie zauwazyłem co napisał Noldorek:P
[url=http://www.pinkbike.com/photo/3345430/]New Bike :)[/url]
[b]KUPIĘ E13 LG1/SRS[/b]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Wjtk
Posty: 435
Rejestracja: 15.09.2008 15:51:01
Kontakt:

Post autor: Wjtk »

No prawie jak maestro :wink:
[b] Monkeyman [/b]
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

ArthurGreen - coś mi si wydaje, że mógłbyś dowolne zawieszenie, dobrze ustawione, tak sfilmować i też bardzo ładnie by pracowało. Nawet każdy jednozawias. Jedyne co zawsze psuje super pracę zawieszenia to ... napęd. A wzajemnego wpływu napędu na zawieszenie nie zobaczysz na filmie niestety. Cała sztuka w projektowani zawieszeń rowerowych to właśnie zgranie zawieszenia i napędu.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
gruczniak
Posty: 157
Rejestracja: 13.12.2005 11:49:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: gruczniak »

Ciekawa to jest cena! 2.799K EUR za biala i 2.99K EUR za czarna ano.
Niestet mimo na prawde sporej mozliwosci ustawiania to cena z czapki.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 ale czemu nawet, akurat to jak na wyboje reaguje zawieszenie nie ma nic wspolnego z systemem, a jedynie z zaprojektowaniem krzywych i ruchu osi.
Swoja droga revolt to jest w pewnym sensie 1 zawias ;) A co do zawieszenia i napędu to w dh wyolbrzymiona jest ta kwestia.
A co do samego filmu to racja, filmowi tylko sprzyja fakt, ze zawieszenie jest tak ułozone, ze wyglada to dobrze na filmie (nie za podsiodłowa rura np. ;) ).
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »


Steel2 ale czemu nawet, akurat to jak na wyboje reaguje zawieszenie nie ma nic wspolnego z systemem, a jedynie z zaprojektowaniem krzywych i ruchu osi.
Na tym polega właśnie projekt zawieszenia. Systemy typu VPP, VPP2, FRS i cała masa innych służą eliminacji wpływu zawieszenia na napęd i "tylko" tyle ( i nie były by potrzebne gdyby nie tan "paskudny" napęd ).
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 nie koniecznie i nie wszystkie. Looknij np. na system od canfielda - pararell link - który skupia sie na wybojach i przenoszeniu predkosci, 2 stage np. chodzi o tzw. area of travel poza pedałowaniem samym. Najbardziej znane systemy tak ale sa wyjatki ;)
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Nie wiem o czym piszesz. Zajrzałem na stronę Canfield'a i zwykły Virtual jakich wiele. Nie wiem w czym miała by się pojawiać przewaga akurat ich systemu. Wbrew pozorom 2 stage to też nic specjalnego. Obstawiam resztę za czysty marketing.

Dlaczego ? A choćby dlatego, że gdyby rozwiązania samego zawieszenia były wysoce istotne to stosowano by je również np w motocyklach a tego się nie robi. Stosuje się najstarszy i najprostszy sposób amortyzacji, czyli jednozawias, gdyż nie ma wpływu napędu.
W końcu w motocyklach nie tylko szybkości są większe ( a więc i wymagania co do zawieszenia ) ale też większe są przeszkody. Gdyby było jak piszesz w motocyklach rozwiązania w zawieszeniu były by wysoce istotne, więc co najmniej dziwne by było, że nic się z tym nie robi.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 ale nie mówie ze nic specialnego tylko w okół czego projektowano zawieszenie (Nie pedałowania) akurat dla mnie canfield czy 2 stage jest znacznie ciekawszy niz vpp, które nic soba ciekawego nie oferuje i gdyby nie góry forsy wydane na reklame to nie byłoby tak znane. Ot zawieszka, która niezle pedałuje i przesadnie sie nie usztywnia przy hamowaniu. Nie widzialem jednego wykonania tego systemu, które by sie czyms wyrózniało z tłumu (vide. 2.5'' wstecznego ruchu koła w canfiedzie, specyficzne krzywe projektowane przez Weagla etc.).
A co do motocykli to jest to zupełnia inna sytuacja. Inna masa, predkosc, przeszkody i inny rodzaj napedu. Poczytaj sobie o porównaniach zawieszen moto i mtb w necie bo takie teorie sa do ciebie niepodobne.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Popatrz na pracę nie na np masę, bo w motocyklu masa działa zdecydowanie na niekorzyść zawieszenia. Właściwie po za napędem wszystko przemawia przeciw zawieszeniu w motocyklach ( większe prędkości, większe przeszkody, większe bezwładności itd ).
Moim zdaniem zachwycasz się ... marketingiem. Nie widzę żadnego powodu, by po zdjęciu napędu ) virtual Cantfielda działał lepiej niż dowolny inny virtual.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Ciekawie rozwiązanie regulacji wysokości BB:

Obrazek

Jak widzimy, Smith pomimo sponsoringu Intense Tires, śmiga na Minionach F

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości