Duro - Starcie anody ?
Duro - Starcie anody ?
Znudziły mi sie w moim durexie (praktycznie juz zdarte) lagi są takie plamy tylko pozostałej anody. Tu leży moje pytanie. Czy jakbym pośmigał troche papierem wodnym powiedzmy 2000 lagi tak żeby były picuś glancuś gładziutkie i powiedzmy wypolerował czy coś mi to zmieni ? amor moze doznac jakis powaznych uszkodzen. Tak jak powiedziałem mam jakieś resztki anody takie cienie (ofc na przy koronie jest niezdarta bo tam nie wchodzi amor :P ) Czytałem pare wypowiedzi na innych forach i na jednym jest przerobiony duracz kogoś (triple) ładnie pomalowany na biało anoda starta (golenie są złociuśko/srebrne) I wygląda gitara, podobno wszystko koksi jak tzreba, na innym forum coś ględzą że luzy itp.
Ale skoro ja i tak juz nie mam tej anody to czemu jej nie zetrzeć do końca, i jeszce chce dodać że luzy mam :P nie umiem powiedzieć jakie ale jak puszcze samo przednie koło (tylnie jest na ziemi) to dzwoni ale tragedii nie ma. przy normalnej jezdzie/skokach nie da sie tego odczuć.
Ale skoro ja i tak juz nie mam tej anody to czemu jej nie zetrzeć do końca, i jeszce chce dodać że luzy mam :P nie umiem powiedzieć jakie ale jak puszcze samo przednie koło (tylnie jest na ziemi) to dzwoni ale tragedii nie ma. przy normalnej jezdzie/skokach nie da sie tego odczuć.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
- Kontakt:
to jest mój post z innego tematu :P możesz sie zapoznać z moimi modernizacjami (wszytkie wyszły na +)
ja osobiście mam miłe wspomnienia co do duro trip. był to mój 1 amor.
Kupiłem go ledwo jak wyszedł na rynek czyli chyba w 2007 przez ten okres cały czas coś w nim robiłem...
-kupilem tłumik
-ztarłem anode
-pomalowałem
-wlałem olej do obu lag
-zmodyfikowałem skok z 90mm do około 175mm
-prawie przed każda jazdą częstowałem bronkiem
I powiem że spisywał się znakomicie jak na amor za 300 zł. Nie było tej pracy co amory z wyższej półki ale na początek zdecydwoanie starczał.
Warto zaznaczyc że jest to raczej amorek dla lżejszych osób pokroju 0- max 70 kg w miare rosnącej wagi łatwiej o destrukcje xD Sam ujeżdżałem go z moimi 66kg
Przez całe te niecałem 3 lata był w górach, na wieeelu dropach, gapach, hopkach itp. itd. Mam go do dzisiaj teraz już co prawda leży w piwnicy bo zamieniłem go na 888 i nie ma co go do nich porównywać ale jak najbardziej na początek wystarcza ... oczywiście trzeba mu poświęcić troche czasu ;P
Tak się prezentował mój duracz http://www.pinkbike.com/photo/3088012/
heheheh wiele osób na pierwszy rzut oka myślało że jest to jakiś boxxer ;P
No to tyle ode mnie Pozdro 4ALL
ja osobiście mam miłe wspomnienia co do duro trip. był to mój 1 amor.
Kupiłem go ledwo jak wyszedł na rynek czyli chyba w 2007 przez ten okres cały czas coś w nim robiłem...
-kupilem tłumik
-ztarłem anode
-pomalowałem
-wlałem olej do obu lag
-zmodyfikowałem skok z 90mm do około 175mm
-prawie przed każda jazdą częstowałem bronkiem
I powiem że spisywał się znakomicie jak na amor za 300 zł. Nie było tej pracy co amory z wyższej półki ale na początek zdecydwoanie starczał.
Warto zaznaczyc że jest to raczej amorek dla lżejszych osób pokroju 0- max 70 kg w miare rosnącej wagi łatwiej o destrukcje xD Sam ujeżdżałem go z moimi 66kg
Przez całe te niecałem 3 lata był w górach, na wieeelu dropach, gapach, hopkach itp. itd. Mam go do dzisiaj teraz już co prawda leży w piwnicy bo zamieniłem go na 888 i nie ma co go do nich porównywać ale jak najbardziej na początek wystarcza ... oczywiście trzeba mu poświęcić troche czasu ;P
Tak się prezentował mój duracz http://www.pinkbike.com/photo/3088012/
heheheh wiele osób na pierwszy rzut oka myślało że jest to jakiś boxxer ;P
No to tyle ode mnie Pozdro 4ALL
Goła stal może mieć różne zabarwienie zależy to od stopu. Pytam bo na zdjęciu które pokazał kolega (duro triple) Moim zdaniem lagi są lekko złotawe. Nie musisz być od razu złośliwy...
EDIT: Dobra juz wiem, lagi są srebrne po starciu anody odbarwienie to wina zdjecia.
PS. Jak amor bedzie gotowy wstawie zdjecia, dodatkowo golenie pomalowałem na czerwono więc duro bedzie nie do poznania!.
Pozdr
EDIT: Dobra juz wiem, lagi są srebrne po starciu anody odbarwienie to wina zdjecia.
PS. Jak amor bedzie gotowy wstawie zdjecia, dodatkowo golenie pomalowałem na czerwono więc duro bedzie nie do poznania!.
Pozdr
Wyszło tak:
http://www.pinkbike.com/photo/3734317/
Moim zdaniem zajebiście! i warto zedrzeć to gówno! Polecam wszystkim
PS. Na zewnatrz nie wiem czemu ale wydaje sie ze lagi są leciutko złotawe!
http://www.pinkbike.com/photo/3734317/
Moim zdaniem zajebiście! i warto zedrzeć to gówno! Polecam wszystkim
PS. Na zewnatrz nie wiem czemu ale wydaje sie ze lagi są leciutko złotawe!
swoja droga to mógłby mi ktoś powiedzieć jak to jest z tym papierem wodnym - ziarnistość im więcej tym jest drobniejszy papier czy jak? i czy taki papier można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym?(bo to w końcu głównie do karoserii jest) i jaka jest cena takowego papieru?
peku666 amorek całkiem ładnie wyszedł, ale i tak bym wybrał jakiś inny kolor niż czerwony;)
peku666 amorek całkiem ładnie wyszedł, ale i tak bym wybrał jakiś inny kolor niż czerwony;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości