Uszczelki olejowe 35 mm do 66 - gdzie najtaniej ?
Uszczelki olejowe 35 mm do 66 - gdzie najtaniej ?
Wie ktoś gdzie najtaniej w pl można dostac uszczelki do tego amora? Kompletnie nigdzie nie widzę czegoś w rozsądnej cenie a 100 zl za 4 gumki to lekka przesada. Jak ktoś ma jakies info prosze pisać.
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
MUSZEL odkąd pamietam kupowałem za 50 zł i było ok jak nie masz co z hajsem robić to kupuj w gregorio oryginalne za 120, nie pytalem sie czy są ( bo to wiem ) tylko gdzie można kupić.
Driver testowałeś te za 2 zl ? pierwsze słysze żeby ktoś zarzucil zwykle uszczelniacze z hydraulicznego do amora. Kumpel tak kiedyś zrobil to dało rade 1 dzięn, także to nie jest chyba dobry pomysł...
Driver testowałeś te za 2 zl ? pierwsze słysze żeby ktoś zarzucil zwykle uszczelniacze z hydraulicznego do amora. Kumpel tak kiedyś zrobil to dało rade 1 dzięn, także to nie jest chyba dobry pomysł...
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
masz 66 to daj już te 100zł za "4 gumki" i będziesz miał spokój.
simmeringi robi się z kilku typów materiałów, najbardziej odpowiednim (w zasadzie niemal jedynym) do pracy z olejami syntetycznymi jest nbr, jednak w praktyce nawet to średnio się sprawdza. jak tak Ci zależy na tej stówce, to poszukaj uszczelniaczy ariette. Są to zamienniki uszczelnień do widelców motocyklowych, wytrzymują tydzień w mx, ale enduro z powodzeniem dorzuca je do swoich kurzowych uszczelek rowerowych.
btw simmeringi to uszczelnienia stosowane dla ruchu obrotowego, a nie posuwisto-zwrotnego.
dobra rada - kup oryginały i ciesz się pracą widelca, uszczelki są jak zasilacz w kompie - niby takie nic, a w praktyce to jedna z najważniejszych rzeczy w zestawie.
A jak dalej chcesz oszczędnie, to sprzedaj 66 i kup sobie duro, będziesz miał tanio i nie zniszczysz fajnego widelca.
tak z ciekawości - jakim olejem go zalewasz?
simmeringi robi się z kilku typów materiałów, najbardziej odpowiednim (w zasadzie niemal jedynym) do pracy z olejami syntetycznymi jest nbr, jednak w praktyce nawet to średnio się sprawdza. jak tak Ci zależy na tej stówce, to poszukaj uszczelniaczy ariette. Są to zamienniki uszczelnień do widelców motocyklowych, wytrzymują tydzień w mx, ale enduro z powodzeniem dorzuca je do swoich kurzowych uszczelek rowerowych.
btw simmeringi to uszczelnienia stosowane dla ruchu obrotowego, a nie posuwisto-zwrotnego.
dobra rada - kup oryginały i ciesz się pracą widelca, uszczelki są jak zasilacz w kompie - niby takie nic, a w praktyce to jedna z najważniejszych rzeczy w zestawie.
A jak dalej chcesz oszczędnie, to sprzedaj 66 i kup sobie duro, będziesz miał tanio i nie zniszczysz fajnego widelca.
tak z ciekawości - jakim olejem go zalewasz?
Jaca zawsze na oryginalnych jeździłem jak były w normalnej cenie i już kilka kompletów poszło, ale teraz szukam alternatywy a olej do szóstek zawsze motul 5w. a pomysly w stylu żeby kupić duro zachowaj dla siebie bo nic nie wnoszą.
Inquso jaki masz amor? i jakiej firmy były te uszczelki moze pamietasz?
Inquso jaki masz amor? i jakiej firmy były te uszczelki moze pamietasz?
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
przyjacielu, nie czuj się obrażony, czy coś... przejeździłem na rowerze ponad 10 lat, oryginalne uszczelki marcocha, odkąd pamiętam, kosztowały stówkę. Praktykowałem chyba każdy sposób, żeby oszczędzić na uszczelkach i oleju i wiem, że to na nic.
po prostu szkoda Twojego czasu i pieniędzy, by teoretycznie zaoszczędzić te parę "groszy" kupisz oryginały i będziesz miał problem z głowy na dość długo, mi udawało się męczyć komplet dwa sezony.
Inquso w zasadzie podał Ci sensowne rozwiązanie, uszczelki to będą ateny, albo ariette. rozmiar spisz sobie z oryginałów.
Problem z arietami jest jednak taki, że jak pisałem wcześniej, nie są zbyt trwałe. Moje, po zakupie kompletu enduro, on nowości nie trzymały oleju. W końcu zamiast nich włożyłem wysłużone, ale jeszcze działające oryginały.
po prostu szkoda Twojego czasu i pieniędzy, by teoretycznie zaoszczędzić te parę "groszy" kupisz oryginały i będziesz miał problem z głowy na dość długo, mi udawało się męczyć komplet dwa sezony.
Inquso w zasadzie podał Ci sensowne rozwiązanie, uszczelki to będą ateny, albo ariette. rozmiar spisz sobie z oryginałów.
Problem z arietami jest jednak taki, że jak pisałem wcześniej, nie są zbyt trwałe. Moje, po zakupie kompletu enduro, on nowości nie trzymały oleju. W końcu zamiast nich włożyłem wysłużone, ale jeszcze działające oryginały.
Jacanie poczułem sie obrażony
jeżdze odkąd pamietam takze powienieneś mnie zrozumieć, a co do uszczelek to mialem swoje źródlo i bralem za 50 oryginalne dlatego tak pisze, teraz sie to zmieniło. Ostatnio miałem ostrego crasha i rozwalilem trochę sprzętu dlatego teraz musze ciąc po kosztach. Chyba jednak kupie jak na razie te zamiennik i może pociągnął jeszcze ten sezon.

http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
Jaca
ciekawe czmu w mojej sigmie tlumik jest uszczelniony na koncach simeringami(fabrycznie) i jest tam tuch posuwisto zwrotny a nei obrotowy... i wytrzymuja spokojnie...
widac to Twoje zjezdzanie innych niewiele wnosi bo nawet nei probowales takiego rozwiazania... albo z simerignami marnej jakosci... jak u siebie zakombinuje z nimi na lagach( bo 36mm uszczelki to chyba tylko fox a te sa dla mnie za drogie...
ciekawe czmu w mojej sigmie tlumik jest uszczelniony na koncach simeringami(fabrycznie) i jest tam tuch posuwisto zwrotny a nei obrotowy... i wytrzymuja spokojnie...
widac to Twoje zjezdzanie innych niewiele wnosi bo nawet nei probowales takiego rozwiazania... albo z simerignami marnej jakosci... jak u siebie zakombinuje z nimi na lagach( bo 36mm uszczelki to chyba tylko fox a te sa dla mnie za drogie...
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
powiem tak..nic nie zastąpie oryginałow...co z tego ze kupisz nawet za 50zl jakies lepszej jakosci zamienniki... jak one nie wytrzymaja nawet sezonu pewnie... a orginaly wytrzymuja o wiele wiecej.. ja mialem 66RC 2005 to uszczelki zaczęły lekko puszczac w 2007... a caly czas te same byly..wiec raz na te 2-3sezony mozna 100 poswiecic.. jak ci zal 100 zl na uszczelki czy nawet te 120 to przykro mi ale kup sobie RST albo cos w tym stylu... bo jak sie kupuje sprzet z najwyzszej półki to trzeba dbac i serwisowac to na poziomie... tak samo jest z samochodami.. kupujesz mercedesa na orginalnych niemieckich czesciach i jezdzisz i jezdzisz... a napakuj do niego chinskich zamiennikow... to bedziesz je wymienial czesciej niz klocki hamulcowe... za jakosc sie placi niestety..akurat marcok ma jedne z najlepszych uszczelek.. wedlug mnie rzecz jasna..bo nie kazdy musi miec takie samo zdanie
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
ja wrzucilem takie uszczelki poki co do 11 (albo wiecej) amortyzatorow i zero problemo
w swoich 66 rc2x mialem wlasnie takie uszczelki. przejezdzily poltora sezonu (albo nawet wiecej) i sprzedalem, a pewnie trzymaja olej nadal. Jezdzily w deszczu, blocie, piachu i zyja.
mysle ze marcok sam nie robi uszczelek tylko poprostu zamawia simmeringi z napisem marzocchi. rob jak chcesz, ale ja bym nie wydal 100 zl na uszczelki, skoro moge miec takie same za 8 zl, bez napisu marzocchi.
Ja bym na twoim miejscu kupil te za kilka zl i jak stwierdzisz ze sa niedobre to sobie kupisz te za 100 zl
w swoich 66 rc2x mialem wlasnie takie uszczelki. przejezdzily poltora sezonu (albo nawet wiecej) i sprzedalem, a pewnie trzymaja olej nadal. Jezdzily w deszczu, blocie, piachu i zyja.
mysle ze marcok sam nie robi uszczelek tylko poprostu zamawia simmeringi z napisem marzocchi. rob jak chcesz, ale ja bym nie wydal 100 zl na uszczelki, skoro moge miec takie same za 8 zl, bez napisu marzocchi.
Ja bym na twoim miejscu kupil te za kilka zl i jak stwierdzisz ze sa niedobre to sobie kupisz te za 100 zl
wg. Wikipedii simmeringi to uszczelnienia stosowane dla ruchu obrotowego, jak i posuwisto-zwrotnego, więc loooz
też kiedyś chciałem zaoszczędzić i kupiłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item712052099_bom ... 30_mm.html
Niestety nie sprawdziło się, olej ciekł od pierwszych godzin jazdy. I wbrew opisowi aukcji od oryginałów różnią się nie tylko brakiem napisu Marzocchi ale także budową, mają 1 sprężynkę dociskającą, a oryginalne miały 2.
Driver, cos takiego zakładasz czy jeszcze coś innego ?
też kiedyś chciałem zaoszczędzić i kupiłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item712052099_bom ... 30_mm.html
Niestety nie sprawdziło się, olej ciekł od pierwszych godzin jazdy. I wbrew opisowi aukcji od oryginałów różnią się nie tylko brakiem napisu Marzocchi ale także budową, mają 1 sprężynkę dociskającą, a oryginalne miały 2.
Driver, cos takiego zakładasz czy jeszcze coś innego ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość