Giant po kuracji odchudzającej !! Zmiana podejścia !!

KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Srejsd pisze:Moze Giant staje sie ambitny i chce zerwać z etykietką producenta tańszej, aczkolwiek dobrze wykonanej masówki,
Jak dla mnie wcześniejsza glorka nie była tanią masówką która miała tam jakąś jakość. Nie zmienia to faktu że giant nadal robi rowery po 800zł. Mi tam to nie przeszkadza , byle te glory 2010 było warte swoich pieniędzy.

Schodek , co się tak bulwersujesz :D Czyżby Twoja przyszła rama to była ? Niech se ludzie mówią co chcą. Żebym miał odpisywać na wszystko na forum to bym z domu nie wychodził. Olej , niech se piszą co chcą.
bamix71
Posty: 1182
Rejestracja: 19.10.2008 14:21:08
Lokalizacja: ELBLĄG
Kontakt:

Post autor: bamix71 »

....co do super lekich ram mam mieszane odczucia...fajna sprawa ale dla zawodników sponsorowanych...po sezonie takie ramy idą do kasacji...dla normalnych użytkowników pare gram raczej nie grają dużej roli.... :wink:
Radix
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Co racja to racja. Tylko nie można też z góry spisywać ramy na straty bo lekka. Socom jakoś się nie łamie. Technologia poszła do przodu jak we wszystkim. Poza tym nawet jeśli ktoś lubi mieć lekki rower na co dzień , nikt nie broni ! Zresztą co tu dużo gadać , non stop gdybanie tylko. Tak jak z Marcokiem na 2010 , yeti , specem , santą i wszystkim. Jedno wam powiem - czas pokaże.
bamix71
Posty: 1182
Rejestracja: 19.10.2008 14:21:08
Lokalizacja: ELBLĄG
Kontakt:

Post autor: bamix71 »

KaczorAC1....zapomniałes dodać intensa 951...fakt jest taki że ramy wycieniowane na maxa szybciej łapią wgnioty itp...to tyle z mojej strony :wink:
Radix
Srejsd
Posty: 93
Rejestracja: 22.07.2008 21:45:31
Kontakt:

Post autor: Srejsd »

Schodek pisze:heheh heheh heheee mistrz !!! kup sobie tomaca starego albo gloriacza 6kg lub treka 10 o masie 7kg !!
o czym ty gadasz? 3200 + 500g o ktorych wspominialem i wychodzi 3700, czy to jest duzo na rame DH? chyba cos na poziomie v10, m6, dhra itd. Przeciez z tej ramy urwali az 1500g. Po prostu czułbym sie pewnie, bo jestem amatorem, oraz sam opłacam swój sprzęt - jak prawie kazdy na tym forum. Weź wrzuć na luz :roll:
Down...
Posty: 201
Rejestracja: 18.05.2005 00:37:24
Kontakt:

Post autor: Down... »

KaczorAC1 swiete slowa tak zle i tak nie dobrze, jeszcze 5 miesiecy temu kazdy* liczyl gramy nawet na srubkach:D wkoncu dostaja lekka rame i co?!? JEST ZA LEKKA :lol:
Srejsd przeciez nikt nie zmusza cie do zakupu tej ramy :|

* chodzi mi o osoby co chcialy super lekki rower.
http://www.w3crew.net/intros/intro_04.html
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo/6357 (4907g)
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo/6356 ( 1073g )

Srejsd nie wiem jak ty ale ja nie umiem tak odejmować aby wyszło mi 3200g :twisted:



KaczorAC1 no chodzi mi po głowie zmiana roweru i zerkam na speca, intensa , gianta.. wbite mam na to co ludzie piszą ale lubie też jak pisza konkrety a nie kretynizmy :) i buduja teorie spisku na podstawie fałszywych pojęć.

pozdro
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Srejsd
Posty: 93
Rejestracja: 22.07.2008 21:45:31
Kontakt:

Post autor: Srejsd »

to juz ci mowie, waga starej glorki podana ze stalową ośką, która jest mega kotwicą, ze sterami ( widziałes dolną miske w glory? kulki), oraz srobami do dampera (co ci bede mówił jest napisane) - normalnie, czyli goła wychodzi 4700g.

Więc twoj standardowy tekst "glory 6-kg" sprawdza sie tylko jak mowimy o komplecie, porownujesz do innych ram, gdzie producenci podają zwykle wage gołej ramy nawet bez osi. Wychodzi na to że, zumbi jest lżejsze o około 500g od starej glorki ( obie na stalowych osiach zawieszenia), a sprzet był tak lansowany na lekką ścigałke.

Nowa glorka ma damper 222mm, jeszcze rc4, więc owszem wychodzi około 3200 goła, co napisałem kilka postów wcześniej - nie czaje po co wrzucasz zdjęcia starej ramy?

a to 3700g wzielo sie z tego ze dodałem owe pół kilo od siebie, oraz pytałem czy 3700 to duzo na rame DH, bo Ciebie to zbulwersowało nadwyraźniej - CZYTAJ I LICZ ZE ZROZUMIENIEM.
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Srejsd rama w komplecie mnie interesuje, jak tak chcesz mase rozkładac to zdejmij łożyska i lakier to jeszcze mniej bedzie, jesli nawet 3200 plus damper to robi się 4200 ( na tytanie to i 740g ) czyli zupełnie rozsadnie, nie jest to jakos max wycieniowana rama . Socom 3200 i jakos sam nie peka wiec o co to bicie piany ?? jak sie postarasz to nawet powietrzny damper tam wsadzisz, zdejmiesz lakier i komplet pozostanie na poziomie 3550 za komplet !! kumasz ? i masz kłopoty z logika jesli sadzisz ze jestem zbulwersowany ;) jestem na relaksie i z muzyka w tle...wiec czill po maxsie

Pozdro.

ps. tak jak stara gloria była dla mnie klocem tak nowa mi wchodzi w calaku...poczekam jeszcze na więcej danych i kto wie..cały rower ma jeszcze sporo do zbicia masy mimo ze na starcie jest dobrze.
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek ale socom jest "sztywny" inaczej i jednak rama pod paroma osobami poległa. Trekii 88 juz znane sa ze swojej wytrzymałosci. To sa ramy, których nie mozna katowac i trzeba z nimi uwazac. Rozumiem, ze dla siebie je rozwazasz ale badzmy szczerze ty lubisz lzejszy sprzet i nie meczysz go tak jak ludzie majacy zwyczaj raz na jakis czas zrobic cos głupiego.

Srejsd tak na prawde ska glorka bez dampera to 4.9kg. Na sicklines na wadze jest. Ale podaja <4kg z damperem na nowa wiec to ile wazy stara nie jest wazne.
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

jak na mój gust, to górne linki przy dużej sile, będą się łamać, bądź giąć w miejscu między mocowaniem dampera, a pkt obrotu w ramie i na tej pałce między mocowaniem dampera i pkt obrotu w wahaczu.

oprócz tego przy mocnym szlagu, kiedy pójdzie duża siła na amor, wygięcie na górnej rurze może się... bardziej wygiąć.


...ale to tylko moje zdanie
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Jak dla mnie to zepsuli cały sens glorki czyli idiotoodporność. Eliminując wady wyeliminowali też zalety i zrobiła się kolejna przeciętna rama jakich wiele.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
addyi
Posty: 398
Rejestracja: 24.09.2008 09:55:18
Lokalizacja: Hannyssy
Kontakt:

Post autor: addyi »

:lol: :lol: jeszcze nie wyszła na rynek u nas a wy pier..... jaka to ona nie jest ... :| :|
"giąć" się będzie kur.. nie wytrzymam :lol: :lol: :lol:
michal.z
Posty: 91
Rejestracja: 01.03.2006 19:50:57
Kontakt:

Post autor: michal.z »

Spaced pisze:ale socom jest "sztywny" inaczej
Tyś jeździł chociaż pare metrów na Socomie? Nie wiem w której płaszczyźnie ma nie być sztywny, bo jakoś tego nie odczuwam ale wachacz to ma sztywniejszy od vp-free np. które też jakoś specjalnie na boki nie lata.
Down...
Posty: 201
Rejestracja: 18.05.2005 00:37:24
Kontakt:

Post autor: Down... »

Spaced no to troche poleciales z tym stwierdzeniem "ale socom jest "sztywny" inaczej" :wink: przeciez nie jezdziles na nowym giancie, nawet na nim nie siedziales, pozatym co to znaczy "sztywny inaczej" to tak jak z ta wieksza polowka??
http://www.w3crew.net/intros/intro_04.html
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

michal.z wiem, ze plotki rozprzestrzeniem ale przy mojej wadze bym braku sztywnosci raczej nie poczuł. Jezdzilem jakis czas na amorku z usd i tez nie czulem jak leci. Znam paru ciezszych riderów co mieli i jednak czuli ze im idzie. Socom nie jest zlym bikiem wiec nie łap piany, po prostu nie jest dla wszystkich.

Down... w socomie nie ma jakiejs magicznej technologi, a jednak jest lzejszy. Na czyms trzeba było oszczędzac i te oszczednosci bez wad nie idą bo gdyby tak było to m6 czy inne topowe ramy nie bylby znacznie ciezsze. Mozna bawic sie w patenty na wachaczu ala antidote ale to jest DROGIE w produkcji. Mega wylajtowane ramy nie sa złe ale po prostu nie widze w tej klasie glorki. Glorka to volkswagen dh. Ma byc chamoodporna i bezobsługowa zeby typowy dzieciak jezdzacy w dh, srajacy na swój sprzet i walący hopy na plaskie jej nie zatłukł. Giant moim zdaniem na takim ruchu moze sie przejechac. Inna sprawa, ze sporo ludzi poleci na to i tez sie przejedzie. Takie lekkie biki to moim zdaniem zabawki dla bardzo wąskiej czesci rynku dh. 3600-3800g za rame to moim zdaniem idealna waga. I tak mozna sporo wiecej ubic na reszcie bika bez ryzyka, ze bedzie sie przy glebie problem. Lekkie szprychy, siodło, kiera i sztyca i ci bez problemowo i stresowo sie wyrównuje waga ;)
Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

Właśnie ******-odporność w tych ramach mi się podobała...może i przesadzili, ale to się dopiero okaże :)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

addyi pisze:"giąć" się będzie kur.. nie wytrzymam Laughing Laughing Laughing
jak napisałem, to tylko moje zdanie, jak będzie w ostateczności, się okaże...

Marzocchi też od zarania dziejów jest niezniszczalne ;)
Srejsd
Posty: 93
Rejestracja: 22.07.2008 21:45:31
Kontakt:

Post autor: Srejsd »

jak kuwa jestescie tacy dokładni to prosze, w tytule widac ze waga z miskami sterow oraz zaciskiem sztycy, no i najwazniejsze taśma na wahaczu. Prosze sobie przeliczyc w gogle ile wazy w kg.


Wagi kompletow mnie nie interesują, bo niektorzy wkładają inne stery, ośki itd. nawet do seryjnych rowerkow.
z ramy sciągneli 1500g wiec łatwo policzyc ile mniej wiecej wazy.Ja sobie gdybam a tu takie halo z tego sie robi. Dalszej czesci dyskusji nie widze, czas pokaże. Nie ma co piany toczyć. "pozdro i bez ciśnień laski"
Załączniki
09_glory_medium_seatcollar_headsetcups.jpg
09_glory_medium_seatcollar_headsetcups.jpg (96.39 KiB) Przejrzano 1667 razy
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości