
B-Boxx - konkurent Hammershmidt'a
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
B-Boxx - konkurent Hammershmidt'a
Pomimo tego, że nigdzie w Polsce Hammershmidt'a nie widziałem, to chyba warto wspomnieć o jego konkurencie:


http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ale ściślej rzecz biorąc ta tosa stoi w dunconie ale jest z warszwy.piotrex pisze:dwa sa w Krakowie - jeden u Wojtiego z Romeda,a drugie w Tosa Inu,ktora stoi w Dunconie.
a co do Hammer. przejechałem sie i dla mnie nie ma szału. w AM może bo zmienianie biegu bez pedałowania to przydatna sprawa ( przy jakichś podjazdach np)
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Masz parę postów wyżej, ponoć "szału nie robi"...nie wiem tylko jakiego szału się kto spodziewał, jest to pewne ulepszenie w stosunku do normalnej korby, można zmieniać przełożenia w dowolnym momencie i uzyskać większy prześwit, ale na dzień dobry widać przynajmniej jedno poważne ograniczenie - nie sprawdzi się w prawie żadnym 1-zawiasie, prawie nikt nie robi punktów obrotu pod tak małą zębatkę, będzie zatem kopało. Przełożenie zmniejszy ten efekt, ale nie wyeliminuje. Może to i niewielki problem, bo coraz więcej ludu jeździ na virtualach i tym podobnych wynalazkach, gdzie nie trzeba tak idealnie dobierać zębatki, ale 1-zawiasówki prędko nie wyginą, o ile w ogóle.
Druga sprawa to opory - trudno mi się wypowiedzieć jednoznacznie, bo nie jeździłem na tym wynalazku, ale podejrzenie jest uzasadnione - w końcu jak by nie patrzeć kolejna przekładnia i to zębata, z czysto fizycznego punktu widzenia na pewno tarcie jest większe niż w przypadku normalnej korby. Do tego cały mechanizm nie działa podczas jazdy na niższym rzędzie tylko na wyższym, częściej używanym. Pytanie tylko, czy opory są na tyle duże, że różnica daje się wyczuć, fajnie byłoby gdyby osoby które na tym jeździły wypowiedziały się na ten temat.
Druga sprawa to opory - trudno mi się wypowiedzieć jednoznacznie, bo nie jeździłem na tym wynalazku, ale podejrzenie jest uzasadnione - w końcu jak by nie patrzeć kolejna przekładnia i to zębata, z czysto fizycznego punktu widzenia na pewno tarcie jest większe niż w przypadku normalnej korby. Do tego cały mechanizm nie działa podczas jazdy na niższym rzędzie tylko na wyższym, częściej używanym. Pytanie tylko, czy opory są na tyle duże, że różnica daje się wyczuć, fajnie byłoby gdyby osoby które na tym jeździły wypowiedziały się na ten temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość